9/02/2016

Casual Friday// Autumn wish-list


When September knocks on the door, autumn is just around the corner. Even though it's still very hot, I always get very excited by the fact that soon enough the "layering season" (as I like to call autumn and winter) will come. Many bloggers and women in general are not very fond of cold winter days, Me ... well you know me. I'm not happy if I don't have a hundred layers on my weak back. :)

I also get very excited because new season always brings a (new) thing or two into my closet. As always, I will hold on to neutral colours as well as an oversized stuff that I still hold very dear. Most people (as my hubby) think that oversized fits do nothing good for your figure, which is something I can't deny. Still, for some unknown reason, I always feel very comfy and beautiful wearing oversized fit.

So, I've decided to share a cute and very affordable wish-list from THIS shop. Hope you will like it and will find something cute for yourself. Here are my favorite pieces:









Any favorites? What's on your autumn wis-hlist?


SHARE:

15 comments

  1. so amazing look ; >>


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ma blažena jesen, ne mogu je dočekati više, pogotovo jer su temperature opet podivljale i vani je valjda tisuću stupnjeva, a ja se taman pripremila da ću s početkom rujna početi uživati u toplom čaju i dekicama...NOT! :) Sviđa mi se ova dugačka košulja, kupila sam si par sličnih prije koji dan u H&M-u i već vidim u kojem pravcu će mi jesen i zima ići :) Lista želja mi je ogromna jer sam se odlučila baciti u potpunu reorganizaciju ormara, što znači da hrpa starijih stvari ispada van, a svašta novog stiže...jedva čekam, ove godine se baš nekako veselim shoppingu što inače nije slučaj sa mnom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja se ne mogu dočekati jeseni! Dobro, svi znaju da se ja i ljeto baš ne volimo pa ni ne čudi... Ja sam se primarno bacila na obuću (vidi čuda) tako da i nemam neku ogromu wish listu iako da dobijem bon od 2000 kn u Zari, ne bi odbila ;D Manijakalno sam luda za gležnjačama i sva sreća da mi je bio rođendan pa sam dobila dva para koje sam jakoooo željela! ;)

      Delete
  3. strašno lijepe stvari, sve bi ih nosila, posebno su me prve cipele osvojile jer sam slaba na špicoke, pogotovo one bez pete i s manjom petom (iako inače volim višu). Sviđaju mi se jako i ovi kaputi što si ih izdvojila i džemper...ma sve.

    Ja se jeseni veselim jer mi je to jedno od najdražih godišnjih doba, možda mi s godinama čak postaje i najdraže...slojevito odijevanje je kao stvoreno za jesen...naravno da je moguće i zimi, ali ja se zimi obično zavučem u neke debele jakne i onda to slojevito odijevanje nije toliko vidljivo...što se toga tiče jesen je stvarno dušu dala i možda nam baš ona ostavlja najviše prostora za kreativnost kada je oblačenje u pitanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se! Jesen i proljeće su dušu dali za slojeve koje i sama beskrajno volim tako da... YAY za jesen! Ovaj plavi kaput je na putu i baš me zanima hoće li me oduševiti uživo kao na fotografiji! :)

      Delete
    2. Slažem se! Jesen i proljeće su dušu dali za slojeve koje i sama beskrajno volim tako da... YAY za jesen! Ovaj plavi kaput je na putu i baš me zanima hoće li me oduševiti uživo kao na fotografiji! :)

      Delete
  4. The shoes are gorgeous, love the shape and shine of them!! Happy day to you beautiful xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, they are a stunner! Happy day to you too hun! xox

      Delete
    2. Yes, they are a stunner! Happy day to you too hun! xox

      Delete
  5. Sjajni jesenji komadi! Vec se zamisljam u njima i radujem se jeseni i slojevima :-)

    Pusica

    ReplyDelete
  6. Oh yes, u are the queen of layering, I get u!:) This stuff is so cute Ivana, loving the sweater most! Bacione grande cara mia! :*

    ReplyDelete
  7. Već sam rekla sto puta(ne znam gde više :D) da ovu jesen čekam sa drugim stavom. Ne želim da sebi komplikujem život žaleći se na nju. Daću sve od sebe da mi ne smeta, a moram priznati da je u Barseloni nekako posebno lepa i blaga pa imam sve uslove da njene mane osetim u najmanjoj meri. Rekordne su temperature u Španiji ovih dana, tako da se gušim što zbog nemanja vazduha, što zbog pogleda na tvoju debelu odeću haha :D Mislim da će kaputići i slojevi kod mene dočekati svoj red za mesec, dva, mada ko zna s ovim ludim vremenom. U svakom slučaju, rado bih nosila stvarčice poput ovih koje si navela (plavi kaputić posebno), a cipele bih preskočila jer nisu uopšte ja :D Isto tako, znam da su za tebe kao stvorene, a upravo u tome je lepota svih naših stilova i raznolikosti. Nismo srednjoškolke pa da se sve oblačimo isto, zar ne? :D
    P.S. Tvoj blog sam volela oduvek, ali ga sada volim još više ;) <3

    ReplyDelete
  8. Fantastic selection dear Ivana! I can totally see why they were your favorites & that you would rock each and every single piece!
    I think I have fallen in love with the shoes the most - they look so cool and edgy!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  9. The beige coat is a dream!
    Sophie♥

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig