10/29/2015

Outfit// Oversized meets animal

Coat and faux leather trousers (SIMILAR): H&M/ Boots and dress (HERE): Zara/ Belt: Pimkie (very old)


"Why are you wearing your maternity coat?" - asked the Hubby.
"It's not a maternity coat. It's just oversized so I was able to wear it even during pregnancy. It's my regular size." - she replied.
"It looked better on you when you were pregnant... now... it looks like a huge Grandpa's coat that you've found in..."
"I dooooon't care! I love it! It's perfect..." - she won't let him finish.
"Oh... It's not like the coat is enough, we are having those lovely boots on the menu as well..." - someone is being a bit sarcastic.
"Yes we are. Don't forget to take the camera, darling." :P
"I won't. Believe me, I won't!" - he replied with a grin.
SHARE:

16 comments

  1. joj, kako su mi zabavni ti vaši dijalozi...imamo i mi svoje:). Divna je ova kombinacija, strašno mi se sviđaju te leopard čizme, pa onda još i taj usklađen remen...savršeni detalj...Ti uvijek nosiš oversized trend tako dobro..i ja sam naručila jedan kaputić sličnog kroja, baš jedva čekam da ga vidim.

    Strašno mi je sviđaju hlače od eko kože u kombinaciji s haljinom!

    ReplyDelete
  2. Ahah, tuo marito è fantastico! Stai benissimo Ivana, riesci sempre a mixare con originalità e stile i capi oversize ed il tocco leo è davvero perfetto, adoro quegli stivaletti! Bacione cara mia!:**

    ReplyDelete
  3. Amazing just the right touch of animal!
    These shoes are a blast!!!
    You look stunning!

    xoxo, Colli
    tobeyoutiful

    ReplyDelete
  4. girl, u just rock everything, every garment you style looks just perfect
    your hubby thinks oversized coats are maternity coats,heheh, cute
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  5. This outfit is so stylish! I like how effortlessly it looks on you and how you combine pieces! This color combination is amazing!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    ReplyDelete
  6. Haha, caricia! Hoćemo još ovakvih dijaloga :D Čuj, maternity coat, pa to ni ne postoji :) Izgledaš fenomenalno i tako moćno! Svaki detalj je savršen, obožavam i leopard print, i kožne pantalone, i taj balans između širih i užih komada odeće. Pravo malo savršenstvo, a poslednja slika je kao iz nekog časopisa! :) <3
    PS. Ne znam da li ćeš videti odgovor, ali ja sam promenila ono kako se vidi preko mobilnog jer se nešto pobrljavilo pa mi je full version bolja verzija jer sam totalni antitalenat za podešavanje tih stvari. Nadam se da se vidi ok, upkros tome što nije kao pre. Ako nešto ne valja, javljaj ;)

    ReplyDelete
  7. hahahahaha muškarci i njihovo (ne) razumijevanje mode :)
    odlična i originalna! ja uvijek navijam za leopard detalje!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/10/autumn-flowers.html

    ReplyDelete
  8. Hahaha baš sam se dobro nasmijala, kao i uvijek kad su vaši modni razgovori u pitanju :D
    Meni je kaput odmah zapeo za oko, divan je i djeluje savršeno udobno, a stoji ti sjajno, kao i sve oversized stvari :)) A tek čizmice...sad mi je žao što ljetos nisam uzela one u H&M-u jer ih sad više nemaju...

    ReplyDelete
  9. Hahah! Zaion post a kombinacija je cisto minimalisticno, oversize i leopard savrsenstvo! :D
    Ove cizme su top a mué neka se i dalje misli kako, zasto i sl.! :D

    ReplyDelete
  10. Super cute and comfy look. I really love the boots!

    ReplyDelete
  11. Haha, ovo mi zvuči kao odličan početak knjige (pa onda i filma) Mislim, ako može Lisa o makeup-u, zašto ne bi i ti o modi :)) Znam da bih ja prva stajala u redu! Tako jednostavan, a tako moćan outfit sa savršenim animal detaljima.. i baš se vidi koliko voliš i uživaš u oversized stvarima, ma kraljica naša, što drugo reći :**

    ReplyDelete
  12. That was such a sweet conversation between you guys! Me and my boyfriend's conversations are quite similar to yours as he is always teasing me about my clothes & I am always reminding him to take the camera with him cause I'll need outfit pictures! :)
    As soon as I saw this picture on your Instagram, I wanted to head down to your blog & see the outfit details! I love the oversized coat, the leather pants, the leopard print booties & belt... well practically everything! You look great! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  13. Hehehe, muskarci nikad nece razumeti modu :), bar ovi nasi Balkanci :) Sjajna kombinacija draga, leopard detalji su me odusevili.

    Cmok

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig