12/02/2015

Outfit// #Bloggers do it better

Coat: Zara (HERE)/ Shirt and Scarf (SIMILAR): H&M/ Sweater and Bag: Mango/ Jeans: New Yorker (SIMILAR)/ Sneakers: Nike Air Force 1(HERE)/ Shades: Ray Ban


#Bloggers do it better... well, not necessarily the truth, but I loved this sweatshirt as soon as I saw it. Still, already having too many sweaters in my closet, I got something else (better something than nothing). Still, during the sales period our paths cross again and  I bought it under 10 euros.
After one (too much) body flattering outfit, I'm back with my usual "oversized" version of me. :) Hope you'll like it. Kisses :)
SHARE:

12 comments

  1. Awww! Ajme koja si ti kulerica!?!!! :D Ja bas volim ovako velike, "vojnicke" kapute a torba/ satchel je totalno "ja"!!
    Ma preprepre si kao i uvijek, stvarno se vise samo ponavljam!

    ReplyDelete
  2. Uh, I really really love the long white blouse beneath!
    What a perfect jumper :D

    xoxo, Colli
    Win a Daniel Wellington at mySanta Claus Giveaway!!

    ReplyDelete
  3. Fiju, fijuuuuu! :D Ovo je toliko savršeno, moćno, fenomenalno i zavodljivo i to bez otkrivanja ičega. Ja te volim i u ovoj široj i onoj užoj verziji, haha kako to zvuči, shvataš šta hoću da kažem :p Ipak mi se čini da kada nosiš nešto ovako odišeš nekim posebnim samopuzdanjem i to je ono što osvaja na prvi pogled :) Preoduševljena sam! Duks je baš fora i ako si ga uzela, još po toj ceni ;) Šal je takođe prelep i to što nosiš kaput i patike je tako dobro. Ma sve je <3

    ReplyDelete
  4. wow wow wow! Awesome Outfit, it is so trendy and really good!
    Kisses from germany, Sophie♥

    ReplyDelete
  5. tebi ti oversized komadi tako dobro stoje, mislim da bi svakoga uspjela natjerati da vidi prednosti ovakvog načina odijevanja...jedinstveno, zanimljivo i jako lijepo...pogotovo u tvojoj izvedbi. Dugi kaput je predivan, a jako mi se sviđa i ta majica u kombinaciji s dugom košuljom. Natpis je baš pogođen. Možda nismo uvijek najbolji, ali svatko tko ima blog zna da tu treba puno truda i želje, tako da zaslužujemo neku kul majicu, zar ne?

    Traperice i bijele tenisice su mi točka na i. Torba se isto odlično uklopila...sve u svemu, fenomenalna crno bijela kombinacija. Nekako monokromatske kombinacije još dodatno ističu slojevito odijevanje i čine ga nekako bezvremenskim. Super izgledaš!

    ReplyDelete
  6. Ma samo ti možeš biti tako zabundana, a izgledati tako moćno i jednom riječju, genijalno! Odličan ulov, takvih fora majica s printom nikad dosta, a šal je čisto savršenstvo. Bloggers do it better, Ivana does it best :)

    ReplyDelete
  7. Super cute and comfy look. I really love the sweater. xx

    ReplyDelete
  8. odlična si! super cool mama! bravo ya ovaj look, jako mi se sviđa!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/12/burgundy-dots.html

    ReplyDelete
  9. ja sam jahanje ostavila za drugi put:) nismo nikoga našli, a i oni konji privezani na suncu su mi izgledali pospano:)
    Nisam čitala natpis na ulazu, ali sam se kasnije bacila na istraživanje povijesti i puno toga zanimljivog saznala:)

    ReplyDelete
  10. Ahaha, adoro la felpina e la scritta, sono d'accordo!:P Questo è il tuo genere di look Ivana ed infatti stai benissimo, sei molto stilosa e very cool! Un bacione cara mia, buon weekend!:**

    ReplyDelete
  11. Bas je fora ovaj natpis na dzemperu :) Sve si savrseno uskladila, bas deluje onako cool i neobavezno :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig