2/08/2016

Outfit// Try

Trousers, Shirt and Sweater: H&M/ Sneakers: Stradivarius


Where there is desire, there is gonna be a flame
Where there is a flame, someone's bound to get burned
But just because it burns, doesn't mean you're gonna die
You gotta get up and try, and try, and try...


Svima vam od srca hvala na komentarima iz prethodnoga posta... svaki mi je značio jako puno. Što da vam kažem osim da ću pokušati... nikada nisam bila ona koja prekriži nešto u potpunosti... truditi ću se i dalje biti dosljedna sebi i onome što volim... pa "che sera, sera"! Ljubim vas sve od reda! :*

***

Thank you all so much for your supporting comments on my previous post. Every word you wrote meant a world to me. I can promise you that I'll try to be consistent and I'll try to do my best in doing what I love... so, "che sera, sera"! Kisses :*

SHARE:

21 comments

  1. totally nailed it with layring,love ur style girl
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  2. savršene su te hlače, a ovakvo slojevito odijevanje me uvijek oduševi. Duga košulja i džemper fenomenalno idu jedan s drugim, a taj dugi kaput je predivan. Fantastično izgledaš, kao neka rokerica:) tenisice su divne, baš hvataju pogled:)

    ReplyDelete
  3. Sjajan casual chic draga! Pantalone imaju predivan dezen i bas dobro izgledaju uz bordo cipelice-patikice :-)
    Pusica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ivanice, bas mi je drago da ti se svidja! Pusica

      Delete
  4. Kao što sam se pre neki dan rastužila, tako sam se sada obradovala :) Možda sam pristrasna, ali sve ovo bez tebe ne bi bilo isto. Svi mi bismo nekada odustali, posustali, zaboravili na sve i jednostavno se pokrili preko glave i ne izlazili iz kreveta. Ima takvih dana ali ima i dana kada krećemo iz početka jer nema odustajanja ;)
    Sva mi deluješ tako "lagano" i poletno, kao da ćeš svakog časa da stvarno poletiš :) Nekako je i tebe i te lepršave odeće koja odiše udobnošću. Još jednom si dokazala zbog čega si wow i kako je slojevito oblačenje kao stvoreno za tebe. O inspraciji i idejama da ne govorim. Moj naklon, draga moja :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znas ti koliko meni znaci svaka tvoja rijec... puno ti hvala mila moja! Ljubim te puno puno! :*

      Delete
  5. Place i tensile su vrh i sama bi ih nosila "in a heartbeat"! Necu ti govoriti welcome back jer za mene nisi ni bila otisla ali svejedno, nemo nas vise onako plasiti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubim... ljubim... hvala puno :)

      Delete
  6. jeee!!
    presladak outfit, tenke su super!
    xx
    http://www.littlemisstwiggy.com/2016/02/stripes-on-my-bow-tie/

    ReplyDelete
  7. cara mia, look fantastico, mi sono subita innamorata dei pantaloni e delle sneakers, che abbinamento perfetto! E poi questi outfits oversized donano un sacco alla tua figura slanciata e snella! Un bacio grande e buona settimana a te, che sarà, sarà!:P :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara mia Lilli, grazie... sono felice che ti piace molto! ♡
      Ho citato la canzone di Doris Day... non quella di Feliciano... per questo ho usato "che sera, sera" e non "che sara', sara'" :p :*** Bacione

      Delete
  8. I ti si nas mislila uskratiti za ovako nešto? I sve one fantastične kombinacije koje tek trebaju nastati? Joj, joj, joj. ;)
    Ovo mi je najbolje "šlampavo" izdanje koje sam vidjela u dugo, dugo vremena i ne samo kod tebe. Tenisice su presavršene, a i nakon nekoliko skrolanja gore-dolje kroz fotke ne mogu se odlučiti je li mi outfit bolji s kaputom ili bez. Svaki komad za sebe je dovoljno moćan da se na njemu izgradi još gro totalno drugačijih outfita, a u ovom su prava harmonija. Moj si ukus zadovoljila. ;)
    :* <3

    ReplyDelete
  9. Once again you did it Ivana! Layering skills on point! :)
    I love how you chose to style together two long items - the peek-a-boo effect is awesome!
    I just read your last blog post ( not sure how did I miss it!) and it kind of made me feel sad as you are definitely one of my favorite bloggers and I enjoy reading your blog posts and seeing your outfit pictures immensely! You inspire me and as I said - I admire your layering skills! :)
    At the end of the day you have to stay true to yourself and understand whether doing this, as in maintaining a blog, is making you happy! Because for me blogging is my safe, happy place in which I can express my thougths, opinion, way of thinking and creativity!
    I'd be sad if you decide to quit blogging, but then again I would understand that and still support you! :)

    Hugs to you my dear! :)
    Maddie
    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  10. I remember your long shirt, great combo, love your layering as always!

    ReplyDelete
  11. Super cute and comfy look. I really love the sweater. xx

    ReplyDelete
  12. Ok, vidim da sam nešto propustila haha Moram natrag na prošli post da popunim rupe! :))
    Ovaj kaput mi je savršen. Savršen i sad bi ti ga najrađe ukrala! :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig