10/15/2015

Outfit// LFW wannabe

Blazer and shirt: H&M/ Skirt: Zara (/ Shoes: Deichmann

I'm still not sleeping... the situation is not getting any better... well, I will survive... I'm not the only one with two kids who (now) got sick at the same time... :/

Yes, about the look! The title! :) Well, every time I'm wearing this blazer, I feel soooo British. It just has that British countryside vibe that I love so much. So, if I was to go to London Fashion Week, this is something I would feel the most comfortable in. :D

Peace and take care! :) Sleep... if you can! :P Kisses
SHARE:

23 comments

  1. Jako zanimljiva kombinacija u toplim jesenjim nijansama! Zaista, bas asocira na British chic. Imam slican sako i to bas iz H&M-a, a sad si mi dala jos jednu ideju kako ga mogu kombinovati :)
    Brzo ozdravljenje dečacima i da se mama konačno naspava :)
    Pusa

    ReplyDelete
  2. Engleska elegancija i chic u jednom predivnom outfitu!! JAKO, JAKO sam zaljubljena u ovaj look od glave do pete! Samo skrolam gore-dolje :D
    Zao mi je da jos uvijek nisi uspjela "ubiti oko" i da si se jos i razbolila... Nije nikako jednostvano ali ti si zena zmaj, mozes ti to! Saljem ti puno pusa i dobrih zelja da mi sto prije dodjes k sebi, sto od prehlade a sto od nespavanja.

    ReplyDelete
  3. Ja ceo život maštam o tom British countryside-u, tako bih živela tamo... A ti kao da zaista i jesi tamo :) Čak je i ambijent u tom fazonu :) Ti što manje spavaš, sve si maštovitija :D Šala mala :) Ma stvarno čovek ne može da te dostigne! Preoduševljena sam! Boje, krojevi, stil, ma ne znam šta da ti kažem. Što nisam urednica nekog magazina da te lanisiram u visine! Ti to potpuno zalsužuješ! ;)
    Šaljem pozitivnu energiju da mališani ozdrave i da mi se ti naspavaš <3

    ReplyDelete
  4. Ta Zarina suknja je divota, prelepa je. Kombinacija je super

    Adela Acanski

    ReplyDelete
  5. Wonderful look kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. Evo naše košuljice!! :))
    Baš si mi divna, strašno mi se sviđa ova eksplozija boja, suknja je mrak i fantastično ti pristaje i čitava kombinacija totalno je taj britanski preppy chic kojeg tako obožavam :D Jedino mi je žao čuti da se još uvijek nisi stigla naspavati i da su se klinci razbolili, stvarno se nadam da će im prehlade što prije proći (i da nije ništa strašno nedajbože) i da ćeš ti dobiti priliku malo odmoriti kako spada. Ali se sjajno držiš, ja ne bi imala volje za fotkanje da sam tako umorna, a ti si genijalna! :) <3

    ReplyDelete
  7. What a beautiful color combination!

    xx

    ReplyDelete
  8. aww, hope your kids feel better soon, and I wish u get some sleep
    do i need to say that outfit is on fleek
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  9. U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors.

    ReplyDelete
  10. I can feel the British vibe from your outfit! You look great, Ivana, I love the photos! You'll get some sleep soon, don't worry about it! Lots of health to the little ones! kisses

    ReplyDelete
  11. Meni se kod britanskoga stila najviše sviđaju te boje i naravno uzorci...taj sako je divan, a i kombinaciji s tom košuljicom i suknjom je stvarno nešto posebno....baš orginalna i zanimljiva kombinacija...damska, a opet upečatljiva. Crvene cipelice su pun pogodak na ovo sve zajedno.

    Želim ti da se ubrzo naspavaš i da klinci brzo ozdrave.

    ReplyDelete
  12. My dear Ivana, so sorry the situation hasn't improved ... and you even feel now in that way. Wish you still by all my heart that finally you will get the so urgent needed sleep <3 But you are indeed very British with this wonderful look and I understand why you feel every time you wear this blazer British :) Hopefully also you wish to visit this FW comes true! Kisses my dear friend from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  13. E kako sam sretna kada vidim još jedan "obojani" jesenski outfit ovdje kod tebe. :)) Ne znam što bi prije gledala, skrolam po postu gore-dolje, gore-dolje, svaki puta se fokusiram i uživam u nečemu drugom. Ideje su ti zakon, tko zna zna. :) <3 Košulja mi je naj-naj, za nijansu ispred drugih komada. ;) Od srca se nadam da će ti klinci što prije ozdraviti, a ti se naspavati...šaljem pozitivne vibre u vašem smjeru. :*

    ReplyDelete
  14. Ma mislim, "kupila" si me odmah s onom slikicom na instaču, samo su mi dani prekratki i još mi neka viroza ne da mira tako da nikako da dođem i kažem ti to i ovdje :)) Eli košulja, a meni je suknja zasjela na tron ovaj puta, ne da sam očarana, nego stvarno nemam riječi kojima bih ti opisala koliko mi se sviđa! A da ne spominjem i kombinaciju najlonki i cipelica, i super kul sakoića. Ako mi nečeg nikad nije dosta u ormaru uz jeans, to su onda sakoi, obožavam ih na jeans, na haljinice, suknjice, svečanije varijante.. i baš sam si dala u zadatak naći jedan sličan jer sam skontala da su svi koje imam jednobojni :D
    Želim ti prvo da ozdravite što prije, a onda i da odletiš na LFW i oduševiš ih sve kao što si nas :) :**

    ReplyDelete
  15. Jako jako čudna kombinacijaali ovo vrišti dajetvoj stil ;)
    ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ah mi spiace molto Ivana, speriamo i tuoi piccoli guariscano presto! Sei bellissima e sicuramente saresti perfetta per la LFW! Adoro la camicia e la gonna, colori poi abbinati perfettamente! Bacio grande cara mia! xo

    ReplyDelete
  17. Kombinacijeee je perfektna, toliko toga, a sjajno uklopljeno :)
    www.lafdiary,blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Divan outfit! Sve mi se svidja!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  19. jednostavna, neobična, savršena žena, majka, kraljica <3
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/10/rain.html

    ReplyDelete
  20. genial post, me ha gustado, me gusta tu estilo con el blog

    ReplyDelete
  21. Yes dear Ivana, the blazer give the Outift a little British touch. And I really like this pieces. Oh no, I really like the whole outfit.
    But my absolute favorite are the red shoes. I love red accessories.
    I really hope the situation will be better very soon for you and no one of your boys will be sick. I wish you a good night my dear.

    ReplyDelete
  22. Absolutely love the color combination!

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig