10/11/2015

Outfit// Touch of glitter

Turtelneck sweater (HERE) and biker jacket (SIMILAR): Mango/ Jeans (very SIMILAR) and boots (HERE): Zara/ Vest: H&M



Even my Mr. said that these are the most beautiful boots that I own. :) They are such a statement piece and I truly feel awesome every time I'm wearing them. 

I'm sorry for a lack of words recently, but I'm feeling very exhausted last couple of weeks. My younger son is not sleeping properly during the night so I'm keeping him company. ;) Hopefully, we'll both get some rest soon.

Enjoy your Sunday, peeps! Love you all! Kisses
SHARE:

23 comments

  1. Świetny zestaw! I jakie faaaajne botki! ;)

    ReplyDelete
  2. awesome outfit, i really like it!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  3. Super chick and gorgeous look dear.
    Wish you have a awesome weekend.
    Kisses

    http://kintanfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super casual look :))

    http://www.ivanasdiary.com/

    ReplyDelete
  5. Amazing outfit, Ivana! You look great and I agree those are some stunning boots that you have! kisses

    ReplyDelete
  6. You look so amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/stains.html

    ReplyDelete
  7. Great Outfit - Great Pictures. I'm I'm love with the boots.
    Wish you a nice Sunday dear Ivana

    ReplyDelete
  8. Ma ti ni ne moras nista pisati draga moja, fotke i outfit pricaju za sebe! Bas si prekrasna od glave do pete, prava rock chic mama a ove cizmice sam gledala i sve sam se mislila da si ih uzmem ali sam na kraju ipak odustala i sad mi je "malo" zao. :D
    Sretno s malcima, nadam se da ces se uskoro naspavati.

    ReplyDelete
  9. Wow ,love the Boots! You look super cute :)

    ReplyDelete
  10. koja fenomenalna kombinacija! fantastično izgledaš!....te čizmice su stvarno prekrasne i baš uočljive, a opet nisu nimalo napadne...jako mi se sviđa slojevitost ove kombinacije....elegancija crne i bijele je stvarno vječna.

    Nadam se da ćeš se uskoro uspjeti naspavati, s djecom je čovjek uvijek na dužnosti, roditeljstvo je 24-satno dežurstvo...nego pored ovakvih prekrasnih fotografija, tekst bi i ovako i onako pao u drugi plan, tako da...;)

    ReplyDelete
  11. odlična kombinacija, a čizmice su za 10!!!!
    a neprospavane noći su mi poznate... nama se počeo stvarati ritam, ali ako malo zakasnim sa uobičajenim, eto i on sve to osjeti i postane nervozan... al brzo će to proći :)
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/10/red.html

    ReplyDelete
  12. Srce moje. Nadam se da će ta faza da se ublaži uskoro <3
    Toliko si mi lepa i stylish da nemam reči. Samo ti možeš da obučeš nešto jednostavno a da prezentuješ to isto na neki drugi, neuhvatljiv i samo tvoj način. Čizmice su šlag na torti ;) :**

    ReplyDelete
  13. Moram reći da te samo malo 'mrzim' zbog ovih čizama, ja si ih želim od prošle zime otkako sam ih prvi put ugledala, ali se ovdje nikad nisu pojavile (plakat ću ko kišna godina, ali ću ipak za svaki slučaj danas otići opet do Zare). Ma diiiivne su, predivne, obožavam ih i eto kad ih već ja nemam, drago mi je da si ih ti udomila jer ćete zajedno stvoriti brdo sjajnih kombinacija :D

    Nadam se da će ta teška faza nespavanja ubrzo proći pa da se i ti i mališan pošteno odmorite :) Drži se, mama! :*

    ReplyDelete
  14. Ovaj outfit ide pri sam vrh onih koje sam do sada kod tebe vidjela...baš sam slaba na kožne jakne i duže komade ispod njih, a čizmice su definitivno hit. *-* E da se nalaze i u mom ormaru može bih malo više iščekivala jesen nego što je to inače pravilo. ;)
    I ja se pridružujem željama da se što skorije što kvalitetnije odmorite. :* :*

    ReplyDelete
  15. My dear Ivana, so sorry you are going again through such stressful times. hopefully your son will sleep soon properly! Nevertheless you look breathtaking on the pictures and I love not only the glitter boots you mom likes too but also the rest of the edgy outfit is simply perfect. Congratulations for the wonderful pictures <3
    Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  16. Fantastična kombinacija! Cizmice su unele dašak glamura u presavrseni street style :) Želim tebi i sinčiću da se sto pre lepo naspavate i odmorite :)


    ReplyDelete
  17. Ovaj put se slažem s Mr.om, stvarno su samo šlag na torti kako je Tijana gore napisala <3 Haha prije par dana smo baš imali debatu na poslu oko ovakvih sakoa/kaputića bez rukava i moram priznati da mi se baš i nisu sviđali, sve dok nisam vidjela ovu tvoju kombinaciju s kožnom jaknicom, e ovako već može :) Ne znam jel mi ljepša ova ili ona crvena, ali obje ti stoje kao da su po tebi krojene.
    Nadam se da će vas zubići (ili prehladica) prestati mučiti uskoro, iako ti meni nimalo ne izgledaš umorno, baš naprotiv, jako lijepo s ovom šminkicom i noktićima :**

    ReplyDelete
  18. From now on I will call you the master of layering, Ivana! :) This is another wonderful example of how great you are at layering outfit elements! Items that at first sight might not go so well together, look fabulous in your combinations! You are great and I always love seeing with what you will come up next! :)
    I am with your Mr. - those glitter boots are surely amazeballs and I would so love to have something similar in my shoe collection! I think they are the extra pump of energy on slow days, because how can you not be happy when your feet sparkle, right? :)
    Anyways, I wish you a lot of calm evenings and nights so you can get your energy back up! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  19. Mi spiace molto per il tuo piccolo, spero ora stia meglio, immagino quanto tu sia stanca!:/ Sei bellissima come sempre con questo look, adoro quegli stivaletti e stavolta sono perfettamente d'accordo con tuo marito!:) Un bacio grande cara mia e riposati! xo

    ReplyDelete
  20. You look fabulous! I do agree those are some gorgeous boots! I love them! They sure do make your entire outfit complete! I adore the whole look! I hope you get some rest soon!

    Rebecca
    http://www.winnipegstyle.ca/Blog/default.cfm

    ReplyDelete
  21. Izgledaš savršeno, želim i tebi i sinčiću da brzo budete puni energije :)
    http://lafdiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  22. Hvala vam svima na komentarima, divne ste kao i uvijek! :)

    Thank you all for your lovely comments! Luv u all! :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig