9/12/2015

Outfit// Hello, hello my dear fall

Skirt (SIMILAR), Parka (SIMILAR) and Shirt: Zara/ Sneakers: Mango (SIMILAR)/ Bracelet: H&M


I just love autumn. It's most definitely my favorite season and to tell you the truth, I missed it so much. Last couple of years, here in Croatia, we didn't have the autumn. When I say autumn, I'm thinking of the "real deal" with all the amazing colors, scents and pleasant temperatures. It was like one day we had summer and the other-BOOM-winter! I remember looking at some Scandinavian blogs and wishing I was there to enjoy the autumn in all its glory.
Hopefully, this year, we'll have that transition from warm to cold weather and be able to enjoy in this amazing season a bit longer than usual.

Regarding my look, I'm wearing my favorite faux leather skirt in combination with sneakers and parka. I'm so happy whenever I can wear bare legs and long sleeves (don't ask why, it's just something in my head). ;) I'll be happy to hear what you think about this look. Kisses  :*

SHARE:

16 comments

  1. Mi bas osjetimo i vidimo jesen svake godine iako bas kratko traje kao i ljeto. Prolijece i zima traju najduze tako da bas cijenim i volim kad imamo suncane dane ljeti i kad imamo magicno obojane ulice i parkove sa listovima u svim nijansama crvene u jesen. Bas kao i ti, volim kad nije prehladno a ni prevruce pa mi se odmah probudi kreativnost i obozavam "slagati" outfiteve koji su kombinacija laganijih i toplijih komada, "gole noge" na tenisisce i parku i sl.
    DAKLE!! Ovo je savrsen outfit koji ti pristaje kao saliven! :D

    ReplyDelete
  2. E ako ću negdje uživati u jeseni to će biti ovdje, već vidim. :) Dok te gledam u ovoj kombinaciji skroz mi je žao što sam toliko zimogrozna da kod mene jednostavno ne prolaze dugi rukavi i gole noge. Jer nema što iz ovog outfita ne bih i sama stavila na sebe, u baš toj postavi, ali moja stvarnost su ipak neke uske traperice uz košulju i parku. Košulja je savršena, sve do jedne boje, to je ono što sama tražim u jeseni...neku raznolikost i da nisu sve do jedne boje tmurne i depresivne. Narukvica i naočale su super upotpunile outfit, ah što patim na detalje i kada se pazi na njih. <3

    ReplyDelete
  3. Hello hello dear Ivana. I'm still in summer mood, but got an eye of some fall trends. You look stunning my dear.
    Happy weekend

    ReplyDelete
  4. I ja obožavam gole nogice i duge rukave, uvijek mi zimi fali ta kombinacija jer bi tako rado obukla ogromni džemper i kratke hlačice, ali da...život nije kao fotke sa Pinteresta haha :D
    Super mi izgledaš, jaknica mi se jakooo sviđa i znaš kako volim tenisice na suknje :) A hvala bogu više za jesen, mislim da smo nas dvije najviše htjele da ovo ljeto završi, ja stvarno u onim paklenim temperaturama ne znam živjeti i funkcionirati :)

    ReplyDelete
  5. Nice skirt ;)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Da, nadajmo se da će biti prave jeseni. Iako je ovamo kod mene leto još uvek aktuelno i verovatno će trajati još mesec dana bar, nadam se da neće odmah preći u zimu. Baš to najviše volim kod jeseni, dugi rukavi a gole noge, mislim da bih nosila tako nešto iz dana u dan, dok mi je obrnuta situacija tako neinspirativna. Ranije uopšte nisam znala da uživam u jeseni i zimi a sad mi je i to ok, sve ima svoje lepo i ono manje lepo.
    Ti si mi kao šećer, tvojim idejama nema kraja i vidim već gde ću da tražim inspiraciju kad i kod mene zahladi. Lutka moja lepa <3

    ReplyDelete
  7. My dear Ivana, wish you by all my heart that you will have this year real autumn in Croatia! I understand your love for this season and even more your fondness wearing longsleeves with bare legs - as I like absolutely the same. My colleagues are shaking constantly their heads in this context about me :) As usual I adore your look! You found again a perfect combiniation which looks so effortless but totally perfect <3
    Enjoy your weekend my dear friend!
    Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  8. nisi jedina i ja volim te prelazne kombinacije s golim nogama, baš mi je slatko vidjeti suknju ili haljinu (ili čak i bermude i šorc), a uz to dugi rukav. Bez tajica i najlonki nekako se svi slobodnije osjećamo. Odlična ti je ova kombinacija i fantastično je nosiš. Izgledaš fantastično, baš mladenački...inače jako volim ove ženstvene, a udobne kombinacija...počela sam i ja u zadnje vrijeme nositi tenisice često.

    Jesen u Mostar nije došla, ja zapravo nosim duge rukave i one na tri kvarta iz stilskih razloga, ovdje je još uvijek pravo ljeto, a nadam se da ćemo imati malo prave jeseni i da neće odmah zima pokucati na vrata. Imam puno pripremljenih jesenskih modnih ilustracija, pa neću valjda taj jesenski štih gledati samo na papiru:).

    ReplyDelete
  9. Jaknicaa je prelepaa, ja vec dugoo trazim nekuu na taj fazon! svaka cast, super je blog, samo tako nastavi! :)
    http://callmerubia.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Ovu HM parku sam već snimila na netu i odem jučer po nju, kad ono nema.. šmrc, šmrc! Tješim se, ionako sam htjela svjetliju poput tvoje. Pisat ću neku peticiju da nam otvore Zaru ovdje ;) Palac gore za cijelu kombinaciju, posebno za košuljicu u mojim bojama!
    Istina što kažeš, zadnjih par godina iz japanki uskačemo u čizme, nadam se da ćemo ove imati jesen u svoj njenoj ljepoti. Danas je bio baš prekrasan jesenski dan, eh da je uvijek tako što bi bilo lijepo.

    ReplyDelete
  11. Predivna kombinacija!
    http://lafdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ciao Ivana! Ah, ti comprendo benissimo, anche io provo lo stesso per l'autunno ed anche qui si assiste ad un cambio repentino del clima senza passare attraverso la mezza stagione. Sei molto bella con questo look, easy and chic, il parka e le sneakers sono i miei pezzi preferiti e ti stanno anche benissimo! Un bacio grande cara mia!:**

    ReplyDelete
  13. This is a great look, I love the leather skirt :) xx

    ReplyDelete
  14. That faux leather skirt!!! So amazing! I'm so glad the fall chill is creeping back into Toronto, as well. I've missed layering and sweaters...

    ReplyDelete
  15. I ja bas volim jesen i nadam se da nećemo naglo iz leta uskočiti u zimu kao prošlih godina. Outfit koji si izabrala je idealan za jesen kakvu ja volim i u kojoj uživam. Suknjica na bose noge, patikice i parka tako chic i udobno u isto vreme .
    Uživaj draga,
    Pusica

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig