10/08/2016

Outfit// Great expectations

"You are in every line I have ever read!"

"The broken heart. You think you will die, but you just keep living, day after day after terrible day."
"Love her, love her, love her! If she favours you, love her. If she wounds you, love her. If she tears your heart to pieces - and as it gets older and stronger, it will tear deeper - love her, love her, love her!"
"Suffering has been stronger than all other teaching, and has taught me to understand what your heart used to be. I have been bent and broken, but - I hope - into a better shape."
Charles Dickens "Great Expectations"


I was wearing
Skirt and Jacket: Zara
Sweater: no brand
Boots: River Island
SHARE:

11 comments

  1. Prekrasna si!!! Zlatna zena na svaki nacin, ne samo u ovom outfitu i na fashion bazi, vec kao majka, prijateljica, zena ... jedna si velika inspiracija! Cizme su tako odlican "dupe" da sam zinula kad sam ih vidjela! Wow!

    ReplyDelete
  2. waw love the skirt ;)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nice shoes
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  4. That skirt is super cool, love how you styled it
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  5. koje fantastične fotografije...svaka objava me sve više oduševi u pogledu fotografije. Ti si kao i uvijek prekrasna i prelijepa, a atmosfera je baš nekako čarobna. Citati su se uklopili u cijelu priču samo tako!

    Što se mode tiče, sve za deset....Ta zlatna suknja je fantastična...volim plisirane suknje, a ti ih uvijek takooooo doooobro nosiš. Čizmice su preslatka.

    ReplyDelete
  6. Love!! The skirt is brilliant xx

    ReplyDelete
  7. Kad god negdje vidim plisiranu suknju, odmah se tebe sjetim! Moram priznati da mi je od svih koje imaš ipak ova zlatna najdraža, tako je posebna i presavršeno ti stoji, uvijek je volim vidjeti u outfit postu! :))

    ReplyDelete
  8. I ja se isto tebe setim kad vidim takve suknje, a iako ih u poslednje vreme viđam češće nego ranije, ti si meni i dalje broj 1. Mislim da si u stanju da ih nosiš na milion različitih načina. Eto npr. ko bi se setio da upari te čizmice sa njom (savršene su btw!) Kombinacija je ispala fenomenalno, slike uopšte, a ona gde trčiš je, ma ne znam, ponesaju mi prave reči. "Velika očekivanja" je meni bila i ostala jedna od omiljenih knjiga <3

    ReplyDelete
  9. Ah, dobri stari Dickens! Sjajno si se dosetila da recenice iz mocnog dela spojis sa mocnim outfit-om. Bravo, odusevila si me i ovog puta. Spoj zenstvenog plisea i grunge cizmica je pun pogodak!

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig