9/24/2015

Outfit// Dress + Dress

 Black dress, white dress, jeans, shoes: ZARA/ Bag: Mango (loving THIS ONE)/ Necklace: H&M (SIMILAR)



It's the most wonderful time of the year... hahaha... and it's not even Christmas yet! :) You know how much I love autumn... I just can't help myself. :)
I won't even bother telling you what my significant half has said about this combo because I really felt great wearing two dresses at the same time together with one of my favorite jeans and shoes. Layers, layers, layers, they make fashion so much fun! :)
This is my last post with long(ish) hair... today I'm heading for a nice (big) cut. I'll keep you updated on my Instagram (@5foot7andbambieyes) account of course.
So, tell me, what do you think about this look? Kisses
SHARE:

28 comments

  1. YAY! Konacno je doslo vrijeme kad mozemo "slagati" outfiteve! Jedva sam docekala. :D
    Ovo mi je definitivno jedano d tvojih najboljih look-ova ( ako ne i najboljli ), tako je masculine, jednostavan a opet preposeban!
    Sretno danas kod frizera i da rezultat bude onakav kakvom se nadas. Jedva cekam vidjeti novu zurku ali na ovako lijepo lice da stavis i lonac jednako bi lijepo izgledala. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala! Uvijek se zacrvenim na tvoje komentare! :))) Da, napokon jesen! Bas se veselim! Pusica

      Delete
    2. Puno ti hvala! Uvijek se zacrvenim na tvoje komentare! :))) Da, napokon jesen! Bas se veselim! Pusica

      Delete
  2. awesome!!:))


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. looks so good, I would love to have it! love your taste!

    http://www.pinkqueen.com/

    ReplyDelete
  4. IG mi je skoro pa prvo što vidim u danu, a kad sam vidjela tvoju fotkicu odmah mi je srce brže zakucalo, a znaš moć prvog dojma. A znaš već i mene i ljubav s b/w kombinacijama...što ću kada volim tu kombinaciju jednostavnosti, a s druge strane i upečatljivosti...a ova tvoja mi je *-*!!
    A što se kose tiče - neeeeeeeeeeeeeeee. (hint: jedna od onih koja je zaljubljena u drugu kosu, na sebi, na drugima - osim na muškima :D) Ma znam da ćeš mi biti divna i s kratkom, ali: neeeeeeeeeeeeeeee. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha! :) Necu je odrezati skroz... kao zadnji puta, mozda malcice krace! :)
      Drago mi je da te odusevila kombinacija, srce mi ko' kuca veliko! :*

      Delete
  5. meni je ova kombinacija predobra....volim slojevito odijevanje. Haljina nošena preko traperica i hlača mi je nešto fantastično, a još kada su dvije tu...onda je to još zanimljivije i ljepše. Jing jang modnog svijeta, kombinacija bijele i crne, čini sve još elegatnijim. Cipele mi se strašno sviđaju, stvarno su baš upečatljive i divne. Kombinacija za pet! Odlično ti ovo stoji, sve to tako dobro nosiš....i veselim se novoj frizuri.

    Ja ću s obzirom na južnjačku klimu morati malo pričekati s jesenskim kombinacijama, ali počela sam nositi traperice i hlače što je siguran znak da je ljeto prošlo...počinjem i ja pomalo s jesenskim stilom koketirati. Ima dosta trendova kojima se veselim, nekako najviše mi se sviđa onaj trend etničkih uzoraka, a i slojevito odijevanje je ono čemu se zapravo najviše radujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se zaljubila u cipke cim sam ih vidjela, ali su mi bile malo skupe za cipelu koja nije kozna! Kada sam ih nasla na snizenju upola jeftinije bas sam bila sretna! :)
      Hvala ti na divnome komentaru! :)

      Delete
  6. Ma ja ću poludeti sa tobom! Jedna od retkih koja me baš uvek obori s nogu :) Šta da ti kažem kada sam ja valjda jedina koje ne voli takve cipele, a onda ih vidim na tebi i sama ih poželim. Haljine preko farmerki su mi nešto što mi je uvek bilo interesantno, a još ovako kad su dve u pitanju, pa duplo više mi se sviđa :) Ono što je možda najbolje po mom mišljenu je to što je kombinacija potpuno drugačija i smela ali kako su crna i bela u pitanju, ništa nije previše već baš kao da je svaki komad odeće stvoren da se nosi baš tako kao što ih ti nosiš :) A kosa, jao, šta li si smislila :D Jedva čekam da vidim :)
    Sanjala sam te, nisam te videla, ali znam da si bila tamo :) Pišem ti posle srede, čim se "skućim" konačno ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta da ti kazem ljube osim HVALAAAA od ♡! Cipke su totalno ruzno predivne tako da razumijem podvojenost osjecaja! :) Ja jako volim te grdunjave modele! Ljubim

      Delete
  7. Vaauuuuuuuu!!! (što bi rekli Vasići haha) Ženo draga, ja ne znam kako ti uvijek uspjevaš biti korak ispred i kako se igraš s modom a ne da izgledaš mrak nego ono, vilica mi je otpala do poda. A tek kad sam vidjela cipele.. ulalaaa! Jučer sam se zaljubila u one Mateine, danas u tvoje, ajme meni, neće ovo bit dobro :D Glupo pitanje, znam, ali moram, crna je tako oriđiđi zavezana u čvor ili je tvojih ruku djelo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mila moja... uvijek me dovodis do crvenila svojim komentarima! Puno hvala, bas, bas puno! :*
      Haljina je takva, nije moja manufaktura :) Iako, volim leprsave haljinice vezati u struku i od njih napraviti kosuljice!
      Puno ti hvala draga! :***

      Delete
  8. cipele su mrak!!! Oduševljena sam čitavom kombinacijom!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/09/navy.html

    ReplyDelete
  9. Love ti! Beautiful look ;)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. You look so amazing dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/plaid.html

    ReplyDelete
  11. Čekaj samo trenutak da se zaustavim i viknem: ' Ajmeeee cipele!!!' Okej, doslovno sam otkačila kad sam ih vidjela, predobre su i fantastično idu uz ovu pregenijalnu kombinaciju :) Divna si mi, ma predivna! :) Inače, mislim da bi se naše bolje polovice trebale udružiti i otvoriti modni blog naših kombinacija iz njihove perspektive, sigurno bi bilo za plakati od smijeha :))

    ReplyDelete
  12. Thanks for your sweet comments darling!
    And thanks for following me, sure I follow u back<3
    Keep in touch xx

    www.paramitadana.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. The dress is so beautiful! And you look so glam in this outfit too :)

    ReplyDelete
  14. I'm here with you, Ivana. I love autumn a lot too! It's the very time for apple pies, hot cocoa and long strolls through the golden forest. Besides, this time of the year is full of inspiration and unique charm, isn't it.
    I can't but mention that I'm impressed by the outfit you've created. It's literally beyond praise. Very beautiful and artsy! It feels like you just came out from a glossy magazine page:)
    Have a wonderful weekend, dear!

    ReplyDelete
  15. My dear Ivana, I'm convinced your significant half in fact loved you also in this adorable outfit! I understand you felt great with this so amazing and inspiring combination - so a wonderful idea to wear two dresses at the same time. Now I'm really looking forward to see you with your new hairstyle <3
    Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  16. Cool look :) I love it;)

    You want us to follow the one to the other? let me know

    Sibaritismosdeinma

    ReplyDelete
  17. Again a very stylish look dear Ivana and I'm total in love with your shoes.
    nice weekend

    ReplyDelete
  18. Wow, dress + dress really impress :) Prekrasna kombinacija, a cipelice su me odusevile totalno :)
    Pusica

    ReplyDelete
  19. Love the top, perfect for chilling out in, but not messy looking. You always look super doll xx

    ReplyDelete
  20. Interesting outfit!

    Dear, thank you for visiting my blog! I'm your 412 follower)

    ReplyDelete
  21. Odlican look! Taman po mom ukusu, a cipele su <3 <3!!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  22. Ivana, sei la queen del layering, bravissima e super creativa! Immagino tuo marito, ma tu non dagli retta, questa è originalità!:P Sei bella e chic con semplicità. Ora sono anche curiosa di vedere il nuovo taglio di capelli, foto!! Bacio cara!:**

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig