9/20/2015

Outfit// Those Flares

Jeans: Esprit (SIMILAR)/ Shirt: Calliope (SIMILAR)/ Jacket: Bershka (SIMILAR) / Sandals: Zara / Shades: Emmanuelle Khanh



I was searching for a perfect pair of flared jeans for a long time. Just when I gave up thinking that there isn't a right pair in this world, I found these... on my way to the supermarket. :) In the same building as my supermarket, I saw an Esprit outlet store. I just came in and asked for a pair of flared jeans in dark denim and lady gave me these. WOW...I was in love as soon as  tried them on. I was so happy and couldn't believe my ears when she told me the price... they were less than 10 euros. :) 
Moral of the day: never underestimate a good outlet store! :)

Happy Sunday peeps! Kisses
SHARE:

20 comments

  1. so cute!! ;-)


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dobar outlet zlata vrijedi...ove su traperice stvarno savršene...inače volim sve hlače širokog kroja, ali taj kroj na zvono mi je uvijek bio najdraži, pogotovo kad je jeans u pitanju. Predivna kombinacija, sviđa mi se jako ta prugasta košulja, pa još u kombinaciji s bijelim blajzerom...savršeno!

    Zelene sandale s punom petom se idealno slažu s tamnim jeansom....baš neki dobar prijelaz iz ljeta u jesen. Fenomenalno ti ovo sve stoji!...i baš ti kosa brzo raste, sad je opet duga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Ivana! :)
      Bas sam neki dan pomislila isto za kosu... ne mogu vjerovati kako mi je brzo narasla :/ Vjerujem da cu se u desetom mjesecu morati zaletiti do frizera... vec me ljuti kada je ovako duga jer je ne mogu adekvatno rascupati :)

      Delete
    2. dobro je kad kosa brzo raste jer je to znak zdravlja, barem tako kažu.... a nekad i mene živcira kako mi brzo dužina preraste frizuru...neki dan sam je baš skratila, ali mislim da će ubrzo opet biti busen ha ha ha.

      Delete
  3. Odlične su, savršeno ti stoje, još uz tu cijenu...sretniceeeeeee. :D Trebala si taj dan i listić za euro-jackpot uplatiti, s obzirom na to da te krenulo mogli smo uskoro gledati sve one čizmice u svim mogućim divnim kombinacijama. :))
    A što se ove tiče...a što reći? Gledam i sve ne znam u što da prvo gledam, sako mi je odmah upao u oči, a ovaj touch of color outfitu sa sandalama je vrh! Kriva sam...obožavam sve što iskombiniraš. <3 Neka budem kažnjena s puno, puno novih postova. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, kraljice! :) Da, hlace su bile 69kn. Mislila sam da krivo cujem ( jer mi se mali deracijo u pozadini)... Takvo sto mi se rijetko dogodi... obicno u outletima nema mog broja, ali ovdje je bilo (uzela sam jos jedne, obicne uske crne... isto 69kn) pa sam bas bila sretna!
      Hvala ti puno na ovim divnim rijecima... oboris me s nogu uvijek! :)

      Delete
  4. Zašto se meni ne dogodi ovakva situacija s hlačama, zaštooo? :) Fantastično ti stoje i čitava kombinacija mi je baš za pet plus. A tek ovaj sako, kojeg obožavam i koji baš daje nekakvu kulersku vibru čitavom look-u, ma predobro draga moja! :D

    ReplyDelete
  5. Ja sam isto nakon milijun godina nasla si savrsen par trapez hlaca prije par mjeseci i od tad sam sretna kao malo dijete s njima. Bas sam ih danas poslikala za sutrasnji post! :)
    Ti mi izgledas predivno kao i uvijek! Odlicna dnevna elegnacija! Saljem ti puno pusa!

    ReplyDelete
  6. Fenomenalna elegantna kombinacija za jaku,poslovnu zenu! :)

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Najbolje se stvari događaju neplanski, to mi je već više puta svemir potvrdio :) Ne, uopće nisam ljubomorna na ne-znam-što-mi-je-savršenije hlače, boja, cijena, kako ti fenomenalno stoje :P Morat ćeš i mene jednom tako "neplanski" povesti u šetnju, možda pronađem gležnjače kakve mi se sviđaju, jer sam već napola luda (ali dobro, to je već druga priča :D). I sakoić mi je predivan, ma sva si mi bombončić :)

    ReplyDelete
  8. You look so classy. Have a great week!

    ReplyDelete
  9. Takve kupovine su zlata vredne, a ne ono kad zacrtaš nešto za taj dan i ništa. Super su te farmerke, potpuno razumem zbog čega su one baš za tebe. Ni ja se ne bih bunila, ali za sad ću se držati mojih staaarih srednjoškolskih koje sam iskopala iz ormana sad dok sam bila kod mojih :D Ti si lepa, prelepa, tako inspirativna i očaravajuća <3 <3

    ReplyDelete
  10. Ahah, well done Ivana! Sono bellissimi e ti stanno anche perfetti! Adoro l'intero look e lo stile, gli occhiali poi sono fantastici, ne vorrei un paio così! Bella e stuper stylish cara mia! Bacione!:**

    ReplyDelete
  11. Very cool outfit dear Ivana. The denim fits you perfect. Very stylish

    ReplyDelete
  12. That was such a great bargain! I have not been in an outlet store for quite a while, but your post definitely made me think about it twice & maybe in the weekend instead of going to a regular store, I'll go to an outlet store to see what's there! :)
    Those flaired jeans look crazy good on you - you are totally killing this outfit! Perfect chic & boho combination!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  13. odlican look, ove zelene cipele idu fenomenalno uz sve!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  14. Zaista si pronasla savrsene zvoncare, ne mnogo siroke i u fantasticnoj nijansi tamno plave. Naravno, super si ih uskladila sa ostatkom outfit-a :)
    Kiss

    ReplyDelete
  15. such a classy look!
    you are gorgeous :)

    xoxo,
    Alice's Pink Diary

    ReplyDelete
  16. Amazing look!
    Would you like to follow each other to stay in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig