10/11/2016

Outfit// My Silence

"The whole time I was hoping my silence would fit yours and exclamation marks would gently float across time and space so that boundaries would be crossed; the whole time I was praying you would read my eyes and understand what I was never able to understand. See, we were never about butterflies. We’ve always been about burning stars. All about us is unearthly and radiant.” 
― Anna Akhmatova

I was wearing
Parka and Skirt: Zara
Shirt: ZAFUL
Shoes: Deichmann
SHARE:

10 comments

  1. TO DIE FOR!! Al onako, za ozbiljno!! Totalno sam se zaljubila u ovu kombinaciju!! Bluza i ruz su the top of the top! :*

    ReplyDelete
  2. You look sensational doll!! Love this whole look, so gorgeous!! The colours work perfectly together and with the season. I hope you have a fantastic day doll xx

    ReplyDelete
  3. Preeedivno ti pristaje ovaj tamni ruž, baš sam se oduševila kad sam ga ugledala u ovoj kombinaciji! <3 <3

    ReplyDelete
  4. That skirt it's so perfect !
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. divna košuljica, uzorak je baš po mome guštu, ja obožavam ptice...predivno nešto. Ova plisirana suknja se sjajno uklopila s košuljicom, a i crvene pete su baš po mome guštu. Prekrasna i ženstvena kombinacija. Parka je točna na i, jer je nekako baš neočekivana u ovoj kombinaciji, a ja uvijek volim taj neki komad iznenađenja...i ti posebno ležerni komadi u ženstvenim kombinacijama su mi uvijek divni...kao npr. kada Alexa Chung nabaci kožnu jaknu na neku laganu haljinicu. Takve kombinacije gdje je neki miks stilova su mi uvjerljivo najdraže.

    Nisam odmah primijetila ovaj bordo ruž, tek kada sam vidjela Matein komentar pa opet pogledala...i sada mi nije jasno kako ga nisam odmah primijetila jer je stvarno predivan i odlično ti stoji...Izvrsne fotografije!

    ReplyDelete
  6. Ja sam se zaljubila u ovu kombinaciju još pre neki dan i jedna je od onih gde stvarno ne znam šta da kažem i kako da te nahvalim. Ti jednostavno imaš neku višu svest kad je stil u pitanju i zahvaljujući tebi dobijem neku sasvim novu inspiraciju i želju da i sama malo više eksperimetišem. Čak su i karmin, i to mesto učinili celu priču još magičnijom. Ma najlepša si i najposebnija i tačka! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  7. Iskreno, ovo mi je jedan od omiljenih outfit postova u zadnje vreme. Jako mi se dopada suknja, kako stilom, tako i bojom, a kosuljica se bas dobro uklopila uz nju. Skroz blistas i bordo ruz ti sjajno stoji.
    Kako rece Tijanica bas inspirises da se vise igramo sa modom :-)

    ReplyDelete
  8. Iskreno, ovo mi je jedan od omiljenih outfit postova u zadnje vreme. Jako mi se dopada suknja, kako stilom, tako i bojom, a kosuljica se bas dobro uklopila uz nju. Skroz blistas i bordo ruz ti sjajno stoji.
    Kako rece Tijanica bas inspirises da se vise igramo sa modom :-)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig