10/27/2016

Motherhood// YOU SAY, I SAY #2




Znam koliko ste zadnji puta uživali u ovoj rubrici, pa evo nastavka...Krenula sam zapisivati njegove "bisere" jer ih je teško upamtiti sve. Djeca su stvarno čudo! Uživajte!

Naš prijatelj: D., reci "riba"!
Maleni: Jiba!
Naš prijatelj: Nije "jiba" nego "riba"...
Maleni: Jiba!
Naš prijatelj: R-R-RIBA! Riba!
Maleni (s britanskim naglaskom): Fish! 

***

On: Mama, bumbari su ti jako opasne životinje, znaš? 
Ja: Zašto sine?
On: On ti u guzi ima veliki IGAL i onda te on, ako mu se približiš, pikne s tim velikim IGALOM.

***

Kada pada kiša, grmi i sijeva, moj maleni redovito kaže da vani "GROMI". Nije samo to. Kada vani "gromi", on kaže da je "UMREL" od straha.

***

Trenutno samo u fazi Ledenog doba. Kad se gleda neki crtić, gleda se primarno Ledeno doba. Treći dio nam je najdraži. Za one koji ne znaju, u trećem dijelu, mamuti Manny i Ela postaju roditelji malene mamutice Breskvice.
Gledamo scenu u kojoj je Breskvica došla na svijet.
Maleni: Znaš mama, Breskvica mi baš sliči na našeg bracu. Gle što je slatka. (malo zastane i gleda) Da, ista je braco osim što braco nema surlu i ove roščiće sa strane.

***

Ovo smo ljeto za Veliku Gospu bili u Međugorju. Bilo je mnoštvo autobusa zbog velikog broja hodočasnika. Nakon završetka Mise, krenuli smo prema našem autu te pritom prošli pored velikog plavog autobusa koji je na vjetrobranskom staklu imao Gospinu fotografiju.
On odjednom stane ispred autobusa i otvori usta.
Ja: Što je bilo, ljube?
On: Ajme mama, gledaj ga!
Ja: Što sine?
On: (važno) Gle... Ovo je BOGIN AUTOBUS, jel' tako?

***

Jednom prilikom mu je utrnula ruka. Kuka on da ga boli i da ne može micati rukom. Pita ga tata što mu je, a on će: "Joj, boli me ruka jer mi je UŠTIPLJENA!"



N A S T A V I T I ĆE SE...

SHARE:

5 comments

  1. Hehehe, ma maleni je show! Bas sam se slatko nasmejala na sve situacije, ali slucaj Fish Ledeno doba su mi najveci hit :-)

    ReplyDelete
  2. A joooooj, pa ne skida mi se osmeh sa lica! :) Sve je toliko smešno i slatko, a opet tako "smisleno". Uvek se i sama čudim kako mi uopšte govorimo "naš jezik" sa svim njegovim padežima, promenama, pravilima, izuzecima izuzetaka i slično :D Super je što zapisuješ jer verujem da je teško i popamtiti sve. Pročitala sam već nekoliko puta i ne mogu da ti sastavim smislenu rečenicu jer me je svaka njegova bacila u smeh :) Ali FISH, pa no comment! :D :D :D <3 <3 <3

    ReplyDelete
  3. IGAL! HhaHHAHAHA :D Bogin autobus je bio vrh, doslovno sam se udavila od smijeha :D

    ReplyDelete
  4. jesam se slatko nasmijala...stvarno je prepun bisera, od fish do bumbara s igalom...a tek isti je breskvica osim surle i roščića sa strane (Ledeno doba mi je super crtić) :)...i da bogin autobus:)

    ReplyDelete
  5. Bambi eyes <3 You have such a sweet and fun child mia cara. Enjoy weekend as well, bacione! xo

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig