8/16/2016

Motherhood// You say, I say


Idemo! Tko kaže da se trbušni ne mogu vježbati i za stolom. Donosim vam red smijeha i red čistog dječjeg srca. Nadam se da ćete uživati!


Deklinacije, konjugacije, glasovne promjene, narječja... Ah, taj hrvatski! Beskrajno mi je teško ne smijati se kada moje malo čudo (onako sigurno i ponosno) "izvali", a ja ga trebam ispraviti i poučiti pravilnom obliku.

zatvor --- zatrov
sandale --- pedale ("Mama, obuci mi pedale!")
lisice --- lasice
psi --- pasovi
konji --- konjevi
pljačkaši --- paljskaši
šibice --- (nova sintagma po mome djetetu) vatreni štapići
Zagreb --- Zabreg


***

Stariji sin doda bocu mlađemu.
Ja: Bravo, sine!
On: Ma dobar sam ti ja, mama! (osmijeh od uha do uha)
Ja: Znam sine. Ti imaš veliko srce.
On: Znam mama. Čak i svog brata volim! 


***

Kad je tata Dalmatinac, a mama Zagrepčanka.
"Nikaj te nisam razumio mama, ali daj mi dodaj jaketicu!"


***

Gledamo na televiziji emisiju o rodoslovnom stablu i genetici.
Ja: Ljubavi, a na koga ti sličiš više? Na mamu ili na tatu?
On: Mamaaaa (začuđeno)... pa na tatu, naravno!
Ja: Zašto na tatu?
On: (i dalje u čudu) Pa zato jer smo tata i ja muškarci, a ti si curica! Ne mogu ličiti na tebe!


***

City Centar. Mango. Zimska rasprodaja. Ja plus njih dvojica. Stariji pored mene,  mlađi u kolicima. Mjerkam leopard bundu od kada je došla, ali mi je bila preskupa. Evo je na sniženju. Zadnji broj. I to baš MOJ! Oblačim je i gledam se u ogledalo. Nešto mi ne štima. Opet, tako mi je lijepa i snižena je za pedeset posto. Okrećem se prema starijemu koji nestrpljivo cupka pored mene.


Ja: Sine, što kažeš?
On: Mama, izgledaš kao kauč! 

Hvala! Nisam je kupila...


N  A S T A V I T I  ĆE SE...
SHARE:

7 comments

  1. Issue, kako volim njihove briljantne, humoristicne djecje umove! Moja je ista i kad jos sve to sklepas na tri jezika, umirem od smijeha. Saljem puno pusa svima! <3

    ReplyDelete
  2. Ko posle ovog teskta ne ode odavde sa kezom na licu, taj nije normalan :D :D Nema tog izmišljenog humora koji može da se poredi sa dečijim :) Genijalno! Već su me "pedale" bacile u smeh i tako je bilo do samog kraja, tj. kauča :D Čisto sumnjam da si tako izgledala, ali izgeda da za modne izjave povukao na tatu haha :D Užasno mi je smešno i slatko sve. Ovo stvarno i najvećem mrgudu može da ulepša dan :) Sjajaj post, mila! Čekamo nastavak :D <3

    ReplyDelete
  3. Nema ništa slađe nego dječje mudrosti...a jako često su one doista prave mudrosti:)
    Posebno mi je zanimljivo gledati kako djeca uče jezik, oni zapravo jako rano usvajaju pravila i uočavaju neke strukture u jeziku pa to rezultira nekim zabavnim tvorevinama koje zapravo imaju logike, npr. konjovi i ljudovi.
    Vatreni štapići su me posebno nasmijai:)
    A tek ovo- čak i bracu volim!:)

    ReplyDelete
  4. Jedva cekam da L pocne pricati! Ovo je zivi smijeh! Nas trenutni domet je "tata".. dakle, mene zove tata.. i tatu zove tata.. moderno neko dijete :)))

    www.littlemisstwiggy.com

    ReplyDelete
  5. Jedva cekam da L pocne pricati! Ovo je zivi smijeh! Nas trenutni domet je "tata".. dakle, mene zove tata.. i tatu zove tata.. moderno neko dijete :)))

    www.littlemisstwiggy.com

    ReplyDelete
  6. Taman sam htjela napisati da su mi vatreni štapići apsolutni favorit, ali me kauč razoružao i umrla sam od smijeha! Glasam za još ovakvih postova :))

    ReplyDelete
  7. Hahaha, mališani su hit! Bas sam se slatko nasmejala, pogotovo na ono: " Pa kako da ličim na tebe kad si curica" :-))) Čekam nastavak bisera :-)
    Ljubim te puno

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig