4/25/2015

Outfit// Little Mrs Zebra


I don't know why it took me so long to buy myself a pair of Startas sneakers! It's such a crime not to have a pair. I was always eyeing them in shops and on my dear Matea, but somehow it never happened. Until now! Not only that they look super stylish, but they are the most comfortable ever. Yes, I'm positive that this is the beginning of a beautiful friendship. :)

Overall: H&M/ Denim shirt: C&A/ Shades: Ray Ban/ Bracelet: Brainstorm by mm (HERE)/ Sneakers: Startas (HERE)


SHARE:

29 comments

  1. Not very big fan of a jeans shirts, but I love the pants!

    Join giveaway on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. this is lovely
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. E pa konačno da si se odlučila na taj korak, i izabrala si savršen par za tebe, sjajno ti stoje na ovu kombinaciju! :) I slažem se da su preudobne, oni prvi modeli kad su tek postali hit prije par godina uopće nisu bile tako mekane i udobne (iz te serije su one moje šarene) i tako mi je bilo drago prošle godine uskočiti u njih i shvatiti da su mi udobnije od starki :D Btw, tko bi rekao da si nedavno rodila? Imaš besprijekornu figuru :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Matea... genetika je to... uz puno obaveza :)

      Delete
  4. This is so cool, I love these shoes, the bow on them is so cute!

    Printed or Plain

    ReplyDelete
  5. Non conoscevo queste sneakers, sono troppo carine! Sei bellissima Ivana, adoro la salopette e come l'hai abbinata, perfetta! Un bacio cara mia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sono un brand Croato... sono felice che ti piaciono, cara mia! Grazie!

      Delete
  6. Great outfit:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  7. Dear Ivana, your new sneakers are so cute and I love the zebra print. Great sneakers fur the summer.
    Wish you a nice weekend

    ReplyDelete
  8. Bas su preslatke startasice, svidaju mi se sa ovom masnicom, cini ih jos posebnijim. Ovaj bijeli overalls iz H&M-a mi je bas zao da nisam kupila, divan je i super ti stoji!
    Pusa <3
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  9. Preslatko izgledas! Ove Startasice su mi na wish listi cim dodjem opet do Hr. Toliko dugo sam im se divila na Matei i sad kad ih vidim na tebi jednostavno moram i ja jedan par ponjeti sa sobom preko bare. :D
    Saljem ti puno pusa i zelim ti ugodan vikend. <3

    ReplyDelete
  10. You look amazing! I love the overalls and the slippers.
    Obsessed Fashion Blog

    ReplyDelete
  11. Amazing look and photos dear, I love it! x

    www.thestylishcupcake.com

    ReplyDelete
  12. I love this outfit and you look amazing Ivana! The shoes are super cute!
    Big kisses

    ReplyDelete
  13. jesu, jesu...stvarno su preslatke ove tenisice!!! pogotovo u ovoj kombinaciji od jeansa...dragi su mi jako all denim looks, a ovaj je baš fantastičan! Fotografije su pune pozitivne energije i ti izgledaš predivno.

    ReplyDelete
  14. the overalls suit you so well, love the shoes as well!

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
  15. Nice Pictures Darling! If you want to follow each other, let me know on my blog
    Kisses from Germany ♥
    love-love-love-lov.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Aww i really love your outfit its very chic <3

    www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Completely love these shoes, amazing!! You look so stunning doll :)) Happy week to you xx

    ReplyDelete
  18. Gde ja živim kad nikada nisam ni čula za njih :/ Savršene su stvarno i potpuno drugačije. Cela kombinacija je divna i nekako ti! Čak se i ta žuta pozadina super uklopila u celu priču! ;)
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma čula si... Borovo ih proizvodi i izvoze u cijelu regiju :))) Drago mi je da ti se sviđa ljube! Pusa

      Delete
  19. Farmerice sa tregerima ti fenomenalno stoje! A patikice su vrlo sik! :)

    insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Love your pictures,and the look is so beautiful,I have no words,love it.Xoxo.

    Cake Interruptted

    ReplyDelete
  21. Those sneakers are so cute!
    xx Elle

    New outfit post up on:

    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in TOKYO

    ReplyDelete
  22. Wow amazing post dear! i love your style!
    i follow u via gfc
    kisses

    http://pearlsandrosesdiary.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  23. Great casual outfit!! I like the fit of the overall. :-)

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  24. Joj ma preslatke su patike! Kombinacija je suuuper, pogotovo mi se svidja taj kontrast tvoje kosulje i zutog zida-bas dobro izgleda :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  25. vidim da si se i ti pridružila ekipi....neka, neka:) Meni su stvarno to najudobnije tenisice ikad i žao mi je što će za njih uskoro biti prehladno, ali nema veza doći će i proljeće:)

    Kombinacija je savršena, minimalistička i ležerna ...i onda te zebra tenisice koje posebno dolaze do izražaja:) ....stvarno ti se ovo tako divno stoji, taj bijeli i plavi jeans....fenomenalna kombinacija.

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig