8/26/2015

Outfit// About a Skirt

Jeans, Skirt and Shoes: Zara/ Tee: New Yorker/ Vest and Necklace: H&M


This skirt was a gift from my Mum. She was so in love with it but, for some reason, I was not. It's not they I don't like it but somehow it just didn't feel right. Still, since it was a gift (and because she liked it soooo much), I didn't have the heart to return it and change it for something else. But I also didn't wear it... until now. I saw it in my closet and this combo just came into my head. Why not to make it into something more-"me"? Worn this way, it doesn't look too girly and gives that "edgy" touch to my combo. I really like the result... what about you?
SHARE:

31 comments

  1. Ne krivim ti mamu, suknja stvarno je divna! Ali razumijem i kada se netko ne osjeća svoj u nekom komadu...imam takvih u ormaru bolje da ne pričam. ALI.....eto, tko zna zna. Ti si je iskombinirala na totalno svoj način i čak ti moram priznati da je taj Zara dio onaj koji krade sve poglede u ovom outfitu. :) Osim tebe, koja posebno na prvoj fotografiji izgledaš kao da si sišla s neke naslovnice...opet. <3
    P.S. Jao što bi Tijana s ovom suknjom, totalno je mogu zamisliti u njoj. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se moram pohvaliti da vise u ormaru gotovo da i nemam komada u kojima se ne osjecam "svoja"... ne racunam sad ovu suknju i par elegantnijih haljina koje mi majka (puna nade) ne prestaje kupovati (vremena na vrijeme)... Ranije je situacija bila puno gora, ali sada kupujem puno pametnije. :)
      Da, i ja mislim da je ova suknjica savrsena za Tijanu i da bi je ona prezentirala na puno elegantniji nacin kako i prilici... a i ona mi je neodoljiva u ovoj nijansi roze <3
      Hvala ti puno na komplimentu :****

      Delete
  2. Ajaja, stvarno si me oborila s nogu s ovim outfitom!! Koja genijalna kombinacija!? Wow! Bez jeansa i oversized vesta outfit bi definitivno bio "girly" ali ovako je dobio skroz novu dimenziju i totalno je originalan! Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala! Da, željela sam pobijeći od girly kombinacije... nije to za mene nekako! :) Drago mi je da ti se sviđa! :**

      Delete
  3. Mislim da mi je ovo jedan od tvojih najdražih outfita dosad, u potpunosti mi je po guštu i skoro sam vrisnula od sreće kad sam ti otvorila blog! :)) Jeeeej za ovakve kombinacije, sve se savršeno nadopunjuje, a suknja je dobila jednu sasvim novu dimenziju u ovom izadnju :) A ti si sve ljepša i ljepša, već sam si dosadila s tim ali naprosto moram prokomentirati kad te vidim! I ovaj model naočala je kao stvoren za tvoje lice :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumenim, hiperventiliram i padam pod stola na ovakve komentare! :) Punoooo hvala, ne znam što bih rekla! :***

      Delete
  4. Ciao Ivana! Ah, tua mamma è stata molto carina ma immagino e capisco benissimo il tuo stato d'animo, e se mi permetti credo che questa gonna ti doni tanto, anzi l'hai abbinata in modo super originale assieme ai jeans, come sempre sei bellissima e very stylish!:) Un bacione grandissimo cara mia, ancora tanti tanti auguri!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie, amica mia! Sei troppo gentile come sempre! Bacione

      Delete
  5. Upravo sam se setila kad sam išla u srednju školu, kako sam nosila haljinice preko zvonastih farmerki a moj deda je rekao jednom "nemoj to tako" haha ;) Ja nemam reči koliko je ovo vauuuuuuuu! :) Meni se suknja jako dopada, ali u toj kombinaciji sa pantalonama i belom bojom si je podigla na neki viši nivo. Ako mi je svaka tvoja kombinacija savršena, onda je ovo nešto više od toga. Ne sumnjam da će početi da te imitiraju ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znači biti korak ispred vremena! :) Bravo za malu Tijanu kao i za ovu veliku! Puno ti hvala, srce moje! :***

      Delete
  6. That skirt it's just gorgeous !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Stajling ti je fenomenalan i neobican! Divan blog :)

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala, drago mi je da ti se sviđa! :*

      Delete
  8. prekul outfit, a štikle su mrak¨!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2015/08/white-elegance.html

    ReplyDelete
  9. Zaista si napravila sjajnu i neobicnu kombinaciju :) suknja izgleda odlično sa ovim farmericama, bas trendy.
    Uzivaj slavljenice,
    Ljubim te punoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno hvala, Ivanice! Drago mi je da ti se sviđa! :**

      Delete
  10. meni se uvijek sviđalo vidjeti hlače i suknju/haljinu/tuniku preko njih:) Često sam to nosila u srednjoj, pogotovo ljeti....Ta suknja se odlično uklopila s bijelim trapericama, slojevito odijevanje, ali u ljetnom izdanju uvijek je nekakav izazov. Ti si to jako lijepo iskombinirala, rezultat je lijep, a i upečatljiv. Fotografije su kao iz nekog editorijala, a ti fantastično izgledaš. Te sunčane naočale su kao stvorene za tebe.

    Ljepotica!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Ivanice! Uvijek me oduševiš svojim komentarima,hvala ti na svakome! Prenjeti ću hvale g. mužu/fotografu... lokacija je jako lijepa pa su zato i fotke lijepe! :) :***

      Delete
  11. Your outfit as a whole is gorgeous.

    ReplyDelete
  12. Dear Ivana, a very special combination and shows your versatility. Pretty nice and I'm on lov with your glasses

    ReplyDelete
  13. you look so glamour, i love the soft colour and I love the hairstyle!!
    paolasophia.blogspot.it

    ReplyDelete
  14. Dobro, ima li nešto u čemu ti ne izgledaš m-r-a-k??
    A ovaj mi je post baš poseban i mislim da si ti stvorena za modnog stilista! Mislim, svak može otići u dućan i kupiti par lijepih komada odjeće, ali nitko ih ne zna taako dobro skombinirati kao ti! Uvijek lijepa, uvijek svoja, i već ćeš misliti da ne znam složiti dvije prostoproširene rečenice, ali ti si meni tako lijepa i zanijemim svaki put kad otvorim tvoj blog <3
    p.s. još jednom sve najbolje, sinoć sam vidjela i post ali mi se laptop zamrzavao po dobrom starom običaju da sam poludjela i ostavila sve za jutro :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da, da, pohvale fotografu i za lokaciju isto! :)

      Delete
  15. Soo sooo soooooooooooo gorgeous, I love this outfit so much!! A new favourite, you are looking smashing doll <3

    ReplyDelete
  16. Wow, sei stilosissima Ivana, questo look mi piace da impazzire.... mi piace l'idea di aver sovrapposto la gonna ai jeans: un look che ti copierei subito!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
  17. WOWW I REALLY LIKE IT ! YOUR SKIRT AND YOUR SUNGLASSES! YOU REALLY INSPIRED ME!
    HOPE YOU WILL VISIT MY BLOG
    http://fashiondiarybymihaella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Great Look!:)

    InLove, Ceyda
    http://ceylanceydaa.blogspot.de/

    ReplyDelete
  19. My dear Ivana, for sure I like the result - the outfit is indeed so Ivana <3 I think it was very lovely from your mother to gift this skirt from you - and very clever that you combined it with the edgy pants and the rest of the look. Easy to recognise again you are fashion genius! Enjoy your weekend my dear friend, kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  20. Wonderful:) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  21. Ivana aren't you the queen of layers? This outfit is truly magnificent and styled to a point! It is so creative, girly and edgy at the same time! I am even loss for words - never I thought that skirt worn together with pants would look this good! :)
    You inspire me! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig