7/02/2016

Outfit// How to wear mom jeans and look like a cool mom


Jeans: ZARA (HERE)/ Polo shirt: Lacoste (SIMILAR)/ Cape (vest or whateverthatthingis): H&M/ Sneakers: Reebok classics (HERE)/ Bracelet: Brainstorm by mm



Here we go... the second outfit from the "mom jeans series". :) Mom jeans + favorite kicks + comfy polo shirt + cool cape and you are good to go. Yes, this time you might look like a mom (especially if you are, like me, taking your kids to the park wearing something like this) BUT like a very cool mom! Why, you might ask? What is so cool about sneakers, polo and jeans? Well, not every mom has a cape and looks like a superhero! :P Truth to be told, every mom out there is a superhero and a mighty good one... with or without cape! I'm just one of those who likes, from time to time, show my superpowers by wearing some cool clothes! :D
Happy weekend guys! Kisses


SHARE:

10 comments

  1. love the street style outfit
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. Istina!! Svaka mama je pravi heroj sa ili bez plasta, ali kad vidim sebe, svoje prijateljice i pogotovo one koje imaju 2 ili 3 djece, stvarno im skidam svima kapu do poda. Vecina nas su takvi multi-taskeri da smo toliko naviknute na to da to i ne primjecujemo ili ne "dizemo si spomenik" zbog toga, ali samo kad na tren razmislis... Nema toga sto mi ne mozemo i ne znamo a i ako ima, lako mi to "usvojimo"! :D
    Super si mi kao i uvijek draga moja, bas gustam u svakom postu i outfitu.

    ReplyDelete
  3. ovo si stvarno dobro rekla, mame su pravi superheroji jer one su te koje u najvećoj mjeri odgajaju i oblikuju djecu, a time i stvaraju ovaj svijet.

    Ovaj plašt je stoga više nego prikladan....a kombinacije je genijalna...te traperice u kombinaciji s jednostavnom bijelom majicom i patikama....čisto savršenstvo....ja jako volim te duge prsluke ili ( kako ih neki zovu kapute bez rukava, mada to meni nema smisla, prsluk ili plašt mi se čini kao puno prikladniji naziv:))

    ReplyDelete
  4. Prava super woman! I ovog puta si iznela mom jeans na totalno cool nacin! Moderno i udobno! Jako volim polo majice, samo uvek kad se odlucim da ih obucem nekako se ispostavi da je prevruce za njih.
    Cekam sa nestrpljenjem i treci mom jeans outfit :-)
    Pusa

    ReplyDelete
  5. great post =)
    I hope, we'll follow each other =)
    let me know & have a nice afternoon.
    xoxo

    https://www.instagram.com/marisa_lcp/

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://la-colorful-passion.blogspot.de/

      Delete
  6. S ovom serijom postova ćeš još napraviti da zavolim mom jeans jer ti tako sjajno pristaju, pogotovo uz ovu ogromnu vestu (zapravo ću je zvati plašt bez obzira što je to sigurno pogrešno haha)! :) A polo majice obooožavam samo ih više nosim na jesen jer mi ljeti nekako uvijek bude prevruće. Divna si mi! :)

    ReplyDelete
  7. Da se nadovežem na Matein komentar, ja mislim da sam već zavolela mom jeans, a krivac si TI! :D Sposobnost da navedeš drugoga da pogleda neke stvari drugim očima nije nešto što svako poseduje, a ti si izuzetak :) Mnogo mi je sladak opis koji baš, baš pristaje toj kombinaciji :) Svaka je mama superheroj, a mojim očima ti to svakako jesi i znaš i sama šta mislim na tu temu. Predivno si uklopila naizgled jednostavne komade odeće i zaokružila celu priču tim divnim plaštom koji je dao neku svežinu i poletnost celoj kombinaciji. Ma ti si naš superheroj, neko kome čovek može da se divi i da se ugleda na toliko načina <3 <3

    ReplyDelete
  8. Eh sì sono d'accordo lo sono tutte! Sei bellissima Ivana, look casual e pratico ma con stile ed originalità! Un bacione cara mia!:*

    ReplyDelete
  9. Great post. So lovely!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig