9/04/2015

Outfit// Simple Denim

Denim skirt and Shoes: ZARA/ Tee: Calliope


For a very long time I was quite uncertain about denim skirts. I just couldn't make up my mind... do I like them or not. From time to time, I found a great outfit that featured a denim skirt, but sometimes (and most of the time) there just wasn't something right.
In the end,when I saw this beauty at Zara, I've decided to give it a try. Your thoughts?
Also, when we were taking photos of this look, wind almost blow me away... I could barely walk and these pics are the only one where you can see my face (on all the other ones, there is hair all over the place) :)
Happy Friday! :*** Kisses

SHARE:

14 comments

  1. Tako jednostavan a tako zenstven outfit! Prava si damica a ove tvoje cipelice su cisto savrsenstvo i bas su "podignule" cijelu kombinaciju.
    Fotke su nevjerojtne! Bravo za tebe i bravo za dragog. :) :*

    ReplyDelete
  2. awesome! ;-)


    xoxo


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. E pa vjetar je baš dao ono nešto čitavom look-u tako da jeeej za njega! :) Super izgledaš, ove cipele ti fantastično stoje, moraš ih češće nositi :) A ja nikako ne mogu na zelenu granu sa traper suknjama, baš sam se trudila zavoljeti ih i dati im šansu, ali naprosto neće pa neće...Ali na tebi mi super izgleda, sjajna si mi! :D

    ReplyDelete
  4. Lovely! Gefällt mir wirklich sehr sehr gut, dieses einfache & dennoch elegante!
    Sophie♥

    ReplyDelete
  5. Meni su ove denim suknje koje su se vratile u modu divne i baš mi se sviđaju, sve se nadam da će izviriti neka iz majčinog ormara (imala ih je nekoliko koje su me oduševljavale kada sam bila mala), ali mislim da ih ipak više nema, pa ću morati i ja u potragu za njima. Jako mi se sviđa ova koju si izabrala...sjajno se slaže s tom majicom i cipelama...jedna ležerna, a opet jako ženstvena i dotjerana kombinacija.

    Fotografije su baš zanimljive zbog ovog jakog vjetra, ali mislim da ih nije bilo lako uslikati, vidi se da je baš puhalo:)

    ReplyDelete
  6. Ah, cara mia Ivana la prima foto è da lookbook, bellissima! Per le gonne in denim ti stanno perfette ed il modello che hai scelto è molto trendy e femminile, mi piace un sacco! Sei favolosa! Un bacio, pusa, e buon weekend!:**

    ReplyDelete
  7. Love the skirt!
    Denim skirts are so classy and you own this look.
    The wind gives such a cool effect to these pictures,
    awesome job.
    Celien | The Losing Struggle
    If you'd like to follow each other on Bloglovin, just comment on my blogposts and let me know!

    ReplyDelete
  8. Hi there!
    I looove the heels! Absolutely my taste! :)
    By the way I just spotet your blog and I´m totally in love! Nice work!
    I just started blogging and I would really appreciate if you´d have a look and tell me what you think. Thanks! ♥
    Best wishes,
    Meli from http://welcome-to-melislife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I sama imam takav odnos s traper suknjama, posebno ove dužine, ali eto dokaz da te uspijeva sve...i kombinacija toliko dobro ispadne da i sama poželim isprobati nešto slično. Što ću jadna kada sve tako dobro "izreklamiraš".... ;) Cipelice su uh-oh! <3

    ReplyDelete
  10. Zaista je vetar napravio jako cool efekat! Suknju si odlicno ukombinovala i izgleda vrlo chic.
    Lep vikend draga,
    Pusa

    ReplyDelete
  11. You look so classy. Have a great weekend!

    ReplyDelete
  12. Ajme kako ti fantastično stoji suknjica i kako ti lijepo ističe strukić! :) Ja živim u traperu i tako mi je krivo što je mama svoju identičnu suknju bacila prije par godina. Nikad ju neću prežalit!
    Ustvari ne znam što mi se danas više sviđa, ona, ovaj hot mamma topić koji ti savršeno stoji (kao i onaj mornarski) ili sandale koje su tako slatke! Radujem se jeseni kao nikad, ali sam i tužna radi svojih sandalica. Šmrc!
    Nadam se da uživaš u vikendu sa svojim kikićima :**

    ReplyDelete
  13. So beautiful doll, love the skirt and shoes :)) I hope you have a sweet week :) xx

    ReplyDelete
  14. Isti slučaj sa takvim suknjama. Imam jednu ali je godinama nisam nosila, nekako mi nešto tu ne ide. A sada kada vidim tebe, možda se predomislim jer si uprkos tom osećaju stvorila fenomenalnu kombinaciju! Na prvi pogled opuštena a tako divna i zavodljiva. Pa još vetar (znam da je pain in the a...) ali nekad baš začini ceo utisak kao na ovim slikama ;)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig