9/30/2015

Outfit// Bold red

Jeans: ZARA (SIMILAR)/ Shirt: H&M (SIMILAR)/ Red leather Jacket: Ella Singh (SIMILAR)/ Sneakers: Nike Air Force 1 (HERE)


Probably you won't believe me, but I feel most beautiful in combos like this one. I know... everything is sloppy and oversized, but there is something about oversized items that makes me feel so feminine and beautiful. This doesn't make any sense at all, but I really do... what else can I say. :)
A few days ago, I finally went to my lovely Krešimira for color&cut. I wanted my highlights to be even more blonde but unfortunately, my hair is just too thin so my hairdresser advised me not to do so. That's what I love about her. She will never do something with your hair if she thinks that will not look good or will damage your hair. Either way, I love my shorter and (a bit) lighter hair.

As always, I'll be happy to hear your thought, guys! Kisses
SHARE:

23 comments

  1. In love with this outfit, such cost, a bit baggy attires appeals to me a lot too. You look super cool in that red jacket, Ivana! It suits you perfectly well to my mind. Nice choice!
    Have a great day ahead!

    ReplyDelete
  2. Cara mia sei fantastica! E capisco perfettamente il fatto di sentirsi a proprio agio con capi oversize, per me su un fisico slanciato come il tuo sono ancora più femminili. I tuoi capelli sono molto belli così, la tua parrucchiera è stata bravissima! Bacione Ivana!:**

    ReplyDelete
  3. That jacket it's so pretty !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dear Ivana, of course this makes sense. You look feminine and beautiful because you wear all your outfits with confidence. Lucky for you, you have such a great hairStylist.

    ReplyDelete
  5. Super ti je kosa i baš mi se sviđa što pramenovi nisu presvijetli, odlično ti stoji! :)
    A tek jaknica, kako je samo badass i cool, oduševljena sam! Uf ne spominji mi oversized, znaš koliko ga i ja obožavam i totalno te kužim da se u ovakvim kombinacijama najbolje osjećaš :)

    ReplyDelete
  6. My dear Ivana, wow! I'm so happy you obviously like the jacket and you look definitely wonderful in it! I'm not astonished you look such combos most as such combos are definitely very you. I see the jacket arrived definitely the right owner <3 Thank you for this wonderful post!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  7. Ja jako jako volim crvene kožne jakne...odmah me podsjete na Triller i Jacksona u najboljim danim, ma dođe mi da zaplešem čim ih vidim. Mislim da nema ništa neobično u tome što se osjećaš ženstvenom u ležernih kombinacijama, pa još s oversize košuljom i trapericama. Ženstvenost sve imamo pravo ostvariti na onaj način koji nam najviše odgovara. Marlene Dietrich , ikona jednog doba, definirala je svoju ženstvenost noseći odjela i u njima se, tako kažu, osjećala najviše ženstvenom.

    Meni je ova kombinacija fenomenalna od nove frizure do tih bijelih tenisica....i fantastično je nosiš!

    ReplyDelete
  8. I really like this jacket and your blog too. I hope you will like mine. Check my ne post if you want
    many kisses
    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  9. Ja sad shvatam da nemam crvenu kožnu jaknu i ne razumem zbog čega jer znaš koliko volim crvenu :) Predivna si mi, prosto se oseća koliko uživaš u takvim kombinacijama koje su fenomenalne i ti baš znaš da ih izneseš. Ja volim i širu i užu odeću ali mislim da ima nečega posebno ženstvenog u tome kada tu ženstvenost stavljamo u prvi plan, tako da te potpuno razumem :) Kosa ti je lepša nego ikada, lepo ti stoji taj malo topliji ton, ta frizura je nešto što bih ja jako želela da imam kad bih bila dovoljno hrabra da se ošišam :p Ljubim te puno i pišem ti sutra najverovatnije, stigla sam sinoć tek pa sad ne znam šta ću pre... <3

    ReplyDelete
  10. Vidi se, vidi koliko uživaš i dobro se osjećaš u ovoj kombinaciji, a kako si mi tek super cool na slikama, posebno ovoj drugoj! Mislim da mi je to najdraža ikad :) Kradem ti ovaj look koliko mi se sviđa, čim sredim svoju jaknicu. I obojam u crveno :D

    ReplyDelete
  11. Real badass!! WOW!! Jakna je bila ljubav na prvi pogled i bas se vidi da se osijecas odlicno i "prirodno" u ovom outfitu.
    I PUNO TI HVALA na svakom lijepom komentaru i komplimentu, ni sama nisi svjesna koliko mi znace i koliko mi ulijepsaju dane. :) :*

    ReplyDelete
  12. I loooooooooooooooooooove this jacket, it is awesome!!! You look amazing doll xx

    ReplyDelete
  13. You look beautiful! I think I need a red jacket too!
    xoxo ♥

    Johanna,
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. You look amazing dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/cut-with-cndirect.html

    ReplyDelete
  15. Jakna je preeeefantasticna! Svidja mi se kako nosiš oversized odecu, odlično ti stoji, i zaista uvek uspevas da izgledaš ženstveno. Frizura je preslatka :)
    Uživaj u vikendu draga,
    Pusa

    ReplyDelete
  16. This look is SO cool! Amazing styling <3

    ReplyDelete
  17. predivno!!♥
    Učlani se kod nas, uzvracamo :)
    novi post http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/10/diy-eyeliner-od-drvenih-bojica.html

    ReplyDelete
  18. Slinim za ovom kombinacijom od kada sam je vidjela na IG, ali me na putu net iz dana u dan sve više zezao pa moram ovdje, jasno i glasno - savršeno, savršeno, savršeno! :)) Sve mi je toliko pogođeno, od kroja, boja, uklapanja zajedno, ma jednom riječi...prejebeno. <3
    A moram reći i da ti dajem sve petice i za frizuru, iako sam krenula plakati čim si spomenula šišanje. ;) I da znaš, tako si dobru reklamu napravila, a mojoj kosi sada stvarno treba šišanje (rekla bi da sada već ide i ispod struka) pa lako moguće da je dam baš tvojoj frizerki u ruke. Jerbo, ja ti od frizera imam fobiju gotovo koliko od zubara. :D A dobra preporuka je zlata vrijedna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme, pa kako živiš s tolikom kosom? :) Drago mi je da ti se sviđa... imaš moju toplu preporuku za Krešimiru... neće ti odrezati ni cenat više nego želiš... štoviše, zadnji sam je puta morala moliti da mi odreže kraće (kada sam imala još skroz dugu kosu)... voli biti sigurna da klijentica ne požali što se ošišala :) Ja sam stvarno prezadovoljna i ne bih je mijenjala ni za što! :)

      Hvala na lijepim riječima za kombinaciju, drago mi je da ti se toliko svidjela! :*

      Delete
  19. Hvala svima na komentarima! :***

    Thank you all for your comments! :***

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig