8/12/2016

Outfit// The one that (almost) got away


I was wearing:
Vest: H&M
Dress: Zara
Sandals: New Yorker (super old)
Bracelet: flea markets


Firstly, thank you all so much for your support and your (the most beautiful) comments on my last blog post. I just can't thank you enough for giving me so much support and love. Thank you!
Those of you who follow me on Instagram (@5foot7andbambieyes) are already familiar with this outfit. You all know how much I love layering and this is just another way how you can "spice up" a simple, oversized dress. Happy to hear what you think as usual! Kisses


Prije svega, od srca bih vam se željela zahvaliti na svim vašim divnim i ohrabrujućim komentarima na posljednji post. Ne mogu vam opisati koliko mi je drago što me podupirete te što ste odvojile vrijeme za moj prvi (ali nikako posljednji) članak ovdje na blogu. Beskrajno vam hvala!
One koje me prate na Instagramu (@5foot7andbambieyes), već su upoznate s ovom odjevnom kombinacijom. Već znate koliko uživam u slojevitom odijevanju i ovo je samo jedan primjer kako možete "začiniti" jednostavnu haljinu. Kao i uvijek, veselim se vašim komentarima! Pusa


SHARE:

10 comments

  1. The dress is beautiful, I love how you have combined the colors, and the shoes omg are perfect!!
    Have a wonderful weekend doll,
    Johanna ❤

    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. The dress is beautiful, I love how you have combined the colors, and the shoes omg are perfect!!
    Have a wonderful weekend doll,
    Johanna ❤

    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ma ti si zena za sva vremena!! Divna je kombinacija a ovu haljinu si bas savrseno zacinila. :D
    Superishka draga moja, samo hrabro naprijed s blogom i uzivaj na moru, ja ti zavidim. <3

    ReplyDelete
  4. kako volim vidjeti kada se netko nosi slojevito ljeti....i ja bi ali nikad nisam sigurna kako bi krenula, pa ovo je baš jedna dobra inspiracija...ta haljina je divna sama po sebi, pa još s narančastim dugim prslukom....ma divota!!!! još te narančaste sandale....stvarno fenomenalna kombinacija. Fantastično izgledaš...a fotografije su odlične.

    Uživaj u odmoru!!!!!

    ReplyDelete
  5. Your dress is so beautiful, amazing photos!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  6. Lepo moje! Drago mi je da vidim ovu kombinaciju i u "velikom" izdanju. Carica si, nema šta. Retko ko bi se setio da tu haljinicu iskombinuje sa narandžastom i no ta taj način, a opet deluje kao je da smišljena baš za nju :) Eto vidiš kako haljine nisu dosadne :D Sve mi se mnogo sviđa, a posebno te divne sandalice i neodoljiva TI! Ljubim te i uživaj mi! <3

    ReplyDelete
  7. Hi I just discovered your blog and it's so refreshing, loving your style!
    Would you like to follow each other (GFC, G+, Instagram, Twitter, Bloglovin, Fb) ?
    Let me know so I can follow you back anytime soon <3

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Follow Me On Instagram *Click*

    ReplyDelete
  8. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  9. What a gorgeous look and love those outwear and the shoes,so match perfectly.<3
    Have a beautiful day.
    Kisses XO,

    http://kintanfashion.blogspot.de

    ReplyDelete
  10. Ti si naša kraljica slojevitog oblačenja! To si dokazala i u ovom postu sa sjajnom kockastom haljinom :-*

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig