9/19/2016

Outfit// Metallic


I was wearing
Skirt: Stradivarius 
Dress and Boots (HERE): Zara
Bag: Mango
Sunglasses: Ray Ban


I promised you boots, didn't I? ;) I'm so happy that it did get colder...not to cold, but just enough so I could wear my "lighter" boots with bare legs. Favourite season if you ask me.

I got these glittery boots  as a birthday present and will be wearing them a lot. When we got out of the house and I was wearing this combo, my neighbour asked me: "Where are you going? All dressed up with shimmer and shine? - Nowhere, a regular day with my family." I think that they will never get used to me wearing glitter shoes without any "special" reason... 

Please, these booties are way too beautiful to be worn only for dinners and some "special occasions"! Girls, wear all your shoes whenever you like (if you don't have a dress code at work). Do not categorize them like, "casual shoes", "evening shoes", "special occasion shoes" etc. Life is too short for boring clothes...Make sure you SHINE all the way (that's why I decided for a metallic skirt as well...like boots weren't enough)! :P
SHARE:

10 comments

  1. Interesting outfit! I love the attitude!:)

    ReplyDelete
  2. Kako je ne volim te smaračke kategorije poput odeće za veče, za ovo, za ono. Pa što ne bi išla tako samo zato što se tebi sviđa. Odeća ne treba da se čuva za neke posebne prilike jer svaki novi dan je poseban. Kad bi svi pustili sebi mašti na volju i igrali se sa svojom odećom. Osim nekog posebnog dress code-ova, ona tome i služi. Ja mnogo volim taj period kad mogu čizme na gole noge. Ovde je dosta takvih dana, a ja sam baš juče išla tako (treba li da spominjem "zapanjenje" poglede? :D) Tvoje čizmice su san snova iako priznajem da kad sam ih videla uživo i pre nego što si ih dobila, nisu izazvale kod mene neku posebnu reakciju. Sad je to druga priča, a ja molim nadležne u Zari da stave tvoje slike na sajt. Kraljica si i tačka! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se zaljubila u njih cim sam ih vidjela na stranici...tek su sada nekada dosle u trgovine...mislim da ih je prijateljica narucila preko web trgovine! Uzivo su mi jos ljepse jer su puno efektnije uzivo i bas su mi "ja" - luda sam za sjajnim cipelama i ne mogu si pomoci! Blago tebi sto je sezona golih nogica i cizmica dugotrajna. Ovdje su rijetki ti dani ali sto ces, necemo kukati! :)
      Hvala ti na divnim rijecima, ljube! :****

      Delete
  3. thats such an interesting outfit and those boots are pure love
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. ja nikad ne čekam posebne prigode, već nosim što mi se god nosi kad god mi se nosi, a inače ne vidim zašto bi šljokice bile samo za posebne prigode. Baš mi je danas nevjesta pokazivala neke nove čizmice koje su se odmah izlizale pa ih je popravila tako da je zalijepila puno školjica i sada izgledaju fenomenalno, bolje nego kada su kupljene.

    Tvoje su mi čizmice preslatke, a u kombinaciji s suknjom i haljinom puni pogodak. Jako mi se sviđa kako si zavezala haljinu u čvor i obukla je preko suknje...baš zanimljivo izgleda. Odlična kombinacija.

    Kad smo kod posebnih prilika, zar nije najposebnija prilika provesti dan s obitelji? Svi mi (ili gotovo svi) danas provodimo manje vremena nego što bi željeli s onima koje volimo..a zar to nije najvažnije? Sada kada malo razmislim koji su mi bili "najposebniji dani i prilike" u životu to nikako nisu bile neke svečanosti, formalne prilike pa niti bilo što vezano uz posao. To su bili takozvani mali dani...a ti su zapravo najveći, samo to nekada tek kasno shvatimo, barem je meni dugo trebalo da to pokopčam:).

    ReplyDelete
  5. Dale, kako sam vec rekla na Insta, ovo mi je top top top outfit, jedan od tvojih najboljih od kad te pratim!
    Ciepelice su kao iz Carobnjak iz Oza - moderna verzija! Savrsena si i bas mi je drago da si se ovako skockala za najnormalniji izlazak sa svojom obitelji. Ne isplati se u zivotu ostavljati stvari "za kasnije", to kasnije ili nikad ne dodje ili bude tako rijetko da... Ma znas sve vec! Saljem ti puno pusa! :)

    ReplyDelete
  6. Izgledaš kao prava streetstyle queen!!! Čizmice su toliko atraktivne da bi prava šteta bila nositi ih samo u nekim "svečanim" prilikama. Zaista umeju da iznerviraju te predrasude gde sta treba nositi, glupo skroz i da tačno kao sto si napisala "life is too short for boring clothes" :-) Svidja mi se kako si napravila super fazon sa vezivanjem haljine preko suknje, a čizmice na gole noge obožavam. Ali, da kod nas je zaista malo dana koji nam to dozvoljavaju.

    Veliki pozz

    ReplyDelete
  7. I really love the metallic skirt and the boots
    Great post dear...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    ReplyDelete
  8. Ajme što sam skoro propustila! Ah, san snova outfit, draga moja, ti bi svakodnevno trebala šetati okolo u ovakvim kombinacijama! Tako mi je drago da ste se ti i ove čizmice pronašle, mislim da su ko stvorene za tebe i želim ih vidjeti u još milion varijanti, molim lijepo! :D
    I također se ježim od tih glupih kategorija - ovo je za van, ovo je prefensi, ovo je za po doma...treba ponosno furati svoj stil u svakom aspektu svog života, a ne čekati neki 'poseban' trenutak za onu savršenu haljinu koju bi najrađe nosila stalno, ali je preekstravagantna za daily wear...ma obuci, šetaj, uživaj u životu, zar nije to i funkcija mode? :D

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig