11/22/2015

Outfit// Print mix

Jeans (SIMILAR) and Shoes (HERE): ZARA/ Shirt: H&M (SIMILAR)/ Jacket: Mango (loving THIS one)



When HE (we all know who) saw my new Zara beauties, he was like: "Now this is really over the top... this is just too much... that platform... they are hideous... I just don't know what to say anymore!" :)
Now, this is the thing. Every time I see a shoe like this one, with a  high platform, I just can't help myself but think about those Stella McCartney babies (THESE or THESE) that I love and will love a l w a y s! :) How can I resist a lovely pair of shoes that remind me of my love? No, I cannot! I'm certain that you are with me! :)
Until next time, love you all! Kisses
SHARE:

14 comments

  1. You look amazing dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/mickey.html

    ReplyDelete
  2. konačno je ostao bez riječi, ha ha:) Meni su cipele predivne, volim platforme, ali neću ih nikad nositi jer me od svega ravnog uvijek zabole leđa, treba mi peta, pa makar i muška peta. Kombinacija mi je predivna...ima tu neku frajersku vibru koju obožavam. Traperice ti stoje kao salivene....a mješavina uzoraka mi je nešto najdraže. Ta karirana košulja u kombinaciji s jaknom cvjetnog uzorka....savršenstvo...pa još i ta koraljna ogrlica koja se odlično slaže s sunčanim naočalama i daje ženstveni štih....fantastično!!!

    sve u svemu, fenomenalno izgledaš i odlično ti sve ovo stoji.

    ReplyDelete
  3. Hahaha konačno si ga uspjela izluditi :)) Meni je ovo izvrsna kombinacija, mislim s ovom košuljicom sve sjajno izgleda, traperice ti stoje kao da su šivane samo za tebe, jako mi se sviđa ogrlica, a cipele su nešto što ja inače sebi nikad ne bi kupila (ali samo zato jer bi mi bile nepraktične za sve što radim), ali na tebi su mi fantastične!! <3 <3 Ma tko zna, zna :*

    ReplyDelete
  4. Prije svega, molim lijepo jedan pljesak za ovakvu sexy mamu?! I mean, pogledaj ti tu figuru!? AAAAAA!!!
    Onda, idemo na outfit... Mislim da bi slobodno mogla copy-pasteati sve moje prethodne komentare na tvoj stil, kombinacije i sl. jer vise ne znam koje hvalospjeve da ti ovdje napisem! :D Preprepresavrsen mi je ovaj outfit, totalni sportski chic! Cipele su legendarne a muzevi su tu da nas izazovu i da budemo jos i vise "bold" nego sto jesmo njima u inat. :D

    ReplyDelete
  5. Wow, izgledas fantasticno! Dzins ti perfektno stoji, cipele ostavljaju bez daha (cak i tvog supruga hahaha), a cool mi je i mix printova koji si napravila. Smelo, originalno i tako stylish :)
    Pusica

    ReplyDelete
  6. Haha, naravno da si me nasmejala! :D Baš sam htela i da ti kažem na IG kako sam sigurna da si dobila neku "pozitivnu" reakciju :D Ja u životu ne bih nosila takve cipele ali na tebi su druga priča. Ti to znaš da nosiš i izneseš i to sve fenomenalno izlgeda. Ceo rezultat je vauuuu jer si spojila naizgled nespojivo a opet se sve tako dobro uklopilo. Ukrala bih ti naočare i ogrlicu :) Kao bombonica si i da, lepo je videti te i u nečemu što nije oversized jer ta figura ne mora baš uvek da se skriva ;) <3

    ReplyDelete
  7. Gorgeous look and beautiful print jacket.Love this look.<3
    Wish you have a awesome week dear.
    Kisses

    http://kintanfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. As soon as I saw this jacket on Insta, I loved it. It's perfect, the design and colour. You look gorgeous in it. Never been a fan of these kinds of shoes, but together like this, they don't stand out so badly as I've seen them look before. Super cool outfit :))) xx

    ReplyDelete
  9. I love the jacket, is beauty beautu and beauty :D kisses pretty;)
    New post : CULOTTES
    www.lupescolors.blogs.elle.es

    ReplyDelete
  10. Great look!

    I like the outfit!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Konačno da se i ja dočepam laptopa da ti mogu reći kako si mi divna u ovoj kombinaciji i kolika si mi inspiracija! <3 :) Koliko god volim vidjeti kako uživaš u oversized vesticama i kaputima, ja ti ne bih dala da se skidaš iz ovakvih traperica (a i suknjica) jer ti tako savršeno stoje! I mislim da se i ti tako osjećaš u njima, ma gle samo taj kulerski pogled! I naravno da smo uz tebe što se tiče takvih ljubavi i jednostavne nemoćnosti, ma što ONi mislili i rekli o tome, ionako to nikako ne mogu shvatiti :D

    ReplyDelete
  12. Oh poor men, they really never truly understand our love for fashion! :D
    Ivana, I will probably repeat myself for million times more, but I have always loved how you experiment with either layers, fabrics, prints and patterns! And, of course, this time is no different - you look so stylish in that paisley and plaid combination! Fab! <3

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig