8/30/2016

Outfit// Alone with you


I was wearing
Top: Calliope
Jeans: Zara (HERE)
Shoes: H&M 
Ring: Mango

I know, I know, I'm boring you with these jeans, but I can't help myself. They just look soooo good with every single piece that I have in my closet. :P

This is my second and the last outfit post from our holiday. What can I say, this summer we weren't as productive as usual... With two kids always jumping around, I'm happy that we were able to shoot these two at least. This is also an outfit that I was wearing on a birthday date with the hubby. Guess what, he liked this combo! YAY! Finally! Haha! 

Thank you all for your lovely birthday wishes on the social media! My heart was melting. Loving you all very much! Kisses

SHARE:

9 comments

  1. The jeans are beautiful and you are right they go perfectly with everything.
    You look stunning,
    Have a wonderful day doll,
    Johanna ♡

    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. so pretty look ; )))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love this top, you are such a babe xx

    ReplyDelete
  4. Ni ja na tvom mjestu ne bi izlazila iz ovih traperica kad ti tako savršeno pristaju, apsolutno ne mogu dosaditi! I jeeeej, svidio mu se outfit, pa konačno više haha! :)) Ozbiljno, baš si mi divna, sexy i elegantna u isto vrijeme! <3

    ReplyDelete
  5. Eto i to se desilo :D Ja mislim da smo uz tebe zavoleli mom jeans i svi mi koji se nismo videli ranije u njemu. Molim da tebe stave kao primer modela, kladim se da bi nestale u sekundi u svim veličinama ;) Stvarno, tako ti dobro stoje, ma kao stvorene su za tvoju figuru i daju taj vau efekat sa romantičnim topićem i tim predivnim sandalicama. Ja bih to sve nosila baš svaki dan :) Uvek su moćne slike kad se slikaš na tom mestu i iako nisi uspela da ih bude više, nema veze, ovako je možda čak efektnije ;) Rekla sam ti na IG kakav utisak ostavljaš na mene, tako da sve već znaš :D ;) <3

    ReplyDelete
  6. Yay za muza! :D Ima nade! :D
    Predivna si mi a ovaj jeans ti pristaje kao saliven, izgledas mi kao Cindy Crawford u najboljim danima. :)

    ReplyDelete
  7. Fantastična kombinacija, nije ni čudo što se dragom svidjela...sandalice su divne i super su se ukopile s crnom bluzom, a te traperice ti stvarno odlično stoje. Fenomenalne fotografije!!!!

    sretan zakašnjeli rođendan! ja sam se malo makla od društvenih mreža jer sam imala problema s migrenom.

    ReplyDelete
  8. Nikako nam nisi dosadila sa ovim fantasticnim farkama don't worry :-) Svidja mi se i bluzica, bas pruza pregrst mogucnosti za kombinovanje.
    Hehehe, e vala konacno da se i dragom svidela neka kombinacija. Juhuhu :-)))

    Pusa

    ReplyDelete
  9. Od srca vam svima hvala na divnim komentarima! Drago mi je čuti da vas nisam ugnjavila s ovim trapericama više! :*

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig