12/27/2015

Outfit// Girly

Jacket (on SALE here) and bag: Mango/ Shirt and dress (worn as a skirt): H&M/ Sweater and boots (here): Zara/ Vest: Reserved


We haven't seen each other for a while and I hope you missed me :)! Everything went great with my surgery and in a month or so, I'll hopefully be as I was before. Thank you all for your kind and supporting words on IG (@5foot7andbambieyes).

So, tell me, how are you dealing with this spring in winter? :) I'm not very happy about it because it's an obvious sign that the things are not going in a right direction (global warming :/) but hey, at least we can enjoy out time outside.

When it comes to my look... you see, even I can look girly when I want to! :P What do say, yay or nay? Enjoy your Sunday and see you soon! Kisses
SHARE:

15 comments

  1. You have incredible sense of style Ivana, this black and white outfit is chic and so feminine.
    Wishing you to get well soon, take good care!

    ReplyDelete
  2. totally love the pattern of your sweatshirt :)
    Keep In TOuch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  3. Your sweater is so cute!
    Kisses from germany, Sophie♥

    ReplyDelete
  4. kako si sve lijepo posložila, svaka ti čast! ovo je slojevito odijevanje na najbolji mogući način...ne znam što bi izdvojila, sve mi se dopada ...košulja je divna, sviđa mi se kako viri ispod toga divnog džempera s fantastičnim uzorkom....a čizme su fenomenalne. izgledaš prekrasno i jako ženstveno!!!!

    i naravno da si nam nedostajala!

    ReplyDelete
  5. Very nice, love the look :)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Fantastic look dear,great combo black and white.
    I really adore your a long knee boots.
    Kisses from BKK.

    http://kintanfashion .blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jao!! Ovo je odlican primjer savrsenog, slojevitog outfit-a! Prekrasna si mi kao i uvijek a ove cizme si skroz razvalila, prava vamp woman!
    Nadam se da ce sve proci u redu s oporavkom od operacije i da ces uskoro biti "kao nova". Sto se tice lijepog vremena, da, slazem se da nije normalno sto se dogadja, koliko god ja uzivam u suncu i lijepom vremenu isto toliko sam sokirana sto je trava jos uvijek zelena, sto vidim cvijece u sumi i sto neka drveca uopce nicu izgubila lisca...

    ReplyDelete
  8. Woow, You look so stylish and beautiful <3 <3 <3
    Love,
    LaMarthisse

    ReplyDelete
  9. Kraljica slojevitog oblačenja, a htela ti to da priznaš ili ne, treba i girly češće da nosiš ;) Ne treba ni da ti kažem da bih ti ovog trenutka ukrala sve i nosila baš tako :) Tebi ni porođaj ni operacija ne mogu ništa, mislim da se prevazišla i sve poznate ličnosti :) Nedostajala si i to jako, meni naročito i nemaš pojma kako se radujem što si opet ovde. Mesec dana će brzo da prođe i bićeš kao nova. Ljubim te <3

    ReplyDelete
  10. Ma jao što si mi preslatka! I te čizme su pravo malo savršenstvo, zaljubila sam se na prvi pogled :)
    Najviše od svega mi je drago čuti da si dobro i da je sve prošlo kako treba i sad se samo nadam da ćeš se što prije vratiti u pogon kao i prije operacije :* :*
    Što se tiče vremena, moram priznati da ja perverzno uživam u ovoj proljetnoj zimi (iako joj se navodno ipak nazire kraj) i ne želim da zahladi :)

    ReplyDelete
  11. Izgledaš odlično, čizme su divne!minice ti jako lijepo stoje mamice :)
    Drago mi je da se brzo oporavljaš! falila si!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/12/leopard-pattern-for-christmas.html

    ReplyDelete
  12. Welcome back slatkice naša :-) Znam da girly look nije medju tvojim omiljenim, ali jako ti lepo stoji i nije mi onako skroz girly,već ima primesu rock vibe-a koji ti prezentujes u savršenom svetlu.
    Ljubim te i želim sto brzi oporavak

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig