9/09/2016

Outfit// Queen of heart + zaful product review


I was wearing
Trousers: Mango (SIMILAR)
Tee: Adidas (HERE)
Sneakers: Reebok (HERE)
Bandana: Esmara
Bag: Zaful (HERE)


Vjerojatno ste do sada mogli primijetiti da na blogu nije bilo nešto puno suradnji. Kada sam tek krenula s blogom, sjećam se sreće kada sam mogla izabrati ogrlicu od deset dolara s nekog kineskog no name dućana. Nije da imam predrasuda prema robi iz Kine (jer onda ne bih nosila niti Zaru niti Mango niti...hm, gotovo ništa) već što su nakon prve "suradnje" od tih deset dolara, krenula razna izvolijevanja i prijeteći mailovi nakon kojih sam u startu odlučila da mi ne pada na pamet da mi netko skače po glavi za pedesetak kuna. Nemogućnost humane komunikacije zbog (pre)lošeg engleskog i slično nećemo ni spominjati. Svaku ponudu koju sam naknadno dobila, glatko sam odbila i tako je bilo sve do sada.

Nedavno sam bila kontaktirana od strane web trgovine ZAFUL koji su mi ponudili da izaberem par komada iz njihove trgovine i napišem svoje mišljenje o istima. Pristala sam jer sam pronašla par stvarčica koje bi se lijepo uklopile u moj ormar. Odluka je na kraju pala na  jednu divnu košuljicu (koju vam jedva čekam pokazati) i torbu koju  vam pokazujem u ovom postu.

Bucketica je nešto što sam si željela dugo vremena, ali nikako nije došla na red. Ovoga sam puta odlučila naručiti baš nju. Što reći? Jako sam zadovoljna. Za tih stotinjak kuna (22$), dobiti će te divan komad, ništa manje kvalitetan od onih koji se u Zari i H&M-u prodaju za troduplo više novaca. Torba je napravljena od čvrste umjetne kože, a uz nju ćete dobiti i pripadajuću malenu torbicu koji možete nositi zasebno (pouchette) ili kao dodatak ovoj velikoj. Torba odgovara opisu i fotografijama na stranici a dolazi i s pripadajućom, platnenom vrećom za pohranu. Jedina (eventualna) negativna strana bi bila što je torba (za razliku od košuljice), prilikom dolaska, imala malo intenzivniji miris. Ukoliko vam općenito smeta miris kože (bilo prave ili umjetne), moj je savjet da predmet premažete običnom, plavom Nivea kremom. Ja sam to učinila dva puta s ovom torbom i miris je u potpunosti nestao.

Dali bih vam preporučila ZAFUL? Svakako! Paket je stigao za dva tjedna i oba su naručena proizvoda bila upravo onakva kakvima su prikazani na stranici. Ukoliko vam se naručeni komad i ne svidi ili pak poželite napraviti zamjenu, zaposlenici su vrlo uslužni i znaju engleski, tako da vjerujem da ne bi trebalo biti problema.

Za više informacija, posjetite njihov Instagram ili Facebook profil.

Kao i uvijek, veselim se vašim povratnim informacijama?


SHARE:

11 comments

  1. such a cool street style outfit
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Totalno te kužim, ja sam srezala doslovno sve suradnje koje sam imala i zasad još uvijek odbijam sve koje mi pristižu jer se ne pronalazim u njima i nisu mi u duhu bloga ni stila više. Ti mi sjajno izgledaš u ovoj opuštenoj kombinaciji, samopouzdano i lijepo, kao i uvijek uostalom! :D Torbica ti se super uklopila u look i baš mi je drago čuti da si zadovoljna kvalitetom i suradnjom, na slikama mi doslovno izgleda kao komad kojeg bi pronašla na Zarinim policama. Uživaj u vikendu, lijepo moje! <3

    ReplyDelete
  3. Odlicna si mi od glave do pete a torba izgleda kao "million dollar" - pun pogodak! Prepresavrseno si sve iskombinirala u jedan sportski, casual look sa francuski chic primjesama. :D
    Saljem puno pusa!

    ReplyDelete
  4. Your shoes are perfect, wow. Amazing Look!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  5. Preteći mejlovi :D Da, da, znam. Ja većinu izbegavam u širokom luku, ali nađe su tu ponešto što je vredno pokušaja i poneka osoba s kojom može da se uspostavi ljudska i profesionalna komunikacija i onda, što da ne. Isto tako moram da kažem da ima i onih koji su na prvi pogled "viša klasa" i iz drugih zemalja. Oni koji ti nude sve i svašta da bi te na kraju ispalili. Treba dobro videti šta i kako, a ti verujem da nisi pogrešila jer i sama vidim koliko je torbica slatka :) Mislim da su bucket torbe kao storene za patike, a ti ih spojila na tvoj savršen način. Uopšte mi cela kombinacija izgleda kao pun pogodak, a ja sam čekam da ipak malo zahladi jer mi se nosi tako nešto tipa duge nogavice npr. :D
    Lutka moja lepa <3

    ReplyDelete
  6. You rock! Im in love with the whole outfit, sporty style suits u so well dear Ivana, looking fresh, effortless and super stylish! Love the bag too! Happy weekend cara mia, bacione! xo

    ReplyDelete
  7. odlična crno bijela kombinacija, a sviđa mi se i dašak boje s maramom, taj uzorak s srčekima je presladak. Nije klasična bandana i baš mi se sviđa kao takva. Traperice ti odlično stoje, a bijele tenisice su se super uklopile s bijelom addidas majicom. Uvijek fantastično nosiš ovakve ležerne kombinacije. Torba se isto odlično uklopila u ovu kombinaciju.

    Suradnjama se može otkriti neke nove zanimljive stranice i to im je glavna prednost. Danas se može kupovinom preko interneta uštedjeti, jer ionako je odjeća koju kupujemo u dućanima ista kao i ona kao na internetu. Nisam imala nekakva neugodna iskustva, ali opet nisu mi nešto posebno ni bile zanimljive, mislim da ne dobijem više nijedan zahtjev za suradnju da mi ne bi nedostajale. Ja sam isto nešto od Zafula naručila, vidjet ćemo kakvim će se pokazati.

    Miris kože ili umjetne kože je uvijek u početku intenzivan, pa se onda izgubi, to se najbolje osjeti u onim prodavaonicama gdje se prodaje samo takva roba, kada dođe nova pošiljka, uvijek je tu taj miris...nisam znala ovu foru s nivea kremom, isprobat ću...ja obično svoje torbe obrišem običnim vlažnim maramicama i miris isto brzo nestane.

    ReplyDelete
  8. Jako lepa crno-bela kombinacija! Stoji ti savrseno i bas ti lezi stil sportske elegancije.
    Zaful sam i ja od nedavno otkrila i bas u poslednjem postu nosim njihovu denim haljinu i pokazala se bas kvalitetnom, iako sam ja uvek skeptik po pitanju kineskih radnji, ali zaista za Zaful nemam zamerki.
    Bucketica je super, skroz prakticna i lako uklopiva uz mnoge kombinacije. Verujem ti za taj intenzivan miris, ume bas da smeta, ali sjajno si se dosetila fore sa kremom da taj miris neutralises. Probacu i ja :-)

    Lep vikend

    ReplyDelete
  9. divna kao i uvijek... sviđa mi se sportsko minimalistički look...
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/09/roses/

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig