11/12/2014

Some new stuff


I'm pretty much crazy about scarves and ponchos so I just had to add these three beauties to my collection. Now, I only have to wait for temperatures to drop a bit ... or a bit more! :P
Scarf and Poncho (first two): no brand/ Red Scarf: H&M


A lovely perfume and a mascara can always make my day! :)
Perfume: Boss "Famme"/ Mascara: Elizabeth Arden "Lash Extending"


Another passion of mine ... hats! This one is really huuuuge and I love it! Black sweater that I love and wear quite often ... you will see it very soon here on blog!
Hat: H&M/ Sweater: C&A


And last but not least - some Christmas decorations! :) I know it's way too early but I couldn't resist! :))) 

SHARE:

18 comments

  1. Le sciarpe sono favolose! Ed anche io ho una gran passione per i cappelli, mi servirebbero entrambe le cose ora!:) Che carine le decorazioni natalizie, ho iniziato a prendere qualcosina pure io. Un bacio cara Ivana :*

    ReplyDelete
  2. Ja bih sve :) Predivno si stvarčice uzela i jedva čekam da ih vidim i na tebi. A dekoracija je medena, i ne, nije rano :) Inače, opet sam te sanjala i mnogo je čudan osećaj ispričati se lepo sa tobom. Izgleda da smo drugarice kakvih nema :) <3

    ReplyDelete
  3. Šalovi su i moja ljubav, pogotovo kad su ovako fluffy i karirani :))
    Baš smo Mario i ja nekidan gledali prve božićne ukrase (ovdje u Rijeci nemamo ništa) i vjerujem da ću ubrzo i ja početi prikupljati neke sitnice (koliko financije dopuste hah) jer ih obožavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne investiram u neke skupe ukrase jer mi je to čisto bacanje novaca. KOga briga jer kuglica kristalna ili plastična ako je lijepa i uklapa ti se u koncept koji si si zamislila u glavi ... a ja svake godine hoću nešto drugo pa mi se definitivno ne isplati kupovati nešto skupo. Meni ti Kik i Lidl tu prednjače ... uvijek se nađe nešto lijepo a za stvarno sitne novce tako da toplo preporučam ukoliko je budžet ograničen (a nama u HR uvijek jest :))! :)

      Delete
  4. Dear Ivana, scarfs and ponchos are a big trend this season and I'm sure your have a big chance to wear your new items very soon. I like to see you with all your new stuff.

    ReplyDelete
  5. Ovakvi salovi... Padam na njih svaki put i nikad ih nemam dovoljno! ;)
    Bas me zanima kakve su ti EL maskare? Ja inace volim skoro sve njihove proizvode od seruma, krema, gelova za pranje lica, do ruza i lakova za nokte ali nikad jos nisam testirala njihove maskare jer se "proculo" po internetu da su im to najslabije prodavani proizvodi i da ima puno boljih maskara na trzistu kod nekih drugih brendova. :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najiskrenije, moram ti reći da sam jako zadovoljna ovom maskarom. Prirodno imam dosta "zahvalne" trepavice (relativno guste i duge) tako da meni rijetko koja maskara može biti ekstremno loša. Ipak, i to se dogodilo i to redom sa skupim primjercima "inovativnog" dizajna tipa Lancome i Guerlan ... jako loše! :( Inače sam vjerna L'Orealu i Max Factoru, ali i ova je sasvim solidna ... fino razdvaja trepavice, dobro je pigmentirana i nema grudica ... mislim da će biti još bolja kada se malo posuši (ja volim kad se maskare malo posuše jer mi onda nekako još ljepše definiraju trepavice) :) U svakom slučaju, napraviti ću post na temu kozmetičkih proizvoda vrlo skoro pa ću ti pokazati efekt! :)

      Delete
  6. quante cose carine..anche io adoro sciarpe e cappelli

    ReplyDelete
  7. šal je doista divan i praktičan modni dodatak, a u tvoj izbor nisam sumnjala.
    Maskara i parfem su ponekad više nego dovoljni...i stvarno čine razliku.

    dekoracije...da...mene su jučer svjetla lunaparka podsjetila da se bliži prazničko ozračje....

    ReplyDelete
  8. Super su stvarčice, šalovi su jako lepi (jako volim karirane stvari) ... A što se tiče dekoracija i ja sam isti, ne mogu da dočekam decembar da okitim jelku :)

    ReplyDelete
  9. These items are wonderful doll, love the scarves and poncho, much needed when it gets cold. The fabrics are perfect. Love hats, and Christmas decorations are the best. I will be getting mine soon as well. Never too early, it takes some time putting them up just right ;-) I hope you are well sweets & wish you a gorgeous day xox

    ReplyDelete
  10. My dear Ivana, you bought wonderful new stuff! For me it's the same: I love not only plaid but also ponchos at the moment so much :) And I'm sure you will decorate your home pretty lovely. Hope you both are well and you had a good week so far my dear friend!

    Kisses and lovely greetings from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  11. LOL...i ja sam jucer pocela gledat Bozicne dekoracije i pinat extra pinove na Bozicni board na pinterestu. :D Sta, novembar je, nije vise rano. :D

    ReplyDelete
  12. Elizabeth Arden, I recognized the package, I have too a lipstick from this brand, great shops you had, love the hat and the scarves too.
    xoxo

    ReplyDelete
  13. Looks like you had a great shopping spree! :)
    My favorite item to buy in these chilly months are scarves! They are definitely my fave fall/winter accessories! I think I actually have that red tartan scarf, it is one of my favorites!
    And those Christmas decorations are so cute! I am already in the festive mood!

    www.callmemaddie.com

    ReplyDelete
  14. slažem se, kako će kome stajati neka frizura ovisi o obliku lica, a nekad izbor dužine ima i neku emotivnu komponentu koja nije za zanemariti. Ja sam je nosila i kratku, ali sad se ne mogu zamisliti bez duge kose,

    Ja prije nisam voljela jakne, a ni trenerke...sad me taj sportski stil baš privlači, što mislim da to ima veze i s utjecajem dragog, ne samo zato jer je sada sportska odjeća u modi.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. I really like your blog! To raise your mood, see yourself in cheap colored skinny jeans for juniors ! They enhance your body.

    ReplyDelete
  16. Ovi salovi koliko god bili skupi ili ne vrijede!! Jako dobro izgleda

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig