9/16/2015

Outfit// Here she goes

Faux leather trousers, Shirt and Sandals: H&M/ Rings: Primark


So, what do we have here? Oversized faux leather trousers + oversized striped shirt/sweater + super simple pair of black heels! What can I say? You know how much I love everything oversized and baggy and comfy and boyish and simple :)!
 
As much as I felt great in this combo I just didn't feel like taking pictures so (again) we had a "case" of hubby chasing me around with camera (and yelling :P)! :) In the end, he was quite upset and told me:"... And, what is the case with that shirt. You have a hump on your back and you look like a Hunchback of Notre Dame!" Then when I thought that he was just being mean, we figured out that I didn't zip the shirt properly and I really did look like I have a hump on my back. :D

It will look better next time... I love this sweater and will wear it a lot this autumn/winter. Until then, tell me what you think about this combo? I'm always so happy to hear your thoughts! Have a great rest of the week! Kisses
SHARE:

30 comments

  1. Meni se cini da svaki put kad ti nisi u "mood" za fotkanje, dobijes najbolje rezulatate, iako vec odavno svaki novi outfit post ima apsolutno savrsene fotografije. :)
    Bravo jos jednom za tebe i pogotovo za mistera! Kombinacija je odlicna, minimalisticna, edgy i bas si ju iznjela samo onako kako ti znas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tako ispadne! :)
      Puno ti hvala... kada ovakav komentar dođe od fotografa, baš mi bude drago! :) Drago mi je da ti se sviđa i kombinacija! :****

      Delete
  2. Moram reći da ti te hlače od eko kože fenomenalno stoje, baš ti noge izgledaju jako jako jako duge u njima, a cipelice su preslatke...majica je famozna, baš je jedinstvena i neobična, a i meni su s godinama sve draže oversized stvari. Crno bijele kombinacije uvijek imaju ono nešto posebno elegatno što nijedna druga kombinacija boja ne postiže....Nasmijao me komentar tvoga muža, odavno nisi neki njegov komentar podijelila....da, majica doista na nekim slikama izgleda pomalo napuhano, ali to je kakav kroj...što ćeš, kad mi volimo te manrepeller stvari ha ha ha.

    Fotografije su odlično ispale, baš su nekako spontane...moj muž uvijek na mene viče jer ne mogu stajati na jednom mjestu, a što mu ja mogu kad je tako, jedino da snimamo video odjevnih kombinacija umjesto fotografija..mada mislim da bi se tada od mog trčaranja okolo još i manje vidjela sama odjeća. Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas ti hvala, drago mi je da ti se svidja! Majica je jako neobicnog kroja i materijala i zato mi se svidjela cim sam je vidjela... bila je malo skuplja pa sam odustala da bi je onda iskopala na snizenju za 99kn... bas sam bila sretna! Drugaciji komad koji stvarno ide na puno toga :)
      Joj, moj stalno vice na mene jer nesto izvodim uvijek ali bolje da sutim... dobro je da me hoce fotkati uopce :)

      Delete
    2. da, naši fotografi su ipak dragocjeni:)... u tom kaosu ja želim jedno, on drugo, nešto uvijek dobro ispadne i tko zna...možda baš zbog toga fotografije ispadnu prirodnije.

      Delete
  3. Hahaha, bas me je nasmejao komentar tvog muza. Klasika, muskarci vole da vide na nama samo uske stvari :) Outfit je super chic, pruge obozavam u svakoj kombinaciji.
    Cmok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Ivana! :) Da, moj ne voli 80% mog ormara! :)

      Delete
  4. Mužev komentar je još jednom neprocjenjiv, baš sam se nasmijala :) Meni su ovakve majice uvijek zanimljive za vidjeti na drugima, ali ja se u njima naprosto grozno osjećam (isprobavala sam jednu ovu zimu u H&M-u i skinula je brzinom munje sa sebe ahaha) no totalno su me kupile prugice :) Baš me zanima vidjeti je u još kombinacija, jeeej! A hlače obožavam već odavno i savršeno pašu na ove cipelice! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, saljivdjija moj! :) Da, napisala sam vec gore Ivani... materijal je jako neuobicajen ali je upravo to ono sto me odusevilo! Svakako nije za svakoga jer te moze "pojesti" tako da razumijem da ti nije "sjela" :)

      Delete
  5. E jeste smešno to što je rekao ali ni ovog puta nije u pravu :D Ja nisam videla nište neobično jer sam se navikla na tebe u sličnim komadima odeće i uopšte način na koji ih nosiš. Te sandalice su mi san snova, obuća tog tipa će mi uvek biti aktuelna. Prstenčići hihi ;) Mišica moja lepa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prstencice jako volim i cesto nosim :))) Puno ti hvala ljub :****

      Delete
  6. Love this look dear,you look great with those black faux and stripe top.
    Have a amazing day.
    Kisses
    Kintan xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Beautiful!! :)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. Ah! Super slike i obožavam krožne pantalone ;)
    ♥Kristina
    •vrgov.blogspot.com•

    ReplyDelete
  9. Nice outfit! Love the shoes♥♥
    chocolateandsunset.com

    ReplyDelete
  10. nice outfit;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    ReplyDelete
  11. bebe , those pants, LOVE them
    kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  12. so amazing! ;-)


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja mislim da bi ti trebala dragom dati jednu kolumnu na blogu, bilo bi to zanimljivo čitati hihi ;)
    Znaš koliko volim prugice, tako da sam odmah pala na guzu kad sam vidjela ovu ljepoticu, baš me zanima koji je to materijal? Prstenčići su mi skroz će-će :)

    ReplyDelete
  14. Dear Ivana,
    I really like the outfit, even with a hump on your back. :) This is a very stylish combo, especially the shirt. For sure you know my love to stripes.

    ReplyDelete
  15. Jooooooooj divotice!! <3 <3
    Široko u jesen pa još i b/w prugice, pa ovo je vilica-mi-opala-do-poda. Ne znam što mi se više sviđa, majica, hlače, sandale, prsteni. E sad si nadmašila i samu sebe, ako je to uopće moguće nakon svih onih prijašnjih kombinacija! :*

    ReplyDelete
  16. Love that top and those pants! too cute!
    www.amemoryofus.com

    ReplyDelete
  17. Ahahah, tuo marito mi fa sempre morire dal ridere! Non è vero, la maglia è troppo carina, tu sai quanto anche io ami tutto ciò che ha le righe! Ed è perfetta così abbinata, semplice e stylish! Bella come sempre cara mia! Bacio grande!:*

    ReplyDelete
  18. Odlican look! Pantalone su super

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  19. My dear Ivana, my opinion about your outfit? It is perfect again and I can't see any hump :) How good you solved this and your little story made me smile, you are so wonderful humorous <3 Honestly I'm convinced you will wear not only the sweater but also the other pieces and for sure the combo very often and I like it so much!
    Wish you a happy weekend my dear friend <3
    Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  20. I really like this outfit. I'm your new GFC followers ♡

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ReplyDelete
  21. Curke moje, svima od <3 hvala na divnim komentarima! Srce mi je veliko kao kuća! Pusa

    Thank you all for your lovely comments, they always make me so happy! Kisses

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig