10/24/2015

Outfit// Cat in the hat

Sweater and Vest: H&M/ Dress: Zara/ Sneakers and Hat: Mango


Long time, no blog! :) Thank you all for your nice comments, you were all so nice. I'm happy to tell you that  both my boys are doing fine now and we are all back in our usual mood.

When it comes to my look, I'm wearing casual and fun combo... A perfect way to "spice up" your regular skinny jeans + sweater combo is to add a vest or a dress or a hat or EVERYTHING mentioned! :)

I wish you a lovely weekend, peeps! Kisses
SHARE:

28 comments

  1. wow, really good photos. I lovin your outfit, its so classy but so stylishly!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  2. You look so chic dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/black-stripes.html

    ReplyDelete
  3. kako si lijepa na ovim slikama izbliza, baš blistaš! Kombinacija mi se jako sviđa, tebi ovo slojevito odijevanje stvarno odlično ide. Nekako još više dolazi do izražaja kada su boje neutralne i tada mi se čini da sve to nekako elegantnije izgleda. Ja se uvijek divim tim minimalističkim kombinacijama u kojima dolazi do izražaja silueta i oblik. Ja sam osobno malo papiga tip, privlače me boje pa se rijetko odlučim na te neutralne kombinacije koja zapravo na neki suptilni način najviše i hvataju oko. ( Jesam se nešto raspisala, ali eto dugo te nije bilo pa da malo nadoknadim:))

    Moram priznati da je to slojevito odijevanje ono čemu se najviše veselim kada zahladi, ali mi je ujedno to i najveći izazov...ove ležerne, a tako elegatne kombinacije koje ti tako dobro nosiš mi se jako sviđaju. Ovaj džemper osim što daje lijepu strukturu, izgleda mi baš udobno i toplo. Dobitna kombinacija.

    Drago mi je čuti da su mališi bolje. Ja sam svaki tjedan u Splitu s nećakom i nećakinjom pa mi nije strano kako je to s malom djecom, uvijek neke prehlade, još kada krenu viroze u vrtiću, a i muž mi ima veliku obitelj tako da sam stalno okružena s djecom i nerijetko nešto pokupim od njih, neku virozu ili prehladu...ali prođe i to sve..i zubići i nespavanje i viroze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala, tvoji me komentari uvijek obraduju. Hvala ti na pregrst komplimenata... sva crvenim :)
      Ovo je slikano kada sam dvije noci uspjela uhvatiti 4h u komadu pa sam zato "friskasta". Taman kada sam se ponadala, evo nam opet zubica i sad sam opet kao zombi :/ Opet, kako si i rekla, proci ce i to :)

      Delete
    2. zubići su baš zafrkani, sve bi im nekako htio pomoći, a ne znaš kako...baš mi ih žao bude...meni su dvije osmice počele rasti tek u kasnim dvadesetima pa sam skoro lupala glavom u zid, a mogu misliti kako je njima malima kada sve to krene pa raste nekoliko njih odjednom.

      i...znala sam da sam nešto zaboravila iskomentirati...taj šešir...baš je divan.

      Delete
  4. Amazing look kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  5. Ajde bas super da si dobro i da ste uhvatili normalan ritam. Znam kako je "tragican" kontinuirani nedostatak sna i koliko je divno biti naspavan. :D Ti me sa svakim, ali bas svakim outfitom sve vise odusevis i zato ti je svaki duzi period "izbivanja" sa blogosfere totalno opravdan. :D You never let us down girl! :*

    ReplyDelete
  6. E pa ovo mi je savršeno, oduševila sam se već nakon prve fotke jer su mi ovakve kombinacije jedan od glavnih razloga zbog kojih volim hladnije vrijeme :)) Sviđaju mi se svi komadi pojedinačno, ali ovako zajedno su jedna naprosto savršena cjelina :D I drago mi je čuti da ste svi dobro, nadam se da si se čak i uspjela naspavati :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mir je kratko trajao :/ Ali dobro... to su sve male slatke bitke :) Izrasti ce i ti zubi :)
      Hvala ti draga :*

      Delete
  7. Sjajno! Prvo sto ste ti i decaci dobro i sto ste se vratili u formu, a drugo outfit je bas dobar. Odlican mix sive i bele, a sesiric pa prefantasticno :)

    Uzivajte u vikendu,
    Pusa

    ReplyDelete
  8. You look so classy. Have a great weekend! xx

    ReplyDelete
  9. Perfect look :)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. My dear Ivana, so relieved to read your boys are doing fine! You are such a strong woman and I'm impressed how good you are looking after all the hard times you had. The combo you show here today is not only very stylish and amazing - what I also really like that this combo is so you!
    Wish you a happy weekend my dear friend <3
    Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  11. Che bella che sei Ivana, questo è uno dei tuoi tipici looks in cui stai sempre benissimo! Vorrei quel cappello! Sono contenta che i tuoi bimbi stiano meglio, buona domenica cara mia! Bacione! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. E' vero Lilli! Grazie ed un bacione!:*

      Delete
  12. baš mi se jako sviđa ova jesenska kombiancija...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/10/red-on-sunny-day.html

    ReplyDelete
  13. Super cool outfit!!! I didn't know that a non colored outfit can be so awesome! I love every piece and together are a perfect match!:)

    ReplyDelete
  14. Mijau :) Htjela sam napisati nek ste vi nama opet back on track, kad vidim da vas sad zubići more.. nadam se da neće dugo :*
    Što da ti kažem, osim da si još jednom nadmašila samu sebe i da predivno izgledaš! Traperice su mi prva liga s tim cifovima iza, džemper izgleda tako mekano i udobno i super mi je kombinacija takvih 'težih' komada s tom lepršavošću. Znaš da mi ova tvoja 'profilna' s desne strane uvijek zapne za oko radi tog šešira koji ti odlično stoji, a sad je bome dobila opasnu konkurenciju, ma ne znam na kojoj si mi slici više cool i chic ;)

    ReplyDelete
  15. Ako sam se ičemu radovala kad je provrtak u stvarnost u pitanju, to je bilo da vidim ove slike u prvom planu :) Možda mi je ovo tvoja najdraža kombinacija u poslednje vreme jer je tako ti a opet vrlo prilgdoljiva i meni, i bilo kome, verujem. Šešir stvarno zna da začini kombinaciju, a ti si upravo to postigla. Sve ti stoji kao saliveno, kao i siva boja. I lokacija je divna, prava jesenja, znaš kako uvek obraćam pažnju i na te stvari :) I da, imam isti džemper ali u crvenoj varijanti :) <3

    ReplyDelete
  16. You look so lovely, I always love grey clothing and have been wanting a pair of grey denim. Love your jumper. xx/Madison
    The Frenchie Foodie

    ReplyDelete
  17. što se tiče volontiranja, pronašla sam nešto:)...jeee! hvala ti puno na svim komentarima.

    ReplyDelete
  18. Cool mom! I love this grey and white look! xoxo

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig