11/30/2015

Recap// November








I'm sorry for my absence last week... to make long story short, I'll be going on a small surgery in December (nothing serious, don't worry) so I needed to do some necessary check ups before the procedure. I'll try to make it up to you this week and publish some outfits that we shot along the way.

But hey, let's talk fashion... tell me your favorite November look? Kisses and have a lovely and blessed week! Christmas is just around the corner... yay! :)
SHARE:

13 comments

  1. Ma skis "za uokviriti" kako ja volim reci, ali 4 i 5 su mi bas "top of the line"! Preodusevljena sam, kao sto vec znas, ali eto da barem jos jednom naglasim. :)

    ReplyDelete
  2. Ciao IVana! Mi spiace tantissimo, spero non sia niente di preoccupante! Ad ogni modo, spero vada tutto bene e che passi in fretta così da goderti le festività. I looks sono stati tutti belli, i miei preferiti: 90s, autumn colors e simplicity, bellissima! Un abbraccio cara mia, take care <3

    ReplyDelete
  3. E, ovog puta bas ne mogu da se odlucim za najbolji outfit, jer ih volim bas sve :))) Ljubim te

    ReplyDelete
  4. nadam se da će sve ubrzo proći ( i u najboljem redu)....kao što kažu, što se mora mora se....što se modnog dijela mjeseca tiče, baš si me oduševila...Sve su odjevne kombinacije prekrasne na svoj način, ako moram izdvojiti jednu to bi bila ove posljednja jer jako volim vidjeti kombiniranje različitih uzoraka. Jako mi se dopada i ona s suknjom jer je damska na jedan originalni način....taj dugi sako i leopard remen...savršenstvo!

    ReplyDelete
  5. hvala ti na svim komentarima....da ti odgovorim na onaj jedan što se tiče tekstova pjesama, danas je problem što se prvo piše (ili kopira) glazba, a tekst dolazi nakon toga i mora se po slogovima slagati s ritmom, to jest mora biti određen broj slogova prema glazbi...to znam jer sam jednoj prijateljici pokušala pomoći prevoditi Toxic za neki domaći bend (nisam joj baš bila od pomoći)....puno je teže nego se čini, ovaj red tako, drugi red ovako....izgleda da je to već dugo praksa.
    ..i meni je isto glupo kad se folk ili zabavna glazba toliko kritizira, a pop na engleskom je (većinom) na još goroj razini ( iz istih produkcijskih razloga)...Živcira me i kad se okome na jednu osobu na estradi, kao npr. TBF na Jelenu Rozgu, a po meni su im zadnje pjesme koje su nešto vrijedile bile one koje sam slušala davnih dana u šestom i sedmom osnovne, otada ništa vrijedno spomena, bolje bi im bilo da i oni miješaju blitvu dok pišu tekstove kao što se rugaju Vjekoslavi:).

    ReplyDelete
  6. Jao, uplaših se u trenutku :( Dobro, ako kažeš da nije strašno... Proći će i to brzo <3 Pričaćeš mi već sve.
    Ja uopšte ne mogu da odličim koja mi je najdraža kombinacija, svaka je malo savršenstvo i ima neki razlog zbog kojeg je posebna. Ja bih sve njih objavila u nekom modnom časopisu ;) :***

    ReplyDelete
  7. u must start woeking as a stylist, such cool outfit u out together
    love simplicity the most
    Keep In Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  8. amazing outfits!
    Kisses from germany, Sophie♥

    ReplyDelete
  9. Jao malo si me prepala s tom operacijom, ja sam grozni paničar po pitanju svega što ima veze s bolnicom i doktorima, ali ako kažeš da nije ništa strašno onda ok, ponekad se neke stvari naprosto moraju rješiti i gotovo, držim fige da sve što prije i odlično prođe i da onda možeš fino sa svojim dečkima uživati u ovom blagdanskom mjesecu :) :*

    Moj apsolutni favorit je slouchy look, baš mi je drago bilo ponovno se malo podsjetiti na tu kombinaciju! :) Iako je i sve ostalo bilo preeedobro, kao i uvijek uostalom <3

    ReplyDelete
  10. Love the collection of amazing looks!

    ReplyDelete
  11. so cute look ; -))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Koliko si me u trenu prepala, drago mi je pročitati da nije ništa strašno i da ćeš se brzo vratiti svojim dečkima. E da sam bliže, donijela bih ti veeliku bijelu Linoladu da se što prije oporaviš. Bez obzira što ne znaš da je ono - kamen! hihi :)))
    Kako izdvojiti najdražu, pitam ja tebe sad? Mislim, nemoguće, kad je svaka tako sjajna i savršeno bi izgledala u bilo kojem modnom časopisu, kako Tijana kaže <3

    ReplyDelete
  13. Dear Ivana. All your November Outfits was fantastic. I´m a big fan of your Style. Also your pictures are always amazing, love them. Big compliment for your husband.
    I hope everything will be fine with you next month. Kisses Cla

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig