10/01/2013

I'm alive!

Hi guys! Here we go with excuses... First my son got sick and then (of course) I got sick (and we both still are) and there is also a little thing called work... I just cannot find time for blogging somehow :( The other problem I have... the one that I didn't mentioned to you before is that at my job, I have a very strict dress code (that I truly, madly, deeply hate) and I can wear only black, grey or navy suits and period! Even if I would like to publish more outfits, I think it's silly to dress up only for blog and for taking pictures, right?
Anyway, this is the look I wore the other day... of course, after the work, when we went for a walk and a drink! Tnx for visiting and your nice comments... they always make my day! Kisses!
 







Pants: Stradivarius/ Dress, Bag: Zara/ Shoes: Bata/ Necklace: HM
SHARE:

23 comments

  1. Ti si meni jedna od najljepše obučenih blogerica i točka :)) Baš mi žao za dress code, to mora biti užasno i monotono, tko zna gdje bi ti bio kraj da si još možeš dati oduška dok se svaki dan sređuješ za odlazak na posao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooj Matea, hvalaaaa ti! Kakav divan komentar :)
      Je, grozno je to, imaš pet odijela i deri... Vjerujem da sam oduvijek imala "sluha" kako se odjenuti s obzirom na priliku i mjesto i ne bih nikada na posao došla u minjaku ili prozirnoj majici ali ovo mi je stvarno večinu vremena strahovito sputavajuće i depresivno, ali eto... bolje da šutim!

      Delete
  2. I'm glad to heard, you and you son are well. Your outfit is pretty and also the color makes it sophisticated, the shoes are great. Such a pair I want too.
    Dear Ivana have a nice day. :)

    ReplyDelete
  3. Zaista do sada nisam cula za dress code koji ogranicava zaposlene da nose odredjene boje. Mislim da ljude ne treba ogranicavati, vec im dozvoliti da budu kreativniji i da bi to generalno dalo bolje rezultate i za njihovo poslovanje. No, dobro. Neke stvari jednostavno ne mozemo promeniti...
    Jako mi se dopada tvoja kombinacija i bilo bi mi zanimljivo da u nekom postu vidim kako ova haljina izgleda kada se nosi sama za sebe, bez pantalona... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ana, sada si čula! Ne mogu biti kreativna čak ni u odijelu... ali dobro! :(
      Hvala ti... ova haljina je užasno kratka tako da ne vjerujem da ću je nositi bez hlača... da na deklaraciji nije bilo navedeno da je riječ o haljini, ne bih ni znala! Možda za neku nižu curu, ali meni se guza vidi čim se i malo sagnem ;)

      Delete
  4. Ciao Ivana! Mi spiace non sia stata bene assieme a tuo figlio, spero stiate meglio ora e che trovi presto un pò di tempo per il blog. Sei bellissima in queste foto, adoro l'intero look. Che belli i capelli!:) Un bacio cara!

    ReplyDelete
  5. Ova majica- želim!! I torba je krasna, ma sva si kao uvijek tip-top :D Žao mi je što imaš strogi dress code, barem što se boja tiče... mislim da boje jako utječu na naše raspoloženje i poslodavci bi to trebali znati! Ja recimo kad idem na usmeni ispit, uvijek nosim neku veselu boju jer se i sama osjećam svježije, bolje i sretnije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Melita! Slažem se s tobom oko boja... trebaš vidjeti moju polovicu ormara koja mi je "poslovna" i onu "off"... ja ih zovem oblačna i sunčana ;) Kada sam otišla na porodiljni, ovu oblačnu sam odvezla kod mame da je ne gledam... sad se vratila! :(

      Delete
  6. Great combination Ivana. Your dress is so beautiful.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. e znam kako ti je i mene su uhvatile viroze i temperatura i svašta nešto...ali preživjeti ćemo:)

    savršena kombinacija:) ova velika torba je stvarno divna! i ja volim nositi haljine preko hlača, a neke moram i da neću...kao što si i ti napisala u komentaru Ani...jer čim se sagnem...

    ReplyDelete
  8. Ni ja nisam čula za takav dress code, baš šteta...
    Predivno je ovo, opuštena i slatka kombinacija :)

    ReplyDelete
  9. Baš šteta radi dress koda, ja sam uvijek za boje! Sviđa mi se ova majica i kako sve skupa izgleda! :)

    ReplyDelete
  10. Oh, if I had such strict dress code at work, I have no idea how would I feel about it, I don't know. I would be deeply depressed probably. How you are feeling better now and your son as well)) take care!
    I also like this lovely casual outfit, top is adorable))

    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
  11. You're looking great, my dear! Love especially your shoes <3 ... - Kisses from Vienna,

    Katja

    My personal fitness program on my blog www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete
  12. i ja sam 4 godine radila posao koji je zahtjevao odredjeni dress code i to me tako mucilo i sputavalo..mada meni je ova kombinacija bas odlicna ;)



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. bas mi se svidja kombinacija. ta torba mi je fenomenalna, ja sam narucila u crvenoj boji ali mi jos nije stigla :(

    ReplyDelete
  14. I love the bag and obviously the shoes ( I have the same:-)
    All the best
    Best Dressed Poland

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Dearest Ivana, this is such an stylish outfit which I like really on you <3 Hope you and your son are better now, sounds you had a hard time behind you ... Please take care on you <3

    I know how much you hate your dress code at work and I can really understand this, because for me this would be the same, I have even sometimes problems with the restrictions which my job demands, although I have to admit they aren´t very strict.

    Wish you that you will find your personal solution which make you happy, and I think it´s a good idea to wear after work what your want :)

    Wish you a happy and healthy weekend my dear friend!

    Kisses and hugs from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  17. Lovely Outfit ,you look wonderful!
    follow new ,mind follow back? :)

    Happy Weekend <3

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! They always make me smile! <3

Blogger Template Created by pipdig