6/15/2016

Outfit// Golden Vol.2

Pants: Esprit/ Shirt and Bracelets: Mango/ Shoes: Stradivarius/ Watch: Casio


You are probably asking yourself what's with the title... well, the thing is that the jeans I'm wearing are actually golden color as well as the stripes on my shirt... BUT, you can't actually see that on the pictures so I've got an urge to tell you :P! As you can notice, I'm having a huge crush on these sandals... so beautiful and so comfy... they feel like sneakers... looove them! I'll be happy to hear what you think about the look as always! Enjoy your week guys! Kisses

SHARE:

9 comments

  1. Ma ti si meni sva zlatna, uvijek! :) Ovakve bijele, vojnicke kosulje... E na njih uvijek "padam" i imam ih nekoliko u ormaru. :D

    ReplyDelete
  2. so amazing pics; >


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. u look so chic,love your style girl !!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Ma divna si mi sva, još u zlatnom koje ti sjajno stoji i baš mi te nekako lijepo vidjeti sa naočalama za vid, jesam ti ikad rekla kako ti fantastično stoje? :)) I cipele su savršene, već na prvi pogled izgledaju jako udobno, zaljubila sam se! :))

    ReplyDelete
  5. Super cute and comfy look. I really love the pants. xx

    ReplyDelete
  6. ja sam odmah vidjela da su zlatne...i oduševile su me. Odlično si ih uskladila s tim sandalama i košuljicom.... Fantastično ti stoje!

    Zlatna boja je uvijek nešto posebno, ali nije je lako nositi, a ti si to baš nekako s lakoćom uspjela:)

    Divne fotkice!!!!

    ReplyDelete
  7. Izgledas fantasticno Ivanice! Pantalone su savrsenog kroja, a dodatan plus im je sto su zlatne i samim tim originalne. Sjajno izgledaju uz sandalice, boje su se bas fino uklopile, a i kosulja je lepa i deluje jako prijatna za nosenje.
    Uzivaj u vikendu,
    pusa

    ReplyDelete
  8. Ti si i ovako "golden" pa je naslov bio sasvim logičan :) Ipak moram da priznam da su mi pantalone delovale kao boja senfa na IG, a obe nijanse obožavam, tako da što se mene tiče, sedi 5 :D Plus ne da ti dobro stoje, nego... ;) Ma divna! Te tvoje nonšalantne poze i stil, a sve tako lepo upakovano i zaokruženo. Uživancija je gledati tvoje slike. Bela košulja je uvek dobra ideja i ja ih i sama često nosim, a slabo stojim sa pantalonama u boji pa bi mi mi baš legle tako neke. Sandalice su da ne poželiš da ih skineš celo leto, prosto se vidi da su udobne a taaako efektne. Ma da te pojede čovek od glave do pete :D :*** <3

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig