5/26/2016

Outfit+Thoughts// Golden


ENG
Last night I wasn't able to sleep. I had so much on my mind and among all those everyday "problems", blogging was also one of the things that I couldn't stop thinking of. By nature, I'm one of those who are not able to just "leave" things undone or unfinished. I always need to have a proper closure or I just need to keep on going in some direction. With this blog I just wasn't sure anymore. In the end, I decided that I truly enjoy blogging and that I want to proceed with all this BUT, there are some things that I do WANT and NEED to change.

I love clothes and I love showing you my everyday outfits, but that just isn't enough... for me. Since I became a mother for the first time, many things have changed in my life. When I became a mum for the second time, everything changed. Most of all, I CHANGED and not always in a direction that one would hope for. I want to talk about that. I want to share... In this passed year I experienced whole lot of emotions  that I didn't know that even existed. At first, I thought that I'm the only one, but then I've learned that many other mums out there are feeling the same and that I'm not an alien. Talking about that I would like to help other women who are already mothers or those who are going to become mothers one day. Even for those who don't even want to, I would like them to (maybe) understand better their friends, sisters or some random lady in a supermarket.

Also, in this past year, I've really fallen in love with fitness. I can't even believe my eyes... me, who wasn't active for thirty years... Well, it was such a great journey that I would also love to share with you guys.

There are also some other topics that in the future I would like to share with you...

Hopefully, you will continue this ride with me... I'll be happy to hear your thoughts about all the written above and (of course), my lovely :P outfit... (soooooo in love with this skirt)?! :) Kisses

HRV
Noćas nikako nisam mogla zaspati. Previše mi se toga vrtilo po glavi i u moru svakodnevnih "problema", svoje je mjesto pronašao i  blog. Po prirodi sam osoba koja ne voli ostavljati stvari nedorečenima. Uvijek težim nekoj finalizaciji. Ili se nečega latim zauvijek ili nastavim u nekom smjeru koji sam si zacrtala. S blogom sam uistinu bila u velikoj nedoumici. Na kraju sam donijela odluku da je blog nešto čega se ne želim i ne mogu odreći, ALI se neke stvari MORAJU promijeniti.

Neminovno je da volim modu i da uživam predstavljati vam svoje svakodnevne kombinacije, ali to više nije dovoljno. Otkako sam postala majkom po prvi puta, moge su se stvari u mome životu promijenile. Kada sam postala majkom po drugi puta, sve se promijenilo. JA sam se PROMIJENILA i to ne nužno na onaj način na koji sam htjela. To je ono o čemu želim pisati. U zadnjih sam godinu dana osjetila cijelu paletu emocija za koje nisam ni znala da postoje. U početku sam mislila da sam jedina, ali sam s vremenom shvatila da nisam sama u cijeloj priči i da se mnoge žene "izgube" u ulozi žene kao žene, žene kao majke i sl. To su iskustva koja bih željela podijeliti s majkama te sa ženama  koje će to tek postati. Također i sa onima koje to čak i ne žele, ali bih ja voljela da na neki način bolje shvate ili barem pokušaju shvatiti svoje prijateljice, sestre ili pak "neku tamo" ženu u supermarketu.

Zadnjih sam se godinu dana također zaljubila i u fitness. Ovo je nešto što nisam mislila da će se ikada dogoditi, jer smo vježba i ja oduvijek bili u korelaciji kao "krava i tambura". :) Bilo je to jedno zanimljivo putovanje koje se nastavlja, a koje također imam potrebu podijeliti s vama.

Postoje još mnoge teme koje bih željela inkorporirati u ovaj blog te se nadam da ste "za" te da ćemo se zajedno družiti još neko vrijeme...

A sada, recite mi što mislite o novitetima, kao i o mojoj krasnoj :P kombinaciji (luda sam za ovom suknjom)?! Puse

Tee: Esmara/ Skirt: Zara/ Sneakers: Converse/ Bracelets: Mango


SHARE:

15 comments

  1. I say:" Way to go girl! " Bas mi je drago da ces pisati o ovim temama a pogotovo se veselim sto cemo se vidjeti uskoro i sto cemo imati milijun tema za pricanje. :) Ljubim te i divna si mi u ovoj kombinaciji. Te starkice su naj par koji sam ikad vidjela!

    ReplyDelete
  2. Odlicno! I ja u zadnje vrijeme blogam najvise o majcinstvu jer iako volim modu, bas kao sto kazes, promijenila sam se i samo pisanje o modi i o tome sto sam obukla vise me ne zadovoljava. Ali jedino mi je zao sto nikako u zadnje vrijeme ne uspijevam naci vremena za blog tako da zaista razmisljam da prestanem. Vidjet cemo!
    Outfit je savrsen!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala! Nadam se da nećeš prestati... blog je divan hobi i divan ispušni ventil... savjetovala bih ti da si daš vremena, koliko god da ti je potrebno! Piši o onome što te SADA veseli i zanima. Ukoliko si jednom pisala o modi, ne moraš nastaviti pisati o modi. Piši o onome što te zanima te pronađi ponovno SEBE u cijeloj to priči! Vjerujem da ćeš uspijeti! :*

      Delete
  3. E otkako sam jučer prije spavanja vidjela tvoj komentar na blogu, pitala sam se što se sve dogodilo i kakve promjene stižu kod tebe. Za početak, jako jako mi je drago što si odlučila ne dignuti ruke od bloga i definitivno podržavam sve novitete koje namjeravaš uvesti! :) Ovo je tvoj virtualni prostor i zaista mislim da nema nikakvog smisla ograničavati se na bilo koji način, već naprosto trebaš pisati o svemu što te zanima, dok god ti to želiš :)) Samo polako naprijed i bez ikakvog pritiska, sve će na kraju sjesti na svoje mjesto :***

    I ova suknja mi je savršena i kao stvorena za tebe! Da je barem malo iznad koljena, ja bi je odmah uzela :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram ti reći da si mi ti i tvoji postovi bili velika inspiracija da krenem u ovome smjeru... Da, moj blog i treba se držati onoga što voliš ili želiiš... kada se god uplete neki oblik "prisile", znaš da ne ideš u dobrome smjeru! Hvala na svemu! :)

      Joj, suknjica je velikaaaa ljubav... lovila sam je mjesec dana... :)

      Delete
  4. that skit, so need it in my life !!
    U rock it bebe
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  5. You go girl! Bravo za ovu odluku! Mislim da ne treba da naglašavam da imaš moju apsolutnu podršku, a sigurna sam da će i većini prijati da vide i tvoju drugu stranu. Na stranu to, važno je da sebe pratiš i svoje želje i potrebe. Bilo bi mi užasno žao da nestane ovaj modni segment bloga u kojem rasturaš sve oko sebe, ali isto tako znam da ću uživati u kojem god pravcu da odeš, a makar iz mog ugla, pomenute teme i više nego obećavaju. Normalno je da se ljudi menjaju, hteli mi to da priznamo ili ne, pa samim tim i smer u kojem ide naš virtuelni svet jer je sve više deo onog stvarnog. Isto tako nije baš slučajno što u poslednje vreme mnogi od nas preživljavaju svoju "krizu" sa blogom. Ti si shvatila šta i kako želiš, a mnogi ne shvate pa na kraju odustanu. Mislim da je šteta odustati dokle god postoji onaj glasić koji želi da nastavi, ali treba se prilagoditi želji za promenom jer u suprotnom, ništa nema smisla. Ja sad ne mogu da dočekam da vidim kako će se sve ovo razvijati i dopada mi se već na neviđeno ;)
    Što se kombinacije tiče, mislim da shvataš koliko sam oduševljena i mislim da mi je jedna od tvojih najdražih. Suknja je nešto što osvaja na prvi pogled, a ti si je dodatno začinila zlatnim patikama i nakitom, kao i majicom koja "smirila" kombinaciju, a opet je podigla u isto vreme. Preoduševljena sam! I da, te naočare ti tako dobro stoje, da nemam reči! Kao šećer si :) :* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, ljube moja draga! Znaš koliko mi vrijedi tvoja podrška i koliko mi puno znači da ljudi do kojih mi je stalo, "prepoznaju" trud i želju za promijenom! Da, krize su stvarno nekako sveprisutne, ali mislim da se svi mi na koncu vratimo samo možda u nekom drugom "obliku"... haha, ovo zvuči kao ne znam šta :)

      Hvala na svoj poršci i ljubavi! <3

      Delete
  6. Dobrodošla nazad, nedostajala si nam! Veselim se novitetima i čitanju o fitnessu i svemu ostalom o čemu odlučiš pisati. Ja sam u obrnutoj putanji, nekada sam puno vježbala, a sada sve manje, no možda me baš ti uspiješ potaknuti.

    Mene je isto nekada uhvati to razmišljanje pred spavanje pa onda ne mogu oka sklopiti, ali eto nekad i takve noći znaju biti korisne jer nas dovedu do nekih zaključaka...ja isto ne volim ostavljati stvari nedovršenima, ali sve više shvaćam da je u redu ostaviti neke stvari 'da odmaraju' dok se bavimo nekim drugima, jer ne može sve u isto vrijeme....

    Savršena odjevna kombinacija...povratak u stilu! stvarno je prekrasna ova zlatna suknja i ja sam se zaljubila u nju...a uskladila si je savršeno s zlatnim tenisicima, tonovima na majica pa čak i bojom kose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ivanice! Nadam se da ću te barem upola inspirirati koliko ti inspiriraš mene svojim tekstovima i raznim diy projektima te nezaboravnim kombinacijama i prekrasnim fotografijama! <3

      Delete
  7. Divna kombinacija! Chic golden lady :-) Suknja je savrsena, svidja mi se i kroj i materijal. Sjajno si je uparila sa majicom sa natpisom, patikama i wow naocarima. Takodje mi se dopada i boja ruza.
    Samo napred u realizaciji novih ideja na blogu! Unapred im se radujem :-)
    Pusica

    ReplyDelete
  8. Da, da, da!! Go girl, sve što si zamislila neka bude tako i još bolje od toga...a ja ću ti samo reći - uvijek sam se nadala da ćeš "proširiti" tematiku jer toliko toga želim čuti od tebe, upoznati te i šire od modnih topica, a sve zbog onih divnih, dugih komentara kod mene. Znaš i sama da nema o čemu nismo diskutirale i neka tako bude i tu kod tebe, od mene jedan veliki - JEJ. Ma ustvari, nemaš pojma koliko se veselim, da mogu uskočila bih u laptop, iskočila tamo kod tebe i izgrlila te koliko mi je drago radi ove tvoje odluke. :* :* <3 <3 <3
    E moja golden girl, rasturila si s ovom kombinacijom. Kad sam je vidjela na IG samo sam si rekla da je nevjerojatno kako boje koje ja inače niti ne pogledam, a još manje da uzmem sama u obzir, digneš na ne znam ni sama koliko razina više i napraviš ih totalno ugodne i privlačne. To stvarno rijetko tko može, a ti uspijevaš redovito. Klap-klap!!

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig