1/14/2016

Outfit// Il giorno della civetta'

“La verità è nel fondo di un pozzo: lei guarda in un pozzo e vede il sole o la luna; ma se si butta giù non c’è più né sole né luna, c’è la verità.”
- Leonardo Sciascia


Faux fur coat: no brand/ Jeans: Mango/ Shirt: H&M/ Vest: Reserved/ Glitter boots: Zara



I've decided to do something different this month... since I'm a huge literature fan, this month I'll be showing you outfits that (in a strange-only noticeable to me-way) represent some of my favorite books. What do you think about that? :)

Now, that we cleared that out, let's start... Il giorno della civetta' is definitely one of my favorites. I've read it both in Italian and Croatian and I have to say that I like it so much better in Italian. So, If you are native speaker or just one of those people who can read Italian, I highly recommend reading this piece in Italian. Either way, find a way to read it. :) 

More information about this book, you can find here or here


SHARE:

12 comments

  1. so pretty pics ;00)))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow! Savršena ideja! Ja sam veliki ljubitelj knjiga i ova mi je nekako "promaknula" na mom knjigo-radaru tako da ću ju odmah staviti na svoju listu knjiga koje želim pročitati. Što se tiče outfita... Ja sam opet, kao i uvijek oduševljena. Više ni ne znam kojim riječima da te hvalim lipotice!! :*

    ReplyDelete
  3. You look marvellous my sweet...love the coat and bow tie :)) Perfect xx

    ReplyDelete
  4. jeeee...ja obožavam preporuke knjige i ovu ću sigurno imati na umu. Citat je divan...a kombinacija je za deset. I mene nekad za odjeću nadahne neka knjiga, možda nam netko neće vjerovati, ali stvarno je tako. Kada ti se knjiga i likovi u njoj uvuku pod kožu, onda imaju utjecaj na nas na više razina.

    Jako mi se sviđa ovaj krzneni kaput...a i ova košulja se odlično slaže s trapericama i čizmicama.

    ReplyDelete
  5. Kakva sjajna ideja! Sigurna sam da smo svi mi knjiški moljci oduševljeni :) Nisam čitala tu knjigu, odoh da je potražim mada će biti neki drugi jezik u pitanju jer italijasnki iako donekle razumem, nije to to, naravno ;)
    Predivna si mi! Ta bundica je baš idealna i često mislim kako u moru nekih jakni i kaputa nemam nešto tako što bi išlo uz skoro sve. Sve bih ti ukrala i nosila baš tako. Blistaš potpuno, a čak se i pozadina savršeno uklopila u celu priču :)
    Ljubim te! <3

    ReplyDelete
  6. Već duže vrijeme razmišljam o tome da posudim neku knjigu na talijanskom obzirom da sam zanemarila taj jezik od kada sam ostala trudna, i evo sad tvog posta i preporuke... čim uhvatim malo vremena, uhvatitću se čitanja :)
    predivan look i ta mašnica daje poseban, školski štih čitavoj kombinaciji <3
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2016/01/mickey-detail.html

    ReplyDelete
  7. Cara mia, quella citazione è bellissima e ti stupirò ma purtroppo non ho mai letto il libro, ora lo farò senz'altro dopo la tua raccomandazione. L'idea che hai avuto è poi molto carina ed originale, così come bellissimo è il tuo look e tu! Un bacione grande!:*

    ReplyDelete
  8. E ovo mi je fantastična ideja, samo nastavi! :) Ja sam tako davno davno imala želju outfit postove bazirati na omiljenim filmovima, ali na kraju ipak ništa od toga. Super ti je kombinacija, zaljubljena sam u bundicu i čizmice, ja sam ih htjela, ali ih ovdje u Zari nikad nisam ugledala (a tražim ih od prošle godine) šmrc šmrc.
    Knjiga mi ide na listu stvari za čitanje jer mi je nekim čudom promaknula, ali sve će se to nadoknaditi :) :*

    ReplyDelete
  9. Dear Ivana. Niw I'm curious about thIs book. But I can't read Italian. May I can find it in German. You book inspired outfit in fantastic and know I'm even more curios about this book. Have a nice evening

    ReplyDelete
  10. Predivno! Obožavam italijanski i sa zadovoljstvom cu pokusati da pronadjem knjigu koju nam preporucujes. Izgledas jako lepo, bundica je bas chic, a i ostatak mi se jako dopada. Bas prijatan i nosiv outfit!
    Un grande saluto :-)

    ReplyDelete
  11. You look so classy. Love the coat! Have a great weekend! xx

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig