9/26/2016

Outfit// Autumn blues

I was wearing
Bomber jacket: Mango
Shirt: H&M (HERE)
Boots (HERE) and Bandana (HERE): Zara
Skirt:HERE


I love autumn. I love the colors of autumn. I love the smell of life in autumn. I love the "new beginnings". I just love life in autumn...

When it comes to my look, I decided to play with navy and patterns. I really love that bomber jacket even though I don't wear it quite often. On the other hand, you are all familiar with my love (or we shall call it "passion") for pleated skirts. Well, I was missing the navy one (;P) so when I got an offer to choose an item from THIS shop, I just had to treat myself with one. And it really was a good treat. It's an amazing piece of a great quality that I will most definitely wear a lot.

And what about that last picture? My older definitely made me so happy when he finally decided to take a pic with his old mom! ;) What can I say...I was one happy lady that day... 

It seems that autumn really is the most wonderful time of the year (just after Christmas that is)! :)


SHARE:

9 comments

  1. Zadnja fotka me totalno rastopila!!! Predivni ste! <3 Emocije do stropa! :D
    A ti mamasita... Koja macka, koja glumica, wow!!! Nemam rijeci, stvarno se samo ponavljam
    svaki putm ali ova kombinacija je vrh, vrh!!

    ReplyDelete
  2. Ah ta divna jesen, jedva smo je dočekale i sad nam samo preostaje da maksimalno uživamo u njoj! :) Kako ste samo slatki na zadnjoj fotki, totalno je zasjenila sve ostalo koliko ste lijepi i puni ljubavi :) Eh, da slučajno ne zaboravim i kombinaciju, lijepo moje, ove suknje su kao stvorene za tebe (znam da ih sad već imaš valjda u svim bojama haha) i nikad ih nemoj prestati nositi, savršen ste par! :***

    ReplyDelete
  3. u are always so cool, nobody can rock street style better than you.
    last shot is the cutest
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Nadam se da će se dečaci smilovati još koji put jer nema mi lepših slika od takvih :) Kao da ste izašli iz nekog kataloga zajedno :) Mnogo mi se sviđa kako si se igrala za različitim nijansama plave, a ti kao da si stvorena za takve suknje, tj. one za tebe :) Divno mi je što nosiš bomber jaknicu u elegantnijoj varijanti, a ne ono tipično, kačket, crop top i pocepane farmerke :p Jedan je od onih komada koji nisu zgodni baš za svaki dan, ali zato unosi tu neku posebnu notu i svežinu kad na nju dođe red. I te čizmice su stvarno dušu dale za jesen, a marama je šlag na torti. Uživaj u tvojoj jeseni :) Vidi se koliko ti prija :) :*** <3

    ReplyDelete
  5. Aww the picture with your son melts my heart - you two look utterly adorable! <3
    On the fashion related note, I have been wearing blue a lot lately, therefore, I was happy to see your blue'ish outfit as it gave me more ideas and inspiration for mine. I'm very much in love with the pleated skirt and that blouse combination, looks so beautiful and classy. And those booties are just like a cherry on top! Beautiful!

    Hugs & kisses,
    Maddie
    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  6. You look amazing, love the jacket!! The picture of you and your son is the sweetest!! xx

    ReplyDelete
  7. ova zadnja slika je preeeslatka, doslovno sam se rastopila. Nema toga dana kojega djeca ne mogu uljepšati svojim osmijehom i vedrinom. Stvarno je istina da su djeca naše najveće blago.

    Drago mi je što si jesen dočekala tako pozitvno, ja doista vjerujem da je jesen najčarobnije godišnje doba...i ja ju volim, njene boje, njene mirise pa čak i onu melankoniju koja je ponekad u zraku.

    Kombinacija je predivna...obožavam plisirane suknje, a ta je baš divna. Čizmice i jaknica u Coco Chanel stilu su se lijepo uklopile. Jako mi se sviđa i marama s košuljicom, baš zgodan detalj.

    ReplyDelete
  8. Na pocetku ti moram reci da me je slika sa sincicem rastopila skroz :-) divnooo!
    Outfit je, malo je reci, fantastican!!! Suptilan i neprenaglasen print na jaknici mi se bas dopao, a pogotovo sto je u plavim tonovima. Tu je i ultra popularna plisirana suknja (koje uvek tako rado vidjam u tvojoj interpretaciji) pa plus ove sjajne silver polu cizmice pa marama na kosulji... Prava moderna dama!

    Veliki pozdrav

    ReplyDelete
  9. Evo da se ja malo više uključim i komentiranjima na blogu! Uživam vidjeti tvoje kombinacije, kao što sam već milijun puta rekla! Jednostavna si, a opet tako duboko i ležerno pristupaš stilu! Prava profinjenost! Puse od "Moje note i moj svijet"

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig