3/05/2016

Outfit// Change

Coat: Mango/ Culottes and Boots: Zara/ Sweater and Scarf: H&M


C h a n g e: verb (used with object), changed, changing.
1.
to make the form, nature, content, future course, etc., of (something) different from what it is or from what it would be if left alone
2.
to transform or convert
3.
to substitute another or others for; exchange for something else, usually of the same kind

***

When someone mentions a verb "change", what is the first thing that comes into your mind?
a) something good/positive
b) something bad/negative
c) fear
d) adventure

I'll be happy to read what you think about my look and mentioned topic! :) Kisses

SHARE:

17 comments

  1. nice coat and interesting set:) swiatwkolorzeblond.com

    ReplyDelete
  2. Priznajem da se nekad bojim promjene i da mi prva asocijacija nije uvijek pozitivna, ali što sam starija sve više shvaćam važnost promjene i njenu sposobnost da nas nauči ne samo nečem novom, već nam pomogne da si sve posložimo i glavi, pa sve nekako dobije novu dimenziju.

    Genijalna je ova kombinacija...te hlače u kombinaciji s tim čizmama su prvi pogodak. Kaput mi se strašno sviđa, a šal je nekako točna na i. Boje mi se jako sviđaju, siva i smeđa su zanimljiva i neočekivana kombinacija, a ta neobična nijansa hlača je baš nekako točka na i. Prekrasna monokromatska kombinacija.

    ReplyDelete
  3. Ich bin total verliebt in dein Outfit, du sieht wirklich klasse aus!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  4. Lovely photos, your outfit is perfect.
    When it comes to change, I believe sometimes change is good. Lets be positive :-)
    Dusana

    http://wonderfullifeasmom.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  5. very nice look Ivana ;)

    http://glampond.blogspot.it

    ReplyDelete
  6. Ove cizme su totalno moj stil, presavrsene su i obozavam kako si ih iskombinirala u ovaj "detektivski" look! :)
    Sto se tice rijeci "change" moje su emocije/ razumijevanje podijeljeni... S jedne strane mi ta rijec zvuci kao nesto jako zabavno, avanturisticki, novi pocetak dok opet s druge strane ponekad u meni izaziva strah od nepoznatog, promjena koju ne zelim napraviti, zatvaranje nekih "vrata" za sobom i sl. Super post i super ideja da pitas ovakvo nesto, bas mi je dalo razmisljati. :*

    ReplyDelete
  7. Fantastično ti stoji ova kombinacija, a čizme su totalno glavne zvijezde posta! :)
    Što se tiče promjena, kod mene ona u većini slučajeva aktivira neko uzbuđenje oko novog početka nečeg drugačijeg (u stotinu različitih varijacija), ali uvijek sa sobom povlači i određenu dozu straha upravo od tih novosti jer nekako mislim da tako većina nas funkcionira. Ali comfort zone je najveće sranje na svijetu tako da sam uvijek za promjene, razvijanje u novim smjerovima, istraživanje jer je to jedini način da postanemo onakve osobne kakvima težimo biti. :)

    ReplyDelete
  8. Gorgeous look and looks so cozy.
    Keep warm and have a awesome weekend my dear.
    Kisses from Germany.xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. You look so classy. Have a great week! xx

    ReplyDelete
  10. Change is always positive!:) E così la penso davvero cara mia. Sei bellissima con questo look, molto sofisticato. Mi piacciono tanto gli stivali e la sciarpa. Buon inizio settimana Ivana, un bacione!:*

    ReplyDelete
  11. Odmah sam išla da vidim post čim sam videla sliku na IG, ali znaš već kako ide sa komentarima nekada :p
    Tebi jednostavno stoji šta god da obučeš, a posebno te oversized kombinacije koje bi na većini izgledale kao džak ili dva :D Toliko stila, elegancije, a sve u fazonu "baš me briga za sve", to retko ko zna postigne. Još jednom si i više nego isnpirativna! <3
    Sviđa mi se i ovaj drugačiji tekst. Nekako smatram da teskt ne mora uvek da prati slike. Nekada nije ni potreban, ali u svakom slučaju volim kad imam šta i da pročitam i još da se i sama zamislim. Promene generalno ne volim kao pojam jer se odmah uspaničim. To je neka prva asocijacija, a opet me ubija u pojam kad je sve isto i to mogu da primenim na skoro sve situacije. Volim one promene koje dođu i shvatiš da uopšte nisu strašne i da su čak bile prava stvar koja se dogodila. Teško je izaći iz zone komforta ali je obično baš ono što nam je bilo potrebno, ili u najgorem slučaju, još jedno iskustvo iz kojeg idemo dalje bolji i jači...
    <3

    ReplyDelete
  12. Really lovely outfit, I'm a big fan of those culottes, but sometimes they are hard to make chic. But, you look amazing. x/Madison
    + Style + Giveaway

    ReplyDelete
  13. Divan street style u prirodnim bez tonovima! Jako trendy pantalone, i uz ove cizmice i kaput bas se dobro uklapaju. Sal je osvezio kombinaciju.
    A, sto se tice promena hm :-) vise mi bude pozitivne asocijacije nego negativne, ali uvek nose i dozu straha od nepoznatog. Mada, iskrena da budem gotovo uvek su mi donele lepe stvari u zivotu, tako da veliko DA za njih :-)
    Srecan 8 Mart draga moja,
    Pusica

    ReplyDelete
  14. Uh, ja volim promjene, ali samo one koje baš ne iskrsnu iz vedra neba, što je na ovom mom poslu prilično nemoguće za izbjeći. Ali u pravilu da, baš volim promjene jer ih gledam iz kuta da je svaka promjena nešto novo (a novo baš, baš volim) i da ako je pozitivno prigrlimo da će nam se i pozitivno vratiti...naravno, nekada je to jednostavno, nekada mi se čini da je nemoguće, ali uspijevam pobijediti strah. Dapače, tvrdim već godinama, najbolje stvari dogodile su mi se baš onda kada sam se najviše bojala ishoda novih situacija koje su bile ispred mene i iz ovog kuta gledajući, ništa ne bi bilo isto da sam se ustrtarila i rekla da biram da sve ostane kako je.
    Još jedan totalno 'Ivana outfit', ne znam dal bi ikome drugome stajao i blizu koliko i tebi, a na tebi izgleda baš svjetski. I koliko god da mi se sviđa, nadam se da će idući biti manje zimski i manje spremam-se-izaći-na-kišu. ;)

    ReplyDelete
  15. Divna... oduševljena sam kombinacijom.. i te hlače <3
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/03/teddy-is-the-new-black/

    ReplyDelete
  16. So lovely my dear...I hope you've been well xx

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig