6/25/2016

Outfit// Summer in the city


Culottes: ZARA/ Shirt and Bag: Mango/ Shoes: Stradivarius


Did I ever tell you that I'm a huge fan of culottes? No... maybe... well, I am. Culottes, pleated skirts and boyfriend jeans. What can I say, my kind of clothes. :)
I remember that I liked culottes even when I was a child. At that time, they were a bit shorter and mainly one-colored but still... Nowdays, you can find them in all shapes and prints (my hubby calls the ones I'm wearing here - wallpaper pattern ;P) and I love how comfy yet stylish they are. Also, they can be styled with almost anything so... you have to love them, right? What do you think about  culottes? YAY or NAY?

SHARE:

24 comments

  1. Hahaha! Muzevi su nam isti po pitanju komentara na nasu robu/ kombinacije. :D
    Preslatka si mi u ovom outfitu, totalno retro chic! Ja isto volim ovakve hlace i trabala bi ih cesce nositi jer ih uvijek nekako smetnem s uma, ili sam u skinny jeans preko zime ili sam u haljinama i suknjama na ljeto. Anyway, totalno obaras s nogu draga moja! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se već toliko navikla na njegove komentare da budem pomalo i tužna kada ništa ne kaže... to mi je znak da sam se "normalno" obukla pa budem :/ Haha!
      Hvala ti puno... zamisao i jest išla u smjeru retro-a ali sam radi udobnosti (trebala sam puno hodati taj dan) obula ove svoje posvuduše mjesto platformi koje bi mi bolje "sjele" na sve ovo! :*

      Delete
    2. Haha, dobro si to rekla! Ako nista ne komentiraju znaci da nam je outfit "whatever". :D Platforme bi bile odlicne za ovu kombinaciju ali i ove divne cipele su se odlicno uklopile u outfit. :)

      Delete
  2. My dearest Ivana, like you I love culottes and wore them also already many years ago! Love it how you paired your wallpaper culottes and you look fantastic as usual <3
    Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much my dear Rena! Kisses from Zagreb go to Bavaria! :*

      Delete
    2. You're welcome, my dearest Ivana! Kisses from Bavaria go to Zagreb <3

      Delete
  3. Ma preslatka si mi u ovoj kombinaciji, baš ti dobro stoji ova paleta boja uz lice! :) Ja osobno nisam ljubitelj takvog tipa hlača, kod mene su ljeti ili tomboy bermude ili shorts - nema između :) Ali na tebi mi naprosto savršeno izgledaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga moja! Znam da nisu tvoj cup of tea ali mi je drago da ti se sviđaju na meni... :***

      Delete
  4. Ajme, ovo mi je predivna kombinacija... I ja volim culottes, meni su pomalo ugly attractive, ali svakako se uvijek osjećam nekako moćno kad ih obučem... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala, Ilina! Odlična ti je ova "ugly attractive"- čini mi se da je to ono što mene kod odjeće najviše oduševljava te da su mi većina najdražih komada upravo to-ugly attractive! :)
      Je, stvarno su moćan komad i tako djeluju i na mene... :***

      Delete
  5. Ove pantalone tek kada se obuku dobijaju onaj pravi izgled :)
    Super je sve uklopljeno :**

    ReplyDelete
  6. Anche a me piacciono molto e questi che indosso sono proprio carini Ivana, che bell'abbinamento di colori, sei bellissima e molto trendy! Un bacione cara mia!:**

    ReplyDelete
  7. Great outfit you styled it so well and it suits you.

    ReplyDelete
  8. Perfect :) Nice colors
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. You look so classy. Love the bag! Have a great weekend! xx

    ReplyDelete
  10. ove su baš fantastične....meni se jako sviđaju i da i ja se sjećam da sam ih voljela kada sam bila mlađa:) a i sada su mi super....samo nikako da uhvatim vremena pa da odem u kupnju i nađem si neki par....ovaj prugasti uzorak je genijalan!!!!!!!!


    Prekrasna ljetna kombinacija, ja sam totalno oduševljena!!!!

    majica, hlače, sandale, sunčane...sve se savršeno uklopilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Ivanice! Ja ih uvijek pokupujem na sniženjima. Prošle su godine bile po 50 i 70 kn a većinom bude i brojeva... Ukoliko tražiš pravi par, zaviri u Zaru, vidjela sam ih i ove godine a sada su na popustu (ali sam ja bila dobra i nisam niti jedne nove kupila:) :)

      Delete
  11. Wonderful post!
    Have a nice week!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
  12. you slay girl :)
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  13. Great look my dear, you look fabulous, I would def want a pair too, sufficiently large.
    kisses

    ReplyDelete
  14. Thank you all for your lovely comments! :*

    Hvala svima na divnim komentarima! :*

    ReplyDelete
  15. Fantastican look! Tako ti dobro stoje ovakve pantalone da si me bas odusevila. Moderno i udobno, moze li bolje :-)
    Pusa

    ReplyDelete
  16. Wallpaper, ma da :D :D Meni se mnogo sviđa kako je ovde sve matchy matchy, pa čak i lokacija. Ništa ne treba ni dodati, ni oduzeti i kao da je baš svaki komad storen za tu kombinaciju :) Rekla si mi već da voliš teget i žutu, a ovo je valjda njihov najlepši spoj :) Meni se sviđaju takve pantalone, i baš si me podsetila na jedne koje imam, a koje još nisu ugledale svetlost dana :D Nisu za svakoga, ali su baš nekako moćne, ženstvene i upečatljive, a te tvoje su stvarno dušu dale za ovo leto i za svako naredno :) <3

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig