8/08/2015

Outfit// Boost your mood

Silk shirt and Culottes: Zara/ Bag: Reserved/ Shoes: Deichmann/ Necklaces: H&M and www.mialma.com.hr


Sometimes, things just don't work the way you would like them to work :/.
Those of you who follow me on Instagram (@5foot7andbambieyes) already know that my holiday really didn't begin in the best possible way. I ended up in ER on antibiotics, but after five days, I'm feeling much better now. Thank you all so much for your supporting comments and best wishes. You guys are the best.
Regarding this look... since yesterday I was still feeling a bit under the weather, I've decided to wear red. I think that red is always an excellent choice to boost your mood.
Have a great weekend guys, wherever you are! :* Kisses
SHARE:

22 comments

  1. Super mila, drago mi je da si se oporavila i da možeš konačno da uzivas na letovanju :) Divan outfit, crveno me uvek odusevi. Preslatka bluzica i lepo ukombinirana.
    Pusa

    ReplyDelete
  2. Jako mi je zao sto si se morala bas razboljeti za pocetak praznika ali nadam se da ces imati dovoljno vremena da se potpuno oporavis i da uzivas u svakom slobodnom trenutku sa svojom obitelji. :) Toliko zenstvenosti, gracioznosti i savrsenog stila u jednom outfitu na jednoj divnoj zeni odavno nisam vidjela!! Savrseno izgledas!! Ljubac saljem!

    ReplyDelete
  3. Beautiful ;)

    Xoxo,
    http://fashionfinissima.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  4. E pa baš si dobro napravila sa odabirom crvene, vjerujem da ti je pomogla pri podizanju raspoloženja :) Izgledaš mi divno i opušteno, jako te lijepo vidjeti u blizini mora (jeeej) i te hlače ti stoje kao da su napravljene samo za tebe! :)) Uživaj i napuni baterije do maksimuma! :*

    ReplyDelete
  5. Crvena i divno stoji, a i za mene je ta boja idealna za podizanje raspoloženja. Ta crvena bluza je divna, savršeno se slaže s ružom, a sviđaju mi se i lančići i remen. Culottes su divne, imaju baš neku retro vibru koja mi se sviđa.

    Žao mi je što ti je početak praznika bio težak, ali bitno da ide najbolje, pa se stigneš još odmoriti...malo sunca (ne previše) i sve je lakše...u pozadini je čini mi se Metković, lijepo izgleda....želim ti ugodan ostatak odmora.

    ReplyDelete
  6. Dear Ivana
    glad to hear you feel better now and enjoy your vacation.

    Your outfit is fantastic. I like denim and all the red Other pieces. With your sunglasses you look like a beautiful diva. ;)

    ReplyDelete
  7. Na prvu mi je malo bilo žao, gledajući ovu prvu fotku, što nije riječ o nekoj haljini, ali sa svakom idućom ova je postajala najbolja moguća kombinacija. :) Ogrlice ovako sve zajedno milina.
    Do prije kojih godinu, godinu i pol, od kada pamtim za sebe, crvena mi je bila apsolutni hit, slabo sam se skidala iz nje. Sada su se stvari malo promijenile, očito sam se u jednoj mjeri i zasitila, ali gledajući ovako tebe poželim odmah izvući nešto crveno iz ormara i staviti na sebe. Posebno sada nakon povratka s juga, treba mi nešto za popravak raspoloženja. :)
    Drago mi je da ti je bolje, uživaj maksimalno! :* <3

    ReplyDelete
  8. Divna kombinacija! Odlicno!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  9. So gorgeous, just love this read and the trousers look super comfy too :)) Happy Monday my dear xx

    ReplyDelete
  10. Red is always a good idea ;) Baš je tako, podiže energiju i raspoloženje. Ja je valjda zato najviše volim zimi mada mi je uvek idealno rešenje. Žao mi je što si prošla kroz sve to, ali se nadam makar da uživaš ovih dana. I naravno, kombinacija je za 10-ku, čak ću uz tebe i zavoleti takve pantalone :p Ljubim te puno, puno! <3

    ReplyDelete
  11. Mi spiace tantissimo Ivana, spero ora tu stia meglio, stai al riposo e goditi un pò di relax. Sono d'accordo con te, anche io indosso sempre il rosso quando voglio tirarmi su di morale e sentirmi meglio, certo è che ti dona tanto, sei bellissima! Buon lunedì cara mia, un bacio grande! :**

    ReplyDelete
  12. I love so so much this outfit!!! The culottes pants are amazing!
    xoxo
    https://www.bloglovin.com/blogs/donkeycool-4487669/

    ReplyDelete
  13. great blog! I follow you on GFC #411
    Please refollow me here
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/2015/06/kikiamo-franchising-accessori-moda.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. Super ti stoji ovaj outfit, pogtovo hlace! Izgledaju kao suknja, bas mi se dopadaju. Nadam se da se osjecas bolje!

    ReplyDelete
  15. odličan outfit :) crveno i traper uvijek daju savršenu kombinaciju <3
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2015/08/flowers-by-choies.html

    ReplyDelete
  16. In order to boost my mood or confidence I wear a bold color lip stick! I don't know why, but it really empowers me a lot!
    Another cool and fashionable outfit, Ivana! I think that kitten heels are so underrated and I love how you are rocking your pair! :)
    I am glad to hear that you are feeling better and I am super glad that you shared with us this outfit as I do love it a lot! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  17. Cool look kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  18. You look really cool!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. This bright color suits you so much dear! Well combined! :)
    Simimaus

    ReplyDelete
  20. Draga, prekrasna si! Slika su očaravajuće, kao i outfit!!!
    Uživaj u odmoru :)

    ReplyDelete
  21. Draga, prekrasna si! Slika su očaravajuće, kao i outfit!!!
    Uživaj u odmoru :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig