7/21/2015

Outfit// Animal

Trousers and Shoes: Zara/ Vest: Reserved/ Tee: New Yorker/ Necklace: H&M/Watch: Casio


I don't know about you, but here in Croatia, we are melting big time! It's so hot... I can barely breathe :/ Hopefully, there will be some rain soon... 

When in doubt... wear animal print! :) Yet again, I'm wearing my favorite trousers that you've seen a million times here on the blog... Every season, I think I like them more and more! :) And THE SHOES! Big new <3! It's all about love in this post! :D

I'm also very happy because on Sunday, a very dear friend of mine is coming from Italy to stay with us for a couple of days. We know each other since we were kids and we always try to see each other at least once a year. The best part is that his Dad and my Mum had the same "tradition" all their life too. Unfortunately, his Dad has passed away some time ago, but I think that he's very happy to see that his son and little old me continue our friendship as well as he did with my Mum.
Have a lovely week friends! Kisses

SHARE:

29 comments

  1. Ah, anche io adoro questi pants, sono troppo belli e ti stanno perfetti Ivana. Il look è fantastico e tu sei bellissima, che carine anche le nuove scarpe, immagino quanto siano comode! Bella tradizione portate avanti con il tuo amico, divertiti allora in questi giorni! Un bacio cara mia :**

    ReplyDelete
  2. so nice look ; -))

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Gorgeous! Love your jewelry honey!
    What an amazing easy outfit <3

    Love, Colli
    tobeyoutiful

    ReplyDelete
  4. Jao i ovde je pakao, topim se :) i postaje problem sta obuci po ovoj vrucini. Pantalonice su prekrasne i lepo uklopljene sa ostatkom. Uzivaj u prijatnom društvu kada te poseti dragi prijatelj. Bas volim kada čujem divne priče o prijateljstvu, zaista je neprocenjivo.
    Pusica

    ReplyDelete
  5. how cool u look, love the leopard pants
    kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  6. Jako mi se svidjaju slike!! Te sandale bi totalno nosila !
    xoxo Kristina ♥

    ••• http://vrgov.blogspot.com •••

    ReplyDelete
  7. Tako je, znaš da i sama naginjem tome :D Suvišno je reći da sam oduševljena pantalonama, zar ne? Izgedaš tako dobro, nekako moćno i ležerno u isto vreme, ma, ne znam kojim rečima više da te nahvalim ;)
    Kako je to divna priča, raduje me što te čeka lep vikend :)
    <3

    ReplyDelete
  8. Looks great, I like how wide they are. Old friends, I miss mine...
    kisses

    ReplyDelete
  9. Amazing look kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  10. Znam da zvucim kao luda zena ali ja bi stvarno malo tvoje vrucine!! :D Bas lijepo da ti dolazi prijatelj u posjet. To su ti "stari" prijatelji koji ce nam zauvijek biti u zivotu i bez obzira koliko dugo se ne vidis s njima to nista ne mijenja u vasem odnosu.
    Ove hlace ti savrseno pristaju ali meni su glavne zvijezde ovog outfita tvoje sandale! Wow!! SAVRSENE SU!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, malo je takvih! :) Ja bi k tebi što se vremena tiče... ovdje je grozno! :(
      Hvala ti! :* Sandale su i meni postale najdraže u roku odmah! Preudobne su! :*

      Delete
  11. Ajme ne spominji vrućinu, ja se stoput dnevno tuširam i crkavam zajedno sa Fridom i još smo na zadnjem katu, zamisli kako nam je divno haha Svaki put kad vidim mali oblak negdje na nebu pomislim 'samo da dođe pljusak', ali ga nažalost nema na vidiku. Mrzim ovakve sparine, doslovno se sama sebi gadim.
    S druge strane, obožavam ovu tvoju kombinaciju, znaš da se leopard i ja jakooo volimo i sviđa mi se doza ležernosti koja vlada čitavim look-om. Jeeej za apsolutno sve! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pričaj ništa! Jučer sam si željela kožu oguliti od vrućine... prestrašno! :(
      Puno hvala, drago mi je da ti se sviđa! :***

      Delete
  12. Ova frizura je kao izmišljena za tebe, a sviđa mi se i boja, pogotovo ovi kao svjetliji pramenovi (ili je to neka nova vrsta ombra?) Leopard uzorak i ja obožavam, volim stvarno te sve životinjske uzorke....jako mi se sviđaju te hlače i odlično si ih iskombinirala....kombinacija za pet, a te nove sandale su šlag na torti.

    ja sam se nekako uspjela aklimatizirati na čuvene Mostarske vrućine, trebalo mi je par dana, ali uspjela sam...Mostar je stvarno kao pećnica, okružen svim ovim brdima i planinama, ali opet mi je ljeto puno draže od zime....neće me ubiti znojenje, ja uvijek kažem:)

    jako vam je lijepa ta tradicija, stvarno treba na taj način održavati prijateljstva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala na komplimentima! :) Ma ja ti na glavi imam svašta nešta... to je vrsta balyage (ili kako se to već piše) tehnike... s kistom mi je samo prošarala par pramenova, ali imam ja i nešto "staroga" na glavi (od prijašnjih bojanja)... svašta nešta... meni se uglavnom sviđa... dokle god mi je tamno smeđa bazična boja :)
      Joj, Mostar je najtopliji grad u Europi... to sam negdje pročitala jer je u kotlini... sirota ti! Ja nikako ne mogu prihvatiti ovo vrijeme i užasno mi je teško... ne mogu niti jesti od muke a ovako sam već u minusu s kilama... ma, samo da zahladi malo! :/

      Delete
  13. You look great dear!

    Join the giveaway on my blog:
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/peanutsjollychic-giveaway.html

    ReplyDelete
  14. Zenska, prekrasna si!!!
    Ako imaš vremena, posjeti i moj blog :)
    http://lafdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ljepotica! Iako nisam fan animal printa, ovu kombinaciju bi prekopirala od glave do pete! Sve mi je genijalno! <3

    I divno je kada uspiješ zadržati prijatelje iz djetinjstva! Uživajte u druženju! :*

    ReplyDelete
  16. Ah, here are your new wedges - great shoes. And great is your outfit. I love the Leo leggings. Miauuuu ;)

    ReplyDelete
  17. Ali hej, ja ih prvi put vidim i odlične su mi! Divno ti se slažu s kosom i satom, imamo isti jeeej :) A tek šuzeee. vrh! I ja biiih :D
    Baš mi je drago da si podijelila ovu lijepu priču s nama, rijetka su takva duga, iskrena prijateljstva <3 Tako sam sad uzbuđena i sretna kao da sam to ja ;) A nadam se da će i kiša uskoro.. I zato, uživajte! :*

    ReplyDelete
  18. Obožavam leopard uzorak! Odličan outfit!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2015/07/jungle.html

    ReplyDelete
  19. My dear Ivana, how wonderful your very old friend will visit you! Wish you again a perfect time together and I think it is not usual to keep this tradtion including your friendship for such a long time.
    Here in Bavaria it was also hot, but I assume not as hot as in Croatia. But yesterday it cooled really down and now it is very nice outside. And my dear Ivana, your look is so perfect! I just thought about what to wear tomorrow for work and honestly I would be so happy if I could copy your look but unfortunately I don't have such a vest and my leo pants are grey :( Therefore it remains only to admire you in this perfect look, I understand it absolutely that you like it so much! Wish you a happy Thursday evening my dear friend. Kisses from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  20. Oh, dear, I love this outfit and the pics!! It is so cool!!!
    xoxo
    www.donkeycool.es

    ReplyDelete
  21. Nice! and you are so beautiful!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig