3/28/2014

Floral bomber

So, last weekend, I've decided to torture myself! How? Look closely... I am wearing heels! Let me tell you one thing: nevermore! At least not in the near future!
But, the shoes are not "the stars" of this post but the most beautiful bomber that I just Love (yes, with the capital L)! :) I was searching for the perfect one for a long time but just couldn't find the right one. When I saw this one at Mango, I instantly knew that I came to the end of my journey. And the best part - it was on sale... and I found it in a dressing room. :)
Anyway, I hope you like how I paired it with my favourite boyfriends (that you've seen a thousand times on the blog) and heels. Happy weekend guys! Kisses

Jacket: Mango/ Jeans: Zara/ Shirt: hm/Bag: no brand/ Shoes: some shop in the city center :)
SHARE:

32 comments

  1. I love the blue tones in this outfit :) Perfect for spring x
    Freya's Fashion Chapter

    ReplyDelete
  2. Ja ne podnosim štikle. :/ Torba je predivna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto sam starija i vise trcim okolo, i meni stikle bivaju sve manje dragima :) Da mogu kupiti oxfordice u svim mogucim bojama i dezenima, ne bi se skidala iz njih :)

      Delete
  3. Ja sam jos uvijek u potrazi za savrsenom bejsbol jaknom ali ova tvoja je bas pun pogodak!
    Savrsena je! Ja sam visoka 185cm ( ako ne i vise, ne zelim se mjeriti :D ) tako da jako rijetko nosim stikle i to one sa najmanjom mogucom potpeticom :D Jedva cekam da svoje zimske cizme zamjenim balerinkama i espadrillama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas ti hvala, draga moja... jakosam zadovoljna njome :)
      185!!! Pa ja sam kepec za tebe :) Da, vjerujem da ti onda stikle nisu prvi izbor :) Joj, i ja jedva cekam balerinke i sandalice...joj, joj :)

      Delete
  4. super kombinacija, jako mi se sviđaju te traperice....i jakna je savršena (stvarno je predivan taj uzorak i boja)...a i podsjetila si me koliko dugo nisam obukla bijelu košulju (što je isključivo zato što sam lijena za peglanje u zadnje vrijeme).

    Nasmijala si me za ovo sa cipelama, meni je jedini problem što je teško naći cipele sa malom petom, a one sa skroz ravnom ne mogu nositi, ali i to će se riješiti jer sada ponovo dolaze u modu one sa malom petom....ja sam uvijek govorila, ako hodam cijeli dan ionako će me boljeti noge, bez obzira na petu, ali mi je draže da mi je udobnije dok hodam:)

    ReplyDelete
  5. Ciao IVana! Ahah mi hai fatto ridere! Ti comprendo benissimo, ecco perchè evito spesso i tacchi!:P Il bomber è troppo carino, hai fatto un affarone! E tu sei adorabile con questi colori, mi piace tutto quello che indossi! Un bacio cara e buon weekend!:*

    ReplyDelete
  6. Sometimes heels are so killer that I promising to myself that I am never going to wear them ever.. :(
    Your jacket is fab, I really like its pattern.
    I am inviting you to enter my JollyChic Easter Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/03/jollychic-easter-giveaway.html?m=0
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  7. super mi je kombinacija! sve je skladno kao što mi se sviđa. i odlično ti stoje "boyfriend jeans" u ovoj kombinaciji. ja sam definitivno više tip za skinny jeans iliti glavno da se ocrtava guza, ali fora mi je vidjeti i druge verzije omiljenih mi trapki! :)
    Stela

    ReplyDelete
  8. I, as a big hightheels fan love you in these shoes. Sure the floral bomber is fantastic, but this outfit is complite with the heels. ;)
    The whole outfit is perfect and absolutly my taste.
    Have a nice weekend

    ReplyDelete
  9. You look so pretty! Love it!

    ReplyDelete
  10. Very cute outfit, love that jacket!

    ReplyDelete
  11. This is one of the most beautiful bomber jackets that I've have seen so far Ivana, and I love how it looks with your boyfriend jeans! So the heels weren't so comfortable? It's such a pity because your shoes are amazing :X :*:*

    ReplyDelete
  12. Hello my dearest Ivana, now I know what fails in my closet - such a wonderful floral bomber! I love your bomber at least as much you like it <3 This bomber is simply perfect for you and you paired it so great with your boyfriend denims (which I always like) and I have to admit that you look really good in heels - although I understand the torture ...

    Hope your week was as great as your outfit!

    Kisses my dear friend from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  13. Mi smo novi blog s novostima iz mode u Hrvatskoj i informacijama o kojima se rijetko priča iako bi se u velikoj mjeri trebalo! Dođi i baci oko! ;)

    http://thisismspeaking.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Tvoje kombinacije su iz dana u dan sve bolje i bolje. Mislim, nisu nikad bile lose, daleko od toga, al kako dani prolaze iz dobrog idu na bolje. Valjda kuzis sto ocu rec. LOL
    Bomber je divan, divan. A visoke pete nisu tako strasne. Bar ne izgledaju neudobno...ili se varam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumijem što je pisac želio reći i zahvaljujem na svakoj riječi :)
      Što se cipela tiče...sve ispod 10 cm je podnošljivo, a sve iznad je patnja, bol, jad i čemer... unatoč kvalitetnoj izradi, ove spadaju u drugu kategoriju :)

      Delete
  15. Jaknica je baš super! Najdraže mi je kad tako naiđem na nešto što već duuugo tražim, a ono još na popustu, zabačeno negdje :)))
    I trebala bi se češće mučiti, jako ti lijepo stoje štiklice!

    ReplyDelete
  16. Haha super su stikle i lijepo ti stoje :) Outfit je odlican, a bomber jakna je stvarno predivna :)) x

    ReplyDelete
  17. Lovely jacket! Such a great look!

    ReplyDelete
  18. Haha, potpisujem uvodni deo! Jednostavno ne postoje udobne štikle i nosim ih samo u 20% slučajeva i uvek se pokajem ali mi se sviđa kako izgledaju na slikama pa onda uvek pomislim kako bih mogla opet da im pružim šansu pa sve tako ukrug :D
    Predivna si, kombinacija je za 10-ku! ;)
    xx

    ReplyDelete
  19. Ajmeeee jaknica, kako je predobra, savršen ti je ulov! :))
    Ja ne pamtim kad sam zadnji put obukla štikle, stvarno mi nisu praktične i sve skupa ih nosim valjda par puta godišnje. Blažene balerinke :)

    ReplyDelete
  20. This is so nice! I like everything. Happy First day of April! :D



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  21. I like this jacket too, I can understand why you had a crush on it:) it looks simply fabulous and goes perfectly well with these boyfriend jeans. You look stunning as always!

    ReplyDelete
  22. Oh wow, LOVE your blouson too, my dearest Ivana!! Perfect key piece for S/S and it can be styled in so many different ways <3 ... Looking forward to some other outfits with it :-) ... - Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete
  23. Wow, dear, you are stunning!! Love the jeans and this amazing bomber! You look so beautiful!!!!!
    xoxo
    https://www.bloglovin.com/blog/4487669/donkeycool

    ReplyDelete
  24. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com
    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!
xx

    ReplyDelete
  25. super mi je ova kombinacija :)
    jaknica i torba su mi fenomenalne :)

    ReplyDelete
  26. super ti stoje hlace i kombinacija je odlicna!

    ReplyDelete
  27. Super Look, nice Combi

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  28. Hello my dear friend, hope you had an enjoying weekend so far and your work week was not too bad ... Send you 1000 kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig