6/01/2016

Outfit// Something about a skirt

What I wore:
Mango skirt (HERE and now on SALE)
Stradivarius heels (HERE)
Calliope shirt
Reserved bag
Kaufland :) necklace (yes, the supermarket)


There is just something with me and pleated skirts. I have them... well, I think five... and there really isn't anything that I could say in my defence. I love them because I can wear them all year around and they look so good with any kind of shoe. They can be dressed up or down, they are so swaying and girly and I feel so beautiful wearing one. My mom bought this one for me. She said: "You don't have red one." :) Big <3 for mom! :***
SHARE:

14 comments

  1. so nice look ; -0))
    xoxo


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. great look:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    ReplyDelete
  3. Ja isto OBOZAVAM ovakve suknjice i trebala bi ih puno cesce nositi nego inace. Jako si lijepa, zgodna, opustena i super stylish. :) Cmok!

    ReplyDelete
  4. Super fotografije, a taj vetar koji je duvao samo je još više doprineo da slike ispadnu spontane i tako nesavršeno savršene :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  5. Opet sam se zaljubila u tvoju kombinaciju... vidim da zaista obožavaš plisirane suknje... divna si <3
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/06/white-2/

    ReplyDelete
  6. You look so classy. Love the skirt! xx

    ReplyDelete
  7. Mama zna najbolje. :)) "I feel so beautiful wearing one" ... kaže ona koja i da stavi neku vreću na sebe bi izgledala ne divno, nego fantastično. Ali daaaaaa, malo je reći da ti fenomenalno stoje. *_* I da, ja se jesam možda ohladila od crvene koju sam prije toliko obožavala, ali na tebi je obožavam vidjeti, baš, baš ti odgovara tako moćna boja. :* <3

    ReplyDelete
  8. Aaaa mama je divna...što bi mi bez njih! :)
    Tebi ove suknje savršeno stoje i definitivno glasam za pun ormar njih u svim mogućim bojama i printevima! I istina je što kažeš, odlično idu uz sve tipove cipela - od štikli do tenisica, pa tko ih onda ne bi volio? :D

    ReplyDelete
  9. totally love the street style outfit, love the shoes
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  10. kako ti je divna mama:)...nemaš crvenu...e pa sada imaš. Posve se slažem što si napisala za plisirane suknje, stvarno idu uz sve i jako lijepo izgledaju uz svaku vrstu cipele...nekako u sebi imaju nešto elegantno i ženstveno čak i kada se nose uz tenisice.

    Jako mi se sviđa kako si suknju ovdje uskladila s tim divnim sandalama i bijelom košuljicom...a crvena ogrlica je isto divan detalj. Sjajna kombinacija koja ti divno stoji...i nekako mi izgledaš jako visoko na ovim slikama:)

    Ja imam jednu plisiranu midu suknju, ali sam je valjda na blogu nosila sto puta...imam jednu dosta kraću, ali je rijetko nosim jer je kratka, obično je kombiniram s tajicama:). Tvoje kombinacije s midi plisiranim suknjama su mi uvijek inspiracija!

    pozdrav!

    ReplyDelete
  11. Aww... mama <3 :) Bila je žena u pravu. Bila ti je potrebna i crvena suknja, i to kakva suknja. Ja mislim da nemam takve midi plisirane, sve neke miniće ili maksi koje su mi slaba tačka :D Ali eto, imam povod za šoping :D U pravu si, stvarno idu uz bilo kakvu obuću i u bilo koje doba godine. Divno mi je što si pomešala boje za kojima se obično ne poteže kad je crvena u pitanju. Braon sandale i torbica su nekako neutralne a upečatljive, a ja iako nisam ljubitelj braon boje, sa obućom, torbama, kaiševima itd. je sasvim druga priča. Eto i dokaza da se slažu čak i uz crvenu :) Nasmejala si me sa opisom ogrlice koja je medena. Ja mislim da sve više stvari kupujem u supermarketima, ali šta ću kad je jeftino i baš ima šta da se nađe :D Divna si od glave do pete! :) :* <3

    ReplyDelete
  12. Bravo za mamu :-) Crvena plisirana suknja pa jos u ovoj fantasticnoj midi duzini je zaista fenomenalan komad. Lepo si je uklopila sa ostatkom outfit-a neutralnih tonova.

    Pusa i samo napred

    ReplyDelete
  13. Love the whole look... great post :)

    ReplyDelete
  14. Ain't your mom the best? She certainly picked a really beautiful skirt and it's so sweet that she knows you so well! :) Plaits are one of my weaknesses, though, I actually don't recall having a midi length skirt - all I have are mini or maxi. Definitely will keep my eyes open for the midi length as well, especially in a pastel colour as I've been really loving them recently. Though, I might go for the red as well, since it looks gorgeous on you! :)
    This is certainly a great summer outfit - loving how you paired it together with brown accessories!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig