9/01/2015

Outfit + Tag// Sisterhood

Jumpsuit and Necklace: H&M/ Shoes: Zara/ Shades: eNVy room by Bipa


Dvije prekrasne curke, Ela s bloga ElasWows i Mila s bloga Chocoholics Logic nominirale su me za ovu, svima poznatu i presimpatičnu nagradu pa stoga, bolje da krenemo, jer posla je dosta:

Pravila ovog taga su:
  • zahvaliti blogeru koji vas je nominirao i linkati njegov blog 
  • postaviti logo taga na svog blog
  • odgovoriti na 10 pitanja koja ste dobili
  • smisliti 10 novih pitanja
  • nominirati pet blogera

Započeti ću s Elinim pitanjima s obzirom da je ona prva objavila nominaciju...
1. Da ti jave da se trebaš spakirati i sutra otputovati, na odmor na bilo koju destinaciju po želji koja bi to bila?
Mislim da bih se ipak odlučila za Irsku... mir i spokoj koji pruža njena ruralna strana je baš ono što mi trenutačno treba. Već se vidim na vrhu fjorda s pogledom izgubljenim u daljini. :)

2. Koje su tri aplikacije bez kojih ne možeš?
Instagram, Instagram i Instagram. Ja sam Ivana i ovisna sam o Instagramu.


3. Spavanje na lijevoj ili desnoj strani kreveta?
Moj g. Muž i ja samo još davnih dana uspostavili tihi pakt da je moja desna, a njegova lijeva strana kreveta.

4. Što te najbrže može izbaciti iz takta?
Hm... ljudi koji na druge "gledaju s visoka".

5. Čemu se najviše veseliš do kraja aktualne godine?
Prvom Božiću s novim članom obitelji. <3

6. Cipele ili torbe?
Cipele! Uvijek. Punto finale!

7. Da se moraš opisati samo jednom riječi koja bi to riječ bila?
Perfekcionist (više kao mana nego vrlina). :P

8. Život je prekratak za?
Samosažaljevanje, sebičnost i turske sapunice.

9. Čaša vina ili šalica čaja?
Dugo već apstiniram od alkohola, ali uvijek bih odabrala čašu finog bijelog vina. Veliki gušt!

10. Najdraži klasik [književni ili filmski, što je kome više po guštu] i zbog čega baš on?
 "Idiot" od Dostojevskog. Jedinstven, drugačiji, "snažan", pisani dokaz o tome kako su neke stvari u društvu teško promijenjive.

Nastavljamo s Milinim... 
 1. Najljepši lak za nokte koji posjeduješ?
Burgundy crvena mi je oduvijek bila najdraža. Trenutno koketiram s tri nijanse. Jedna je od Catricea, a druge dvije su Deborah (u mat i klasičnoj verziji).

2. Najdraža društvena mreža i zašto?
Instagram! Do njega sam bila mrziteljica drušvenih mreža. I dan danas ratujem s Facebookom, ali Instagram volim zbog pristupačnosti i jednostavosti... općenito sam vizualni tip pa je Instagram kao stvoren za takve poput mene.

3. Koji kozmetički proizvod najbrže trošiš /dekorativni/ ?
Nisam baš nešto luda za šminkom i ne šminkam se puno tako da mi sve dosta traje... možda maskara i rumenilo. Od kozmetike najbrže trošim arganovo ulje jer ga trackam na sve i svašta.

4. Najdraži predmet u školi?
Jezici. Hrvatski zbog književnosti i talijanski.

5. Što piješ u večernjem izlasku?
Šta je večernji izlazak? :) Trenutno Sensation, a inače Martini Bianco ili čaša vina.

6. Knjiga koju trenutno čitaš?
Trenutno se "mučim" s knjigom Simona Montefiorea "Sašenjka" . Knjiga je odlična samo meni manjka vremena.

7. Najskuplji komad u ormaru?
Hm... nemam pojma... mislim da je jedna torba.

8. Kad bi ti se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, što bi to bilo?
S obzirom da najviše volim ruževe, odlučila bih se za njih.

9. Što prvo primijetiš kod ljudi?
Oči i ruke.

10. Nutella ili Linolada?
Ovo je teško! :) Između Nutelle i klasične (crne) Linolade, Nutella uvijek. Ipak, ukoliko je na stolu bijela Linolada ili Nutella, medvjedić Lino odnosi pobjedu.

Veliko hvala curkama na nominaciji, a kako se tag ne bi pretvorio u spam (jer bih i ja nominirala skoro sve curke koje su već bile nominirane), postaviti ću pitanja, a vi drage (koja god) ste slobodne ostaviti svoje odgovore ili ovdje u komentarima ili na svome blogu!

Moja pitanja su:
1. Pas ili mačka?
2. Čokolada ili sladoled?
3. Najdosadnija knjiga ikada pročitana?
4. Glazbeni hitić na koji potajno plešete u svoja četiri zida?
5. Što ste najsramotnije napravile da nekoga impresionirate?
6. More ili selo/gorje?
7. Najdraži odjevni komad i zašto?
8. Što biste promijenile na sebi da možete (fizički)?
9. Što vas najviše ljuti kod bloganja?
10. Najdraža sporedna stvar na svijetu (osim nogometa :))?

Pusa!
 
SHARE:

20 comments

  1. awesome photos!! -)


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. that jumpsuit is killer, I want it too
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  3. Ivana, sei fantastica con questa jumpsuit, ti dona un sacco e ti sta davvero perfetta, complimenti! Sei sempre in ottima forma e naturalmente elegante. Un bacio grande cara mia :**

    ReplyDelete
  4. koji zanimljiv kombinezon, a ti ga fenomenalno nosiš! odlična kombinacija...a i fotografije su vrhunske. Evo i ja ću se tagirati:)

    1. Pas ili mačka? mačka (volim onaj njihov zločesti pogled)
    2. Čokolada ili sladoled? čokolada
    3. Najdosadnija knjiga ikada pročitana? Seks i grad...jedna od najlošijih i najdosadnijih knjiga koje sam ikada pročitala.
    4. Glazbeni hitić na koji potajno plešete u svoja četiri zida? Bailando znaš već od koga;)
    5. Što ste najsramotnije napravile da nekoga impresionirate? skočila na glavu s vrha jedne pećine, nije baš bilo sramotno, ali sam se pitala što mi je to trebalo...naravno to je bilo kad sam bila još klinka.
    6. More ili selo/gorje? more
    7. Najdraži odjevni komad i zašto? jedna šarena haljinica zato jer je bila poklon od muža.
    8. Što biste promijenile na sebi da možete (fizički)? deformaciju kralježnice jer je to i zdravstveni, a ne samo estetski problem....
    9. Što vas najviše ljuti kod bloganja? ljuti me kada mi osoba koju pratim već dugo stalno ostavlja zamolbu za praćenjem, razumijem da si većina pokušava povećati broj sljedbenika i da se nema uvijek vremena za neki poduži komentar, ali nema smisla da se sva naša komunikacija pretvori u spam tipa sviđa mi se tvoj blog i prati me i da se i ne čitaju komentari.
    10. Najdraža sporedna stvar na svijetu (osim nogometa :))? recimo rukomet, za razliku od nogometa, to mogu pogledati.

    ReplyDelete
  5. Na prvoj fotki nisam skužila da je u pitanju kombinezon pa sam skoro krenula komentirati kako ti je divna košulja haha Ali je apsolutno predivan i poseban, a ti ga savršeno nosiš! :) :) Ljepotice!
    A sad evo i mojih odgovora na tvoja pitanja:

    1. Uvijek i zauvijek pas. Totalni sam dog person, a mačke zapravo ne podnosim.
    2.Sladoled jer nisam neki ljubitelj čokolade, ponekad me pukne želja za njom pa se odmah zasitim nakon dvije-tri kockice.
    3. Slavonska šuma još davnih dana u školi...najtanja i najdosadnija stvar koja mi je ikad pala u ruke, a nisam je mogla izbjeći.
    4. Uptown funk - ne samo da plešem nego i skačem. Frida pobjegne u drugu prostoriju haha
    5. Pješke hodočastila u Sinj 33km zbog frajera kojeg naravno nije bila briga za mene...umirem od smijeha sad kad se sjetim tog sizifovog pothvata.
    6. Uvijek more.
    7. Mislim da već svi mogu na ovo pitanje odgovoriti umjesto mene - Mango hlače :D
    8. Zube jer su dosta krivi, ali mislim da ću se ovu jesen baciti na rješavanje tog problema :)
    9. Što ljudi često imaju dojam da to ne oduzima puno vremena i da uopće nije ozbiljna stvar. Izluđuje me to podcjenjivanje.
    10. Ali ja volim nogomet :D

    ReplyDelete
  6. You look so pretty !
    Xoxo

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    ReplyDelete
  7. I love this outfit dear;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. Your Outfit ist so great! I lovin this style.
    Sophie♥

    ReplyDelete
  9. Wow what a fantastic jumpsuit, perfect for you. And I love the red sunglasses. Congratulation to your nomination:)

    ReplyDelete
  10. Ja se s tobom draga moja pronalazim u skoro ama bas svakom odgovoru! Super da si napravila ovakav jedan post gdje te svi mozemo "poblize" upoznati. Nedostaju mi vremena spomenara i leksikona koji su kruzili medju prijateljima... Ovakvi taggovi su nesto najslicnije tome.

    Evo i mojih odgovora:

    1.Pas svakako! Imala sam jednog jedinog psa u zivotu kojeg sam obozavala i kad su ga jadnog otrovali, odlucila sam da vise nikad necu imati psa.
    2.SLADOLED, na zlicu, iz kutije! :D
    3.Nema takve, ne trosim vrijeme na stvari koje nisu toga vrijedne, pa makar to bila i knjiga.
    4.Hahahaah, sad vise nece biti potajno - David Guetta - Hey mama
    5.Bas se ne mogu sad sjetiti! Jao meni sa mojim mozdanim rupama. :D
    6. MORE!!!
    7.Traperice, u njima se osijecam najudobnije i mogu ih nositi tokom cijele godine.
    8. Mrsave, duge ruke, uvijek se osijecam "lose" na ljeto kad nosim kratke rukave jer imam osijecaj da svi bulje u moje "africke" krakove. :P
    9. Potpisujem sto je Matea napisala!
    10. Balet!

    ReplyDelete
  11. Ivana Sensation, tako bi trebalo pisati u opisu fotografija. <3 Opet malo crvenog, opet ja maksimalno oduševljena. Kombinezon je predobar, a tebi stoji kao da je i šivan baš i jedino za tebe. Lajkam puno ovo izdanje!! :*

    1. Pas. Ovo čak i nije ravnopravna borba. ;)
    2. Sladoled. Čokoladni i kremasti parnim datumima, citrusni i kiselkasti neparnim. :D
    3. Patnje mladog Werthera. Jednostavno boooooring.
    4. Svi s prva četiri CD-a Ricky Martina. :D
    5. Huh...trenutno mi ništa ne pada na pamet, ovako na prvu.
    6. More, more, uvijek more!!
    7. Bakina kožna jakna. Ako i stavimo svu tu sentimentalnost na stranu ne mogu zamisliti jesen bez nje. A jakna traje i traje.
    8. Pa krenimo redom.... Hehe. Danas je izbor pao na desno koljeno. ;)
    9. C/P na Matein odgovor.
    10. Rukomet? ;)

    ReplyDelete
  12. You look amazing, I love this outfit, so cool always doll xx

    ReplyDelete
  13. Ivana, you look amazing as usual! big kisses

    ReplyDelete
  14. Predobar kombinezon, prelijepo ti stoji i super si ga ukombinirala!

    ReplyDelete
  15. This is so good. I like it!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ReplyDelete
  16. Ooo, pa ti parlaš italiano, si? Oduvijek sam ga htjela naučiti, i hoću jednom :) Baš si me nasmijala s ovim - što je večernji izlazak, pa da ti objasnim, to je ono kad ti rano zaspeš sa svojim kikićima, a ja ti se uvučem u ormar, drmnem ovaj kombinezon i odem s curama na par bambusa :D
    Kad sam ugledala sliku na IG-u (znala sam odgovor na to pitanje, ali hvala hehe) mislila sam pa kako je opet uspjela naći tako dobru kombinaciju?! A sad vidim da je to preeeeekrasni kombinezon, koje i inače jako volim jer ih samo navučeš na sebe i ne moraš razmišljati što gore, što dolje.. Na stranu ono kad moram do toaleta, tad ih ne volim :D
    p.s. onu riječ na "b" više ne želim čuti! kiss

    ReplyDelete
  17. Wow, bas dobar kombinezon i stoji ti perfektno! Divne fotke, bas kao da si uslikana, u najmanju ruku, za Vogue :)
    Eh da, uzivala sam i u tvojim zanimljivim odgovorima, a evo i ja da se bacim na odgovaranje :)

    1. Pas ili mačka? Pas
    2. Čokolada ili sladoled? Mrtva trka, ali mozda malo vise sladoled :)
    3. Najdosadnija knjiga ikada pročitana? Ne mogu da se setim konkretnog naziva, ali bila je jedna tipa prirucnik/samopomoc/saveti/life couch varijanta. Obozavam da citam, ali literaturu tog tipa nikako :)
    4. Glazbeni hitić na koji potajno plešete u svoja četiri zida? Hehehe, ima ih dosta, ali evo npr. It's raining man :)
    5. Što ste najsramotnije napravile da nekoga impresionirate? Ofarbala se u plavo, tj. grozno zuto u gimnazijalskim danima :) za jednog decka koji je voleo plavuse hahaha
    6. More ili selo/gorje? More, uvek!
    7. Najdraži odjevni komad i zašto? Haljine, sto si verovatno i sama primetila :))) Nekako se u njima najlagodnije osecam i najlakse ih iskombinujem
    8. Što biste promijenile na sebi da možete (fizički)? Hehehe, pa npr. volela bih talasastu kosu
    9. Što vas najviše ljuti kod bloganja? Trka za sponzore
    10. Najdraža sporedna stvar na svijetu (osim nogometa :))? Moda

    ReplyDelete
  18. SUper post, baš mi se sviđa ovaj kombinezon :) Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa stisni follow. Unaprijed hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zavisniku moj mali :) Šta bismo bez IG :D Prelepa si mi! Pala sam na nos kad sam videla slike, taj kombinezon ne može biti savršeniji i ti blsitaš u njemu, potpuno! Moji odgovori:

    1. I pas, i mačka, jako sam slaba na sve njih i na životinje generalno. Jednog lepog dana kada budem imala bolje uslove za njih, sigurno ću imati bar jedno :)
    2. Čokolada uvek i svuda, posebno posle večere :D Volim sladoled ali nisam nešto specijalno luda za njim.
    3. Ne sećam se imena te knjige ali je dosadna do bola, priča je kao prvo ok jer neka žena traži oca u nekoj azisjkoj zemlji ali što više čitaš, to više ubija u pojam. Mislim da je to prva knjiga koju nisam dovršila.
    4. We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds, ou, ou, ou, ouuuu :D
    5. Mislim da je većina vezana za jednu simpatiju iz osnovne škole oko čije kuće sam obletala kao manijak :p
    6. More ali kako mi je sada nadohvat ruke, mislim da sam se prezasitila malo i sve više me privlači ovo drugo mada moram da priznam da se posle dan, dva osetim kao klustrofobično jer mi fali taj osećaj kad znam da mi je more blizu
    7. Mislim da nemam najdraži komad odeće, sve ih volim :D Šalim se, teško se odvajam od odeće ali mi sad ne pada ništa na pamet
    8. Verovatno mleko ili ulje za telo. Pravi sam zavisnik :)
    9. Ta lista stalno raste. Pre svega spam bilo kog tipa.
    10. Putovanja, surprise, surprise :p

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig