7/05/2016

Outfit// A shirt that everybody has


Culottes (SIMILAR), Shirt and Shoes (SIMILAR): ZARA


I think... no, I know that you are all pretty much familiar with this shirt. I think that every blogger out there has the same or (at least) similar one. I fell in love with it as soon as Zara launch it and the price was also quite OK considering their usual prices. BUT, what happened next was something that I call a "fashion invasion". Wherever you go, you see the shirt. Every blog you open, yet again - the shirt. I still love it, but I'm just not so into something that EVERYBODY has. The similar thing happened with my all time favorite  Stella shoes. For the first time in my life, I was so happy that I wasn't able to afford myself a pair. Wherever you turn, you see a girl wearing these shoes, original ones or some kinds of variation. Well, that's just the way things work...

Anyhow, at least, I tried to style this popular shirt in a bit different way... with a pair of black culottes and "ugly" shoes... I don't think that they are ugly, but my hubby does. He hates both the shirt and the culottes... I'm really pushing his love with clothes sometimes! ;)

If you are wondering what happened with mom jeans series (I have to show you one more look)... I just wasn't able to wear them because of the weather. As you know, I only take pictures of the outfits that I actually wear (I'm not wearing things only for the blog) and because it was so hot last couple of days, I just couldn't bare wearing a pair of jeans. But, I'll show you a last look, don't worry! :)

Have a great week and thank you all for your feedback! Kisses
SHARE:

11 comments

  1. Black pants and white shirt is always a good outfit :))

    http://www.ivanasdiary.com/

    ReplyDelete
  2. Haha e ja nemam ovakvu košulju, čak ni nešto slično :D Inače stvarno ne volim to kad odjednom vidiš čitav grad kako nosi iste komade u kojima si i ti, uvijek me to odbijalo...Ali tebi ova kombinacija savršeno stoji, baš mi je nekako sto posto ti i boli te briga što pola svijeta trenutačno šeta u istoj košulji kad je ti tako sjajno nosiš! :) I stvarno ove temperature nisu za traperice, bit će vremena za njih kad dođe jesen, i dosaditi će! :D

    ReplyDelete
  3. znam kako ti...i meni se ne sviđa kada neki komad krene u invaziju pa izgleda kao da smo svi u nekoj uniformi, noseći isti odjevni predmet ili komad odjeće, pa bile to najsavršene cipele, majica ili što već.

    Jako mi se sviđa ova crno bijela kombinacija...bluza se odlično uklopila s crnim suknja hlačama i one su toj dale neku novi dimenziju, a cipele su fenomenalne, nekako me podsjećaju na Japan i aziju...pa i taj prsten...sve mi je to u nekom azijskom minimalističkom štihu.

    Da, stvarno je previše vruće za traperice zadnjih dana. Ja sam sretna jer sam ulovila jednu suknju od jeansa u Amadeusa, baš onakvu kakvu već dugo planiram kupiti....a traperice mogu čekati zahlađenje.

    ReplyDelete
  4. Ma imaju svi i culottes i ovakak top i isto tako ovakve wedges ali zato je poanta da se ti "must have" komadi iznesu na poseban, "svoj" nacin. Ti si def. uspjela i koliko god volim tvoje sarenije i opustenije kombinacije, jednako volim ovako vise striktnije, elegantnije i crno-bijele. :)
    Sto se tice Stellinih wedgica, meni vise izlaze na usi, svugdje su, kako original tako i kopije i stvarno mi nije jasna ludnica... Ove tvoje crne su puno vise my thing i uvijek bi izabrala ovakve nego Stelline.

    http://lartoffashion.com

    ReplyDelete
  5. you always have the best outfits, love the top
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  6. Da zaista toliko sam puta vec videla ovu kosuljicu da je to neverovatno :-) Ali, draga iskreno u tvojoj stilizaciji mi se najvise dopada. Ti imas dar da sve sto obuces nosis na neki tebi svojstven, opusten, nonsalantan, ma skroz cool nacin :-)
    Pantalone su mi divne, a i papuce sa platformom skroz slatke (iako se muski rod nazalost s tim ne slaze. Ma, neka ih kad su "operisani" od dobrog stila hahaha).

    Pusica

    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Razumem te, i mene odbija kad svi živi nose iste stvari (npr. sad mi iz frižidera izlaze one kratke kožne jaknice iz Zare :D) ali ne možemo da kontrolišemo druge pa ni šta će neko da obuče. Na kraju je ipak bitna osoba koja nosi neki komad pa iako je viđen već mnogo puta, meni zaista deluje kao da prvi put vidim tu bluzicu jer je ti nosiš na neki poseban način. Plus vidim da nisam jedina koja tako misli :) Ostali ti nisu ni do kolena, zaista! Kombinacija možda nije svačiji cup of tea, ali zašto bi se trudila da bude? Iako ne znam da li bih se ja osećala prijatno u svemu tome zajedno (kao ti u maksi haljini :D), znam samo da ti skidam kapu jer si po ne znam koji put uspela da me oduševiš skroz na skroz :)) Ljubim te <3

    ReplyDelete
  8. Lovely look, you're so pretty!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  9. I don't have a problem to wear same items, for sure we all have our personality and I see you in each look you have presented.

    ReplyDelete
  10. My dear Ivana, no, your shoes are everything other than ugly, hubbies ... I love your shoes and your complete look! And I have to admit that I see your wonderful shirt the very first time in my life - at least conscious! I saw it neither on blogs nor on the street (but you know I live in the Bavarian country where most of the people wearing hiking and practical clothes). I love you really in this look and it is absolutely understandable that you don't want to wear a jeans in the heat you have at the moment. Enjoy the rest of the week, my dear friend, hopefully the temperatures will become bearable :) Kisses, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig