11/11/2015

Outfit// Simplicity

Sweater: H&M (HERE)/ Faux leather trousers: Stradivarius/ Bag: Mango/ Sneakers: Adidas NEO


I'm so sorry for leaving you without any words in my last couple of posts, but last month was really hectic and I just didn't have nor time nor strength to write. We are still not sleeping properly, but at least, both or my boys are healthy... I just hope that the colder weather is on the way so all the viruses and bacteria could finally die. :)

Regarding my look... when in doubt, wear sneakers or/and leather! BUT, the real star of this post is my oversized turtleneck sweater. I feel in love with it as soon as I saw it on H&M web page a few months ago but I just couldn't find it any store. So, just when I gave up, I came across it in one of my  visits to the nearest shop. I was so happy. It's such an amazing piece that will look amazing with almost every item I have in my closet... happy, happy, happy! :)

So, what do you think about this look? Enjoy your week and talk to you soon! Kisses
SHARE:

20 comments

  1. Divan je! A tako to nekako i ide, taman kad odustaneš od komada za koji si zapela...eto njega negdje. Baš mi je drago da si na kraju uspjela naletjeti na njega. :))
    Čitav outfit je vrhunski, ali posebno "snažan" još uz dodatak sakoa, na tim mi je fotkama kombinacija totalno mrak. Ni za dodati ni za oduzeti ništa - jednostavno vrh. <3

    ReplyDelete
  2. meni se jako sviđa kombinacija, imam osjećaj da sam već vidjela tu dugu dolčevitu negdje na nekoj wishlisti....i baš lijepo da si je našla kada si skoro već odustala....ti uvijek tako dobro nosiš oversize stvari...Kombinacija kožnih hlača i tenisica mi se jako sviđa, a kapica i torbica su za deset...i taj ti ljubičasti ruž savršeno stoji...prava ljepotica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovakve su meni najdraze kombinacije... casual a opet stylish... puno ti hvala, draga Ivana!
      Ovo na ustima je neka nova mat olovka za usta od Golden Rose-a. Trazila sam jeftiniju verziju MAC-a ;)

      Delete
  3. Such a lovely casual look! Love the combination of outfit!

    ReplyDelete
  4. Što volim taj osećaj kad naiđeš na nešto dugo željeno i već pomalo zaboravljeno :) Divna je i deluje tako udobno i mekano, sad bih te zagrlila haha ;) Obožavam kožne pantalone pa još u kombinaciji sa patikama, ma savršeno! Ovo možda jeste jednostavna i klasična casual kombinacija koju bi verujem većina nas rado ponela, ali ti si opet i njoj dala neku magičnu notu koju jednostavno imaš šta god da obučeš i time doprinela da istovremeno izgleda kao nešto drugačije. Ta boja na usnama ti stoji fantastično! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mila moja! Joj, bas sam bila tuzna kada je nisam nigdje mogla naci pa sam se bas razveselila kad sam je nasla zbijenu u kutu trgovine nakon toliko vremena :) pusa

      Delete
  5. Dear Ivana,
    Maybe a simple look, but very stylish. I call it easy chic. Have a great week and I hope the nights will be better soon for you.

    ReplyDelete
  6. Proof da je manje - vise i da si me zauvijek zacarala sa svojim stilom tako da imam totalni girl crush na tebe! :D
    Super da su malci ozdravili, nadam se da cete se uskoro i barem malo naspavati! Taj dzemper cu ti totally ukrasti jer mi izgleda kao nesto najtoplije i najudobnije ikad! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crvenim, crvenim ;)))) Hvala puno draga Natali!

      Delete
    2. Zasluzujes svaki kompliment i svaki je iskren i od srca! :) :*

      Delete
  7. Kad god dođem kod tebe, wish lista mi skoči bar za 3 poena :p Jeeej za džemper, izgleda tako nježno i udobno. Baš mi je drago da si ga uspjela uloviti, plus nema ništa slađe nego kad se najmanje nadaš ;) Torba mi je preeekrasna, i taj ruž ti famozno stoji! I meni su već ove temperature malo too much, plus mrzim kad se popodne skuham a navečer kad idem kući smrznem. Nikako na zelenu granu :D

    ReplyDelete
  8. Your outfit is so nice, I really like your hat!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  9. Zaljubila sam se u džemper na prvi pogled, dođe mi da i sebi jedan nabavim iako više nemam mjesta u ormaru za apsolutno ništa novog haha :) Super mi izgledaš, obožavam vidjeti ovakve jednostavne look-ove, a ti ih tako dobro nosiš :)
    Joj meni je ovo vrijeme savršeno, mogu po danu biti vani bez da se smrznem, ali nas ovdje zadnjih par dana navečer ubija suluda vlaga pa se dijelom nadam da će se nekako sve ipak izbalansirati jer mi je glava već u totalnom kaosu haha :)

    ReplyDelete
  10. Wow, Ivana! This is such an effortless and sleek look! You are totally killing it! :)
    It feels like every piece is from another "opera", but together they look so cool and chic! I never thought that you'd be a sporty girl, but, damn you are pulling off this style so well! :)
    I hope you will have a little bit calmer weekend and you'll be able to sleep tight at nights and have a good rest!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  11. You look amazing doll, love the shoes!! Sorry to hear your not sleeping well, I know how that can be so draining on a person. I hope it will get better for you and you can get some rest. Thank you so much for your lovely wishes, am excited, but super happy to be feeling better, because that was most draining of all. I will most definitely keep you up to date & try to take bump pictures as I can, the weather is horrid at the moment. Wish you a gorgeous weekend xx

    ReplyDelete
  12. Ah sono felice l'abbia trovato alla fine e ti sta proprio benissimo, che bella! Un tipo di look che vorrei indossare oggi, sporty and chic!:) Buon weekend cara mia!:*

    ReplyDelete
  13. Zaista jednostavno, a savrseno! Rolka i kozne pantalone su mi pun pogodak, a kapica slag na torti :)

    ReplyDelete
  14. sportska elegancija! Bravo!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/11/leather-jacket.html

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig