12/17/2016

Motherhood// MUM 2 MUM S o nj a


Sonja je mlada majka malenog dječaka, supruga i buduća pravnica. No Sonja je i puno više od toga. Više od dvije godine smo se družile u virtualnim sferamama naših (isprva isključivo) modnih blogova da bismo na koncu obje "prerasle" modu i prihvatile se ne baš laganih tema vezanih uz onu najtežu životnu ulogu - onu majke. Nedavno sam je imala priliku i upoznati je te se (po ne znam koji puta) uvjeriti da je baš sve ono što sam i mislila o njoj - topla, pristupačna, iskrena i prepuna pozitivne energije. Upravo zbog toga, odlučila sam zamoliti je da baš ona "probije led" u novoj rubrici "MUM2MUM" na blogu u kojoj ćete imati priliku, iz prve ruke,  saznati sve istine i zablude o majčinstvu, sve manje i više lijepe trenutke, epizode, radosti i tuge... Nadam se da ćete uživati!


 
1. Prilikom planiranja roditeljstva, mnogi parovi čekaju tzv. "pravi trenutak". Postoji li uistinu taj trenutak odnosno, možemo li ikada biti u potpunosti spremni?
Iskreno, mislim da nikada neće postojati "pravi trenutak". Uvijek će postojati razlog zašto još ne, ali mislim da je glavni uzrok toga strah i djelomično ljubav prema slobodi. Sto je sasvim normalno, biti roditelj je velika odgovornost i zahtjeva odricanje. Ali vrijedi. Jer je najdivnije na svijetu. 

2. Koja je po tebi najljepša strana majčinstva?
Osjećaj neizmjerne, najiskrenije i najčišće ljubavi. Nitko te ne može voljeti kao vlastito dijete. 

3. Koliko te je (ako jest) majčinstvo promijenilo kao osobu?
Postala sam ozbiljnija. Zapravo ispravnije bi bilo reći opreznija. I to od trenutka od kada sam saznala da sam trudna. I naravno, prioriteti su se promijenili, ne živciram se oko gluposti koje su me nekada brinule. Sada je sav moj fokus na dobrobiti moje obitelji. 



4. Koji je najveći mit/dezinformacija koji/koju si čula prije nego si postala mama?
Joj naslušala sam se toliko gluposti u trudnoći. A među većim glupostima je da ako imaš velike prsi, da nećes imati mlijeka. Ako ti je trbuh spićast nosiš dečka. Ako jedeš slano nosiš curicu. Ja sam jela sve, pa sam zbunila sve. 

5. Koje te navike/sitnice možda  nedostaju iz razdoblja prije majčinstva?
Uvijek isto kažem - kino s muzem, večer s prijateljicama, i najviše od svega spavanje do 10.

6. Postoje li predrasude koje te ljute, a tiču se majčinstva i majki?
Pa smeta me sto smo konstantno izložene kritikama. Ne samo od muškaraca već i od žena. Ako ne dojiš - zašto ne dojiš, ako dojiš duže - zašto dojiš PREdugo. Dok si doma s klincem svi misle da lakiraš nokte i razmijenjuješ recepte ili jednostavno ležiš. Ako odlučiš biti doma s djetetom i nakon godinu dana, to mora značiti da si ili glupa ili nesposobna za stvoriti karijeru. Bilo bi nam puno lakše kada bi jednostavno poštivali odluke drugih i koncentrirali se na svoj život. 



7. Koja bi bila tvoja poruka ženama koje planiraju postati mame ili će to uskoro postati.
Majčinstvo je najteži i najdivniji posao koji žena može imati. Sve se nauci s vremenom i dođe sasvim prirodno. 


Ovu divnu ženu i majku možete pratiti na njenom blogu www.littlemisstwiggy.com i Instagram računu @littlemisstwiggyblog

SHARE:

3 comments

  1. So what you'll do is have a varied approach and use numerous different strategies in aggregate with every other. you'll grow to be making full-size headway toward your body constructing desires with this technique.
    http://testoupmaxfacts.com/max-test-xtreme/

    ReplyDelete
  2. jako lijepo gostovanje. Zanimljiva pitanja i odgovori. Slažem se da su mame previše izložene kritikama, ali na kraju krajeva, ne treba se s tim zamarati. Djeca znaju da ih njihovi roditelji vole i to je najvažnije. Mislim da bi većini ljudi dobro došlo da manje kritiziraju druge i više se bave sami sobom. Svašta i ja čujem o svakom pa se nekad pitam razmišljaju li pojedini ljudi ikad o sebi...npr, ako netko ima četvero djece odmah ga kritiziraju da je previše, ako se nema djece ni to ne valja, ako se ima jedno pitaju kad će drugo, a kad ima dvoje pitaju kad će treće...ne znam zašto je to četvrto onda toliko problematično:). Ako radiš onda je pitanje zašto nisi doma, ako ne radiš onda zašto ne radiš...i tako dalje. Nije se rodio tko bi narodu ugodio.

    ReplyDelete
  3. Baš je super što si započela i ovako nešto, a i uklapa se u novi pravac kojim je tvoj blog krenuo ;) Sonju pratim i takođe mi deluje jako pozitivna i simpatična, neko ko je zadržap dečiji duh, a ujedno je "super mama", a njen maleni je pravi šećerak :) Ivana je iznad sve lepo rekla. Mi žene kao da smo magnet za sve moguće predrasude i osuđivanja, a naročito, trudnice i majke. Uvek je zašto ovo, a ne ono, a da je ono onda bi bilo što ne ovo :p Mi smo dovoljno komplikovane same po sebi, a ako tome još dodamo ulogu majke, svi ti "saveti" i mešanja su krajnje suvišni :) Ma znaš već moje mišljenje o svemu ;) Bravo za obe! <3

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig