2/01/2015

33 weeks


I'm not gonna lie and say that I love how the pictures turned out.
I have nothing against the outfit (still, it would look better with navy tights that I wanted to wear but my butt had a different point of view  and did not wanted to cooperate and enter inside of them :P). Just something very comfy and casual ... nothing special and super creative but considering the circumstances ... The "problem" was "little old me" not being satisfied very much with my body. Watching all those celebrity hot and sexy future moms, I just felt ... well, not beautiful enough and decided not to publish this or any other maternity outfit.
And then, just when I was admiring Miroslava Duma's maternity outfits, it just hit me! Are you crazy? Are you ... what, 19? What's wrong with you? I'm always the first one bitching about the wrong values that we are being fed up with through the media and society and now I've become the one searching my inspiration in Duma's FW shots and complaining that I'm not thin or beautiful enough ... Please!
Thank you for asking but I'm fine now. I'm almost 33 weeks pregnant, I have a big (but lovely) bump and butt and what is the most important, my baby is doing great. Nothing else matters. Nothing! And I'm proudly going to hit that PUBLISH button and go straight to the kitchen and eat that super chocolate cake just like I did yesterday because I love it and feel like doing so!
Have a lovely Sunday guys! :)
 

Dress, Shirt, Cape: H&M/ Boots: Mally Italy/ Bag:Miss Selfridge

SHARE:

29 comments

  1. Super su fotkice, ne mogu da verujem da je već 33 nedelja prošlo, a čini mi se kao da je juče bilo kada si objavila tu lepu vest da si u drugom stanju, jako je jezivo kako vreme brzo prolazi :) .. Kao što rekoh tebi ni trudnoća ne može da spreči tvoju kreativnost, ti sve tako lepo složiš i uklopiš da je jednostavno nemoguće sprečiti te u tome :))))

    ReplyDelete
  2. Meni su sve tvoje trudničke odjevne kombinacije prekrasne...jako ženstvene i modno osviještene i sigurno sam ih sve spremila u neku metalnu mapu koju ću otvoriti ako ikad budem trudna.

    Mislim da se sve mi žene nekad pitamo ta pitanja o veličini i uspoređujemo s drugima, bez obzira koliko dobro znale da to nije dobro. Ja se nekako nadam da ću kad budem trudnica imati veliki stomak jer mi je to preslatko, ali tko zna možda tada otkrijem da to nije nimalo zgodno:)

    Nisu lake te promjene veličine, ja kroz njih prolazim onih dana u mjesecu, kada odjednom dobijem 10 centimetara u jednom dijelu tijela i imam osjećaj da svi bulje u to:) Moram držati u ormaru jedan grudnjak D košarice posebno za te dane. Nije lako biti žena!

    ReplyDelete
  3. Plava haljinica je baš divna i super se uklopila s kariranom košuljom. Plašt je divan i dušu dao za ovakve kombinacije. Smeđa torba i čizme se sjajno slažu i baš su mi zapale za oko. Sive tajice se odlično slažu s čizmama koje kako mi se čini imaju i mali sivi dio.

    (Morala sam razlomiti u dva komentara jer upravo kuvam ručak)

    ReplyDelete
  4. You go hot mama, tell the world who's the boss!! Ma ti si meni toliko lijepa, zgodna i stylish da si mene, ovako ne-trudnu posramila jedno 100 puta.
    Znam da nam je svima ponekad tesko dobro se osijecati u svojoj kozi i da su nam ponekad svi ostali savrseno lijepi a sebi cemo naci masu mana, dok je istina da smo sve savrsene i predivne ovakve kakve jesmo, sa svim svojim "manama" koje nas cine posebnima i neodoljivima barem nasim muzevima ako nikom drugome. :D

    ReplyDelete
  5. Nice coat. Really great blog.
    I follow your posts. Pls follow me via GFC and G+!
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Your outfit is so pretty ! Love it so much !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    ReplyDelete
  7. Ti izgledas apsolutno predivno i nemoj se opterecivati time. Bila bi steta ne objaviti ovaj outfit jer je zaista predivan, sjajno si uklopila boje i cizmice mi se bas dopadaju. :) :*

    ReplyDelete
  8. E draga moja, sretna sam što na kraju nisi dopustila tim sitnim nesigurnostima da prevladaju i što si objavila ovaj post jer si mi, kao što su se već svi prije mene izjasnili, predivna i sve trudničke kombinacije su ti jedna bolja od druge. Znam da svi ponekad upadnemo u te situacije kad si nismo dovoljno dobri (neću govoriti o trudnoći i praviti se kao da znam kako je, kad ne znam), što se u ovom pretjerano eksponiranom svijetu tako lako dogodi, pogotovo kad nas se sa svih strana bombardira s tim. Meni je recimo Blake Lively bila predivna tokom čitave trudnoće, ali mi je bilo totalno blesavno gledati je u ogromnim štikletinama u visokoj trudnoći. S druge strane, lako je biti savršen kad ti se konstano tim ljudi brine oko svega - od kose pa do trenutačno najmodernijih krpica. Meni si ti, iskreno, puno ljepša, kreativnija i iskrenija od svih tih 'famoznih' zvijezda i ne kažem to samo zato što si mi i inače jedna od najdražih ljudi u blogosferi, a i šire :))
    You go girl! :**

    ReplyDelete
  9. I am so happy that you decided to publish these pictures, because otherwise I wouldn't be able to tell you have beautiful and stylish you look! :)
    I really like how you layered the shirt over the dress and synhed it all together with the belt- genious! :)

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  10. Dear Ivana, you look beautiful in this outfit. You are a very stylish pregnant woman Thank you for showing us these great pictures of you.
    Wish you a relaxed week

    ReplyDelete
  11. congrats, your bump is coming along nicely! absolutely loving your boots as well! :)

    Metallic Paws

    ReplyDelete
  12. Ivana, posso solo immaginare come ti senta e ti comprendo benissimo, ma credimi, sei stupenda! Sei una delle mamme più belle e perfette che conosco, posso solo sperare di essere anche io come te quando un giorno avrò questo grande dono. L'outfit è bellissimo, ma soprattutto tu lo sei <3 Mi piacciono tanto gli stivaletti e la borsa. Un abbraccio e conservami una fettina di quella torta :P

    ReplyDelete
  13. Ma koja Duma! Pusti gluposti. Ona i ostatak družine steknu famu ovako ili onako pa je onda bilo šta što navuku kao vau i must have, a kad ono obična krpa. Misliš da se one ne gledaju nesigurno dok u poodmakloj trudnoći pokušavaju da se utegnu u nešto... Ko zna kakva ću ja biti, ali da ti kažem, ti si predivna, u bilo kojoj veličini, odeći, čemu god. Ja se ne sećam kada sam videla trudnicu koja izgleda tako kao ti pa još sa toliko stila i ideja. Ti si prava inspiracija svim budućim mamama ove naše male velike blogosfere ;)

    ReplyDelete
  14. You look absolutely stunning and glowing and just perfect!! I know towards the end is not the best of times as everything is just tired, but you have been doing marvellous. Love this look, so cute :))) I hope you have a wonderful week ahead my dear Xxx

    ReplyDelete
  15. Love this post and your attitude! I think pregnancy will be hard for me too body image wise, so thanks for sharing your reality as well as encouragement. We cannot compare ourselves to people we are not. I do it too. Here's the truth though, I think you look amazing. You are fashionable and fit. And like you said, you are growing a healthy baby and that is what matters!

    Amy Ann
    The Real Arnolds

    ReplyDelete
  16. My dear Ivana, you are a true beauty - equal if pregnat or not: you look always really really beautiful <3 You shouldn't doubt on yourself or don't do you watch the pictures you post here on your blog? The are all a proof for this fact! And the same is valid for your outfit of today which I really like and which underlines your beauty again. I'm so happy to read you both feel well and I wish you further the best my dear friend.

    Kisses from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  17. omg i'm dying for that cape and those boots!

    http://www.marciabcreative.blogspot.ca/2015/02/the-truth-working-in-fashion.html

    ReplyDelete
  18. Divno nosiš trudnoću, sjajno ti stoji! Čitava kombinacija je pun pogodak, posebno mi se dopada kaput i košulja. Takodje i ovaj par čizama je fantastičan. Super stylish buduća mama!

    ReplyDelete
  19. Draga, ti blistas. Nemas se sto brinut da slike ili ti nisu dobro ispale. Divna si i to je to. :D

    ReplyDelete
  20. Sei in splendida forma Ivana, per esser alla 33esima settimana di gestazione.... nulla da invidiare alle future Celebes mamme, credimi!!!!!!
    Bellissimo il,tuo look, bella la camicia indossata con la cintura e davvero cool la cappa!!!!!
    Happy wed bellissima!
    Expressyourself
    My Facebook

    ReplyDelete
  21. haha, bas si me nasmijala! Super izgledas i outfit je fantastican, dakle zaista nisi imala razloga za zabrinutost!
    A i lijepo receno, bitno je da je beba zdrava, a ti si jedna prekrasna trudnica.
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  22. Ah jedan dan kad ja budem trudna voljela bi tvoj izgled, jedino po čemu se može zaključiti da si trudna je trbuh i prekrasno ti stoji, stvarno ti tijelo predobro izgleda, ja uopće ne želim pomišljati kako će to ići na mojih 160 cm visine ali dobro kad dođe nadam se da ću uživati u tome, mislim da i stav ima veze s time kako ćemo izgledati. kombinacija ko i uvijek savršena,i ja se stvarno ne mogu nagledati tvojih slika koliko ti lijepo stoji trudnoća, svu sreću dalje želim :*

    ReplyDelete
  23. Amazing post. Lovely photos.
    On my blog 3rd part of collection Gabriel Data autum-winter 2014/15.
    Your opinion is for me very important.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    ReplyDelete
  24. I'm glad you published, Rena that told you already better then I could do. You are beautiful, stylish and the most important: pregnant and healthy. I would like to try the chocolate cake too.
    xoxo

    ReplyDelete
  25. Oh Ivana, but you look wonderful, why not publish the photos! I mean you are beautiful, slim, you and the baby are health, you dress amazing and look the same, so trust me, many women are envious about how good you look! kisses and hugs

    ReplyDelete
  26. Oh my God, how could I miss it:) many congratulations on this wonderful, magical even in your life, dearest Ivana:) You look amazingly beautiful, and everything what you wrote is true! The most important thing is how you and your baby feel, this is just great:)
    wishing you all the best, sweetie, take care!:))))

    ReplyDelete
  27. Love this lool and love what you wrote. We pregnant women do not have to do anything else than to take care of ourself in these nine months... and this means enjoying life so that our baby can be happy :) enjoy this cake, I do too :)!

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig